ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva aprova un pressupost de 39,3 milions per l’any 2025 amb els vots del govern de PSPV i de Xàtiva Unida

“Vista la catàstrofe que ha arrasat els nostres pobles veïns, ara més que mai tenim l’obligació d’estar a l’altura de les necessitats de la gent i no deixar aquest pressupost en paper banyat” ha expressat el regidor d’Hisenda, Ignacio Reig
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 8, 2024
154 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7480 xativa ple municipal

El plenari municipal de Xàtiva ha aprovat aquest dijous, amb els vots favorables del PSPV i de Xàtiva Unida, els vots en contra del Partit Popular i l’abstenció de Vox, la proposta de pressupost general per a l’exercici 2025, que ascendirà als 39,3 milions d’euros (mig milió d’euros més que en aquest any 2024).

«Estem molt orgullosos de poder presentar i aprovar un pressupost en data de 7 de novembre, una tasca més que notable que no poden dir altres ajuntaments», ha manifestat l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà, qui ha afegit que «es tracta d’un pressupost realista, que redueix l’endeutament, que respon a les necessitats de la gent i les polítiques definides per aquest govern i que serà aprovat dins el termini i en la forma escaient en data d’1 de gener».

El portaveu del PSPV i regidor d’Hisenda, Ignacio Reig, ha explicat que «vista la catàstrofe que ha arrasat els nostres pobles veïns hui més que mai tenim l’obligació d’estar a l’altura de les necessitats de la gent i aquest pressupost no pot quedar en paper banyat, és necessari que s’execute. Els Ajuntaments estem en primera línia i és necessari que gestionem aquest pressupost amb agilitat, i que estiga correctament formulat és el primer pas». I ha expressat «un agraïment a les aportacions fetes per l’oposició, algunes d’elles contemplades al pressupost i altres que es podrien dotar en els primers mesos de 2025».

Per la seua part, la portaveu de Xàtiva Unida Amor Amorós ha assegurat que «per a nosaltres l’objectiu principal és que els diners públics es destinen per enfortir els serveis públics. Considerem que s’ha d’afavorir principalment als que menys tenen, recaptar més a aquells que més tenen, ajudar a crear un sistema de cures eficaç, lluitar contra el canvi climàtic i continuar avançant en democràcia». Finalment, ha destacat que «aquests més de 39 milions d’euros ens permetran avançar en els compromisos de l’equip de govern».

El portaveu Popular Marcos Sanchis ha defensat la seua abstenció esgrimint que «aquest pressupost s’ha modificat un total de 34 vegades, cosa que demostra una falta de planificació i rigor. A més a més, observem que hi ha una falta d’execució en els pressupostos i una devolució de les subvencions», mentre que el portaveu de Vox Francisco Suárez ha expressat que «considerem que no era necessari generar més deute i hi ha certes després que no són necessàries».

Tags: Xàtiva
Festes_2025_COMARCALCV_300x250

Lo + leído

Las fiestas de Mislata llenarán la ciudad de música, color, pólvora y tradiciones

Mislata vivirá, en las próximas semanas, sus tradicionales y conocidas fiestas patronales y populares, que…

Ontinyent vibra amb la interpretació conjunta de mil músics de ‘Chimo’, símbol de les seues festes

Ontinyent va viure aquest dijous un dels moments més emblemàtics i esperats de les seues…

Buñol une turismo y solidaridad en la Tomatina para restaurar los daños de la DANA en su patrimonio histórico

El Ayuntamiento de Buñol, en colaboración con la Red Mundial de Rutas Inteligentes, Solidarias y…

Otras noticias

Acte de cloenda de la Fira de Xàtiva 2025.
La Costera

Xàtiva tanca amb èxit la 775a Fira d’Agost amb una setmana d’activitats i multitudinària participació

Por Toni Cuquerella
Martinez Bellver 1320x500 1
CollaLa Costera

Quatre dies d’espectacles infantils i familiars al Martínez Bellver per a la Fira d’Agost de Xàtiva

Por Javier
Al Ras min 1320x500 1
CollaLa Costera

El Jardí de la Pau serà l’epicentre musical dels més joves amb el Festival Al Ras de la Fira d’Agost de Xàtiva

Por Javier
WhatsApp Image 2025 08 05 at 13.39.58
La Costera

Estabilizado el incendio forestal en Moixent tras la intervención del Consorcio Provincial de Bomberos

Por Redacción ComarcalCV
Los montes valencianos se encuentran en riesgo de incendios.
ComarcalEl ComtatL'AlcoiàLa CosteraLa SaforLa Vall d'Albaida

Alerta roja por riesgo extremo de incendios en las comarcas del sur de València y norte de Alicante

Por Toni Cuquerella
Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?