ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva aprova el seu 3r Pla de Drogodependències

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 2, 2021
375 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’aproven per unanimitat les mocions de PSPV i Ciudadanos mentre que la del PP es rebutja al comptar sols amb el suport de Xàtiva Unida

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat aquest dissabte el III Pla de Drogodependències 2021-2024 amb els vots a favor del PSPV, PP i Ciudadanos, i l’abstenció de Xàtiva Unida.

El regidor de Sanitat José Vicente Benavent (PSPV) ha manifestat al respecte que «és important treballar en aquest document perquè les drogodependències més comunes estan estables, però sobretot hi ha nous problemes que estan portant a addiccions fortes com ara l’ús excessiu de les noves tecnologies que provoquen una sèrie d’inconvenients socials i familiars que provoquen una incidència major en les consultes de psicologia i psiquiatria».

Ciutadans i el Partit Popular també han mostrat el seu suport, i la regidora Pilar García Morell (PP) ha expressat que «agraïm la informació facilitada, i com que aquest punt és l’aprovació del Pla, votarem a favor encara que no es van tindre en compte les nostres apreciacions a la comissió corresponent». Per la seua part, la regidora de Xàtiva Unida Cesca Chapí ha defensat l’abstenció el seu grup indicant que «un Pla és el full de ruta de l’àrea i el compromís polític davant la ciutadania, i tot i que no estava clar com anava a ser el seguiment del Pla, qui anava a encarregar-se, i com s’havien fet els seguiments anteriors, es tracta d’un document viu, amb una sèrie de qüestions tècniques que s’haurien de resoldre».

D’altra banda, també es va aprovar, en aquest cas per unanimitat, l’actualització del reglament de les normes de règim intern del Centre de Majors Pérez Bruschetti, mentre que també van eixir endavant els punts referents a l’àrea de règim interior: les modificacions puntuals de la relació de llocs de treball de l’Ajuntament en 2019 i 2020 (amb els vots a favor de PSPV i Ciudadanos i les abstencions de Xàtiva Unida i PP en el primer cas; i els vots a favor de PSPV i Ciudadanos, l’abstenció de Xàtiva Unida i el vot contrari del PP en el segon punt), i una sol·licitud de compatibilitat amb quinze vots favorables i sis abstencions.

Tres mocions

D’altra banda, també es van tractar tres mocions, presentades pel PSPV, pel PP i Ciudadanos.

Es va aprovar per unanimitat la moció presentada pel PSPV, referent a la millora i la garantia del finançament del sistema de pensions com a base de l’Estat del Benestar, així com també la moció del grup Ciudadanos la qual defensava la garantia de la màxima transparència i compliment del protocol de vacunació, a més de la demanda del cessament dels polítics que se’l salten o cometen qualsevol tipus d’irregularitat associada al procés o a l’ordre de vacunació.

Per contra, no va eixir endavant la moció presentada pel PP en referència a la creació d’un Observatori de Competitivitat Empresarial Local. Aquesta moció va tindre els vots favorables de Xàtiva Unida i del propi PP, i els vots contraris del PSPV i de Ciudadanos.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Entra en servicio en Chiva la pasarela de 32 metros que conecta dos puntos estratégicos del municipio

Chiva da un paso más en la recuperación tras la dana de octubre de 2024…

Europa ya tiene modelo: “Pasos Digitales hacia la Libertad” irrumpe como referente internacional en reinserción

Europa no está buscando soluciones. Empieza a encontrarlas. El proyecto “Pasos Digitales hacia la Libertad”,…

Más de 30 especialistas debaten en Valencia sobre imagen, cultura e inteligencia artificial

Valencia se convertirá esta semana en punto de encuentro para el análisis de la imagen…

Otras noticias

Localització dels terratrèmols detectats a Ontinyent i Vallada.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Dos sismes a les comarques del sud: terratrèmols a Ontinyent i Vallada sacsegen diversos municipis en les últimes hores

Por Toni Cuquerella
Interior del Monestir de Santa Clara de Xàtiva.
ComarcalLa Costera

L’alcalde de Xàtiva anuncia el desbloqueig del Centre Raimon: les obres començaran de manera imminent amb fons de la Diputació

Por Toni Cuquerella
NabeelHayek
CulturarteEl Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes - AyoraLa CosteraLa Serranía

Los ganadores del Concurso Iturbi inician gira en Llíria y Xàtiva

Por Pau Gómez
Monument als Maulets de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva commemora el 25 d’Abril: homenatge als Maulets amb danses, muixeranga i cultura popular

Por Toni Cuquerella
La Guàrdia Civil va interceptar al conductor 'kamikaze'.
La Costera

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?