ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva aprova el seu 3r Pla de Drogodependències

NULL
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:04 pm
Por
admin
Poradmin
Seguir
Publicado febrero 2, 2021
578 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’aproven per unanimitat les mocions de PSPV i Ciudadanos mentre que la del PP es rebutja al comptar sols amb el suport de Xàtiva Unida

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat aquest dissabte el III Pla de Drogodependències 2021-2024 amb els vots a favor del PSPV, PP i Ciudadanos, i l’abstenció de Xàtiva Unida.

El regidor de Sanitat José Vicente Benavent (PSPV) ha manifestat al respecte que «és important treballar en aquest document perquè les drogodependències més comunes estan estables, però sobretot hi ha nous problemes que estan portant a addiccions fortes com ara l’ús excessiu de les noves tecnologies que provoquen una sèrie d’inconvenients socials i familiars que provoquen una incidència major en les consultes de psicologia i psiquiatria».

Ciutadans i el Partit Popular també han mostrat el seu suport, i la regidora Pilar García Morell (PP) ha expressat que «agraïm la informació facilitada, i com que aquest punt és l’aprovació del Pla, votarem a favor encara que no es van tindre en compte les nostres apreciacions a la comissió corresponent». Per la seua part, la regidora de Xàtiva Unida Cesca Chapí ha defensat l’abstenció el seu grup indicant que «un Pla és el full de ruta de l’àrea i el compromís polític davant la ciutadania, i tot i que no estava clar com anava a ser el seguiment del Pla, qui anava a encarregar-se, i com s’havien fet els seguiments anteriors, es tracta d’un document viu, amb una sèrie de qüestions tècniques que s’haurien de resoldre».

D’altra banda, també es va aprovar, en aquest cas per unanimitat, l’actualització del reglament de les normes de règim intern del Centre de Majors Pérez Bruschetti, mentre que també van eixir endavant els punts referents a l’àrea de règim interior: les modificacions puntuals de la relació de llocs de treball de l’Ajuntament en 2019 i 2020 (amb els vots a favor de PSPV i Ciudadanos i les abstencions de Xàtiva Unida i PP en el primer cas; i els vots a favor de PSPV i Ciudadanos, l’abstenció de Xàtiva Unida i el vot contrari del PP en el segon punt), i una sol·licitud de compatibilitat amb quinze vots favorables i sis abstencions.

Tres mocions

D’altra banda, també es van tractar tres mocions, presentades pel PSPV, pel PP i Ciudadanos.

Es va aprovar per unanimitat la moció presentada pel PSPV, referent a la millora i la garantia del finançament del sistema de pensions com a base de l’Estat del Benestar, així com també la moció del grup Ciudadanos la qual defensava la garantia de la màxima transparència i compliment del protocol de vacunació, a més de la demanda del cessament dels polítics que se’l salten o cometen qualsevol tipus d’irregularitat associada al procés o a l’ordre de vacunació.

Per contra, no va eixir endavant la moció presentada pel PP en referència a la creació d’un Observatori de Competitivitat Empresarial Local. Aquesta moció va tindre els vots favorables de Xàtiva Unida i del propi PP, i els vots contraris del PSPV i de Ciudadanos.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Family Cash Alzira debuta en Segunda División con una trabajada victoria ante el Leganés (3-1)

El Family Cash Alzira ha arrancado la temporada en Segunda División de la mejor manera…

La UPV reúne a expertos internacionales para impulsar una inteligencia artificial que explique sus decisiones

València se ha convertido durante tres días en el epicentro mundial del debate sobre el…

Vivir en el centro de Benissa: lo que comparten los edificios del casco urbano

Basta con recorrer el casco urbano de Benissa para entender cómo se ha ido construyendo…

Otras noticias

Trobata a l'ermita de Llutxent.
CulturarteLa Costera

La Universitat de València homenatja Artur Heras amb una exposició sobre la cultura i la resistència antifranquista

Por Toni Cuquerella
Nova promoció a Corts Valencianes.
La Costera

Xàtiva autoritza la construcció de 19 nous habitatges per a respondre al creixement de la població

Por Toni Cuquerella
Tren de Cercanías de Renfe.
L' Horta SudLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa SaforValencia ciudad

Renfe suma seis nuevos trenes de Cercanías en València a partir de este lunes: líneas y horarios de la C1 y C2

Por Toni Cuquerella
Construcció il·legal a Meses.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva ordena l’enderrocament d’una construcció il·legal al polígon Meses a sòl no urbanitzable

Por Toni Cuquerella
Reunió prèvia a l'inici de les obres del CRAC a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva inicia les obres del Centre Raimon al monestir de Santa Clara la pròxima setmana amb una inversió de 9,3 milions

Por Toni Cuquerella
Obres del col·lector a la plaça País Valencià de Xàtiva.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva i Adif inicien les obres del nou col·lector de l’avinguda País Valencià sense afectar el trànsit ferroviari

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?