ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva adjudica el projecte de reforma de l’institut La Costera

El valor del contracte supera els 50.000 euros i la redacció del projecte té un termini de 6 mesos
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 20, 2023
239 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
7194 xativa cipfp la costera

L’Ajuntament de Xàtiva ha adjudicat el contracte per a la redacció del projecte bàsic i d’execució, coordinació de seguretat i salut i direcció de l’obra de reforma del CIPFP La Costera.

L’estudi redactor del projecte ha resultat ser Cor Asociados Arquitectos, d’Alacant, autors dels projectes de l’hospital de dia i oncologia del Lluís Alcanyís o de l’IES Estació d’Ontinyent, entre d’altres. L’import de l’adjudicació és de 50.692,95 euros. El termini per a la redacció del projecte és de 6 mesos. L’adjudicació del contracte es va produir el passat dilluns, 18 de setembre.

Aquest matí s’ha celebrat una primera reunió a l’Ajuntament amb el representants de l’estudi d’arquitectura, Jesús Oliver; la direcció del centre educatiu, amb la seua directora Lidón Ahullana i el secretari Juan Antonio Mas; i l’alcalde Roger Cerdà, la tinenta d’alcalde Amor Amorós i el tinent d’alcalde Ignacio Reig, titulars de les delegacions d’Educació i Urbanisme, respectivament.

Cal recordar que aquestes obres del Pla Edificant de la Generalitat Valenciana estan dotades amb 1,5 milions d’euros, incrementant-se en 250.000 euros el pressupost inicialment previst, a conseqüència d’una actualització dels preus derivada de l’increment del cost dels materials en els darrers mesos.

Entre les actuacions que es van a dur a terme es contempla la retirada i substitució de les cobertes de fibrociment, així com la substitució de fusteries exteriors i l’adequació de diversos tallers i aules de la planta baixa amb revestiments i substitució de les instal·lacions existents.

També es produirà una notable millora pel que fa a l’accessibilitat del centre, assegurant una actuació completa que garantisca qualsevol itinerari accessible des dels accessos i patis fins als espais interiors de l’edifici. En aquest sentit, es millorarà la rampa de l’accés principal, s’habilitarà una entrada accessible per l’accés posterior, se salvaran els accessos a aules i tallers, i s’adaptarà l’accessibilitat als lavabos de la planta baixa, primera i segona planta.

Altres millores afectaran a l’adequació de la vorera perimetral de la façana nord, la formació d’una coberta accessible sobre el bloc que correspon a la cafeteria, la formació d’una marquesina per a l’estacionament de bicicletes i recàrrega de bicicletes elèctriques al carrer acadèmic Maravall, la substitució de la caldera per altra d’alta eficiència energètica amb sistema centralitzat de calefacció, la formació d’una marquesina d’accés al bloc nord pel pati i la substitució de la marquesina d’accés a la cafeteria; i les instal·lacions de zones generals pel que fa al sanejament, baixants i conduccions d’electricitat.

A més a més, també es procedirà a la instal·lació de plaques solars fotovoltaiques per a l’autoconsum amb compensació d’excedents, amb l’objectiu de reduir el consum energètic mitjançant energies renovables.

Amor Amorós ha declarat «crec que és una molt bona notícia que s’haja adjudicat la redacció de projecte de reforma del centre, ja que actualment té moltes deficiències que amb aquesta actuació es podran pal·liar». La regidora d’Educació creu que «al remat, és un centre on venen a estudiar moltes persones joves de la comarca i hem d’esforçar-nos al màxim per a que els nostres centres educatius estiguen en les millors condicions possibles». Amorós pensa que «hem d’aprofitar l’oportunitat que ens dóna un instrument com el Pla Edificant i gestionar i organitzar el treball dels distints departaments municipals per a que aquests treballs siguen el més àgils possible».

Per la seua banda, Roger Cerdà qualifica la reforma del CIPFP La Costera com a «una de les obres més importants del Pla Edificant a Xàtiva». Cerdà creu que estem davant «d’una d’aquelles obres que és urgent que es porten a terme donat l’estat en què es troba el centre en aquest moment». L’alcalde ha explicat que la reunió de hui respon a la necessitat que «hi haja un treball conjunt i coordinat entre l’equip redactor, l’ajuntament i la direcció del centre per a que el projecte replegue totes les necessitats de millora del centre educatiu i que, a partir d’això es puga posar en marxa la remodelació integral».

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Hallan cocaína, marihuana y dinero oculto en la cocina de un local de Massamagrell

Un establecimiento hostelero de Massamagrell escondía en su cocina un punto de venta de droga.…

Ontinyent organiza 24 reuniones sobre el nuevo sistema de recogida de residuos

El Ayuntamiento de Ontinyent ha programado para el mes de abril un total de 24…

Faura lanza Ara Circ, un nuevo festival de circo contemporáneo

Faura se prepara para acoger Ara Circ, un innovador festival de circo que convertirá sus…

Otras noticias

Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?