ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Xàtiva acull aquest cap de setmana la X Fira de l’Automòbil organitzada per ADEXA

'Adexauto' es podrà visitar del divendres 16 al diumenge 18 de juny en l’Albereda i l’Avinguda Selgas amb presència de més d’una trentena de marques
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado junio 13, 2023
204 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
5711 xativa adexauto presentacio

Xàtiva albergarà aquest cap de setmana la X edició de la Fira d’Automoció ‘Adexauto’, organitzada per l’Associació d’Empresaris de Xàtiva i la Costera. Hui ha estat presentada per l’alcalde en funcions Roger Cerdà i el president de la Secció d’Automoció d’Adexa, Jesús Blázquez.

La Fira es desenvoluparà a l’Albereda Jaume I i l’Avinguda Selgas, i comptarà amb més d’una trentena de marques i una vintena de concessionaris els quals oferiran cotxes nous, KM0, seminous i d’ocasió entre el divendres 16 i el diumenge 18 de juny en horari comercial.

Els concessionaris participants seran: Motor Pacífico Premium, Miferauto, Hyundai Marcos Automoción, Nissan Marcos Automoción, Ford Autos Montalt, Ulsan Motor, Setauto Xàtiva, Grupo Palacios, Auto Blazquez, Talleres Algerpa, Flexi-car, Car Show, Import Wagen, Automóviles Fersán, Sakurauto, Servirapid motos i Motibat motos.

«Hem passat alguns anys de dificultat però sempre hem tractat de mantindre aquesta Fira. Ara la recuperem a l’Albereda durant el mes de juny per aprofitar les magnífiques ofertes que es donaran des dels diferents concessionaris», ha indicat l’alcalde en funcions Roger Cerdà, qui ha destacat que «enguany quasi ens quedem sense lloc i això és un símptoma clar del bon treball que s’està fent des de la secció d’automoció d’Adexa i també del sector de l’automòbil a la nostra ciutat».

Per la seua part, el president de la secció d’automoció d’Adexa Jesús Blázquez ha exposat que «en aquesta edició tindrem el nombre més grans de participants de les últimes edicions, i com a novetat tindrem també exposició de motos i vehicles de dos rodes». Blázquez ha agraït també la presència de totes les marques que assistiran a la Fira, i que «vindran amb les novetats en el món dels vehicles híbrids i eco, aportant eixe punt diferencial».

Durant la darrera Fira d’Automoció, celebrada en el mes de novembre, es van superar les 200 ventes, pel que des de l’organització esperen superar aquesta xifra. «Tenim més marques i més parcel·les, i esperem milers de visites durant aquesta Fira», ha puntualitzat Jesús Blàzquez.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

La Confederación Hidrográfica del Júcar triplicará la capacidad del barranco del Poyo en el casco urbano de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) está ejecutando un ambicioso plan de obras de emergencia…

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

L'estabilitat política a l'Ajuntament d'Ibi ha saltat pels aires després de la decisió de l'alcalde,…

Otras noticias

Presentació de les Nits al Castell 2026.
AgronewsLa Costera

Carlos Núñez, Rafa Sánchez, Sidonie, El Diluvi i Tardor conformen el cartell de les Nits al Castell de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Antonio Tejero, durant l'intent de cop d'estat del 23-F de 1981.
La CosteraLa Ribera Alta

El periple final del colpista del 23-F Antonio Tejero: defunció a Alzira, dol a Xàtiva i sepultura a Màlaga

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Falleres de Torrent.
L' Horta SudLa Costera

Educació trenca l’excepcionalitat de València i dona festa per les escoles el 16 de març a Torrent, Xàtiva i Paterna

Por Toni Cuquerella
Zona de Bixquert a Xàtiva.
La Costera

Adeu als problemes de televisió a Bixquert: Xàtiva anuncia que la solució definitiva ja està en marxa

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?