ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Més de 200 demandants d’ocupació i de 25 empreses participen a la Fira de l’Ocupació 2022 de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 5, 2022
263 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

La cita està organitzada per Cámara Valencia i ha comptat amb una conferència, tallers i entrevistes de treball de forma presencial

La Casa de Cultura de Xàtiva ha acollit aquest dimecres la Fira d’Ocupació 2022 organitzada per Cambra València, la qual ha estat inaugurada pel president de la Diputació de València Toni Gaspar, l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà i el president de Cambra València José Vicente Morata.

«La Cambra es dedica a ajudar a les empreses però també a les persones a través de les pymes i a les persones demandants d‘ocupació a través de Garantia Juvenil o de la seua pròpia formació. Esteu davant d’un repte important i nosaltres volem ajudar-vos per a que la cerca de treball siga molt més fàcil», ha exposat el president de Cambra València José Vicente Morata, qui ha agraït «a la Diputació de València el recolzament d’aquests programes i a l’Ajuntament per totes les accions d’ajuda al comerç que realitzen».

Per la seua part, l’alcalde de Xàtiva Roger Cerdà ha manifestat que «a nivell local i autonòmic la situació laboral està millorant com així ho manifesten les últimes dades referents a l’atur. Nosaltres des de les administracions hem de fer apostes decidides per l’ocupació. I eixes dades ens han de convidar a l’esperança perquè en el camí de la generació d’ocupació de qualitat estem tots, tant les persones demandants, com les empreses i les administracions públiques. Aquesta Fira de l’Ocupació és una magnífica oportunitat per trobar els perfils adequats».

Cerdà també ha fet referència a les dades d’ocupació a nivell local, i ha recordat que en els últims tres anys l’Ajuntament de Xàtiva ha contractat a través de diferents programes d’ocupació un total de 230 persones per a treballar durant un any, amb una inversió total de 2,2 milions d’euros.

Per últim, el president de la Diputació de València Toni Gaspar ha indicat que «la missió de les institucions, al cap i a la fi, és fer feliç a la gent a través del que fem, i ho aconseguim gràcies a jornades com aquesta, que són molt útils com demostren les dades, ja que permeten a les empreses trobar treballadors i als demandats d’ocupació aconseguir feina».

Tallers i cerca activa

En la jornada de hui, que ha ocupat tot el matí, s’han desenvolupat una ponència i dos tallers amb l’objectiu d’ajudar a les persones sol·licitants d’ocupació en aspectes com ara la seua presentació en l’entrevista de treball o la preparació de currículums.

El conferenciant internacional, escriptor i expert en motivació i productivitat César Piqueras ha impartit la conferència ‘Superactitut’, a la qual han seguit un taller per a aprendre a parlar en públic i a fer la presentació personal a càrrec de Reme Egea (consultora, coach i formadora en empreses nacionals i multinacionals), i altre taller sobre «les soft skills del 2022 i el seu impacte en l’ocupabilitat» realitzat per Patricia Calabuig (consultora en desenvolupament organitzatiu, selecció i motivació de persones).

La Fira de l’ocupació 2022 organitzada a Xàtiva per Cambra València ha comptat amb més de 200 persones demandants d’ocupació i amb més de 25 empreses que també han aprofitat per realitzar diferents entrevistes de treball de forma presencial.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Nou xoc institucional pel futur Palau de Justícia de Xàtiva: la Generalitat tria solar per a un polígon industrial sense el consens municipal

La construcció de la històrica reivindicació del nou Palau de Justícia de Xàtiva ha derivat…

Consulta la programació especial d’À Punt per a les Fogueres de 2026

À Punt reafirma el seu compromís amb les grans festes de la Comunitat Valenciana amb…

Sanidad refuerza el personal de los centros de salud de Ayora, Caudete de las Fuentes, Cofrentes, Cortes de Pallás, Sinarcas y Siete Aguas durante los meses de verano

La Conselleria de Sanidad ha anunciado un incremento de personal y recursos sanitarios para este…

Otras noticias

Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
Museu de Belles Arts de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva busca director per al seu Museu: es publica la convocatòria per a modernitzar el patrimoni de la ciutat

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?