ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva reobri la piscina coberta municipal i el pavelló de voleibol a partir del dilluns 15 de març

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 12, 2021
483 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Els clubs combinaran entrenaments entre el pavelló de voleibol i les instal·lacions de Canals i Llosa de Ranes degut a que el Ballester serà punt de vacunació

Les últimes mesures anunciades dijous per la Generalitat Valenciana davant la Covid-19 permeten obrir, a partir del proper dilluns 15 de març, els espais esportius tancats com ara la piscina coberta o els pavellons municipals.

D’aquesta manera, la regidoria d’Esports de Xàtiva ha anunciat que a partir del dilluns es reobri la piscina municipal per als clubs esportius i per al bany lliure, mentre que també es reprendran els entrenaments que estan permesos pel decret de la Generalitat al pavelló de voleibol.

Cal recordar que a partir de la propera setmana el pavelló Francisco Ballester quedarà inhabilitat per a la pràctica esportiva, ja que ha sigut escollit com a escenari per a la vacunació massiva dels i les docents de la Costera i de les comarques dels voltants, pel que tota l’activitat s’haurà de concentrar al pavelló de voleibol.

És per això que des de la regidoria d’Esports s’ha organitzat, junt amb els clubs esportius de la ciutat, un calendari d’entrenaments mitjançant el qual tots podran entrenar algun dia de la setmana al pavelló de voleibol, complementant-se aquests entrenaments a localitats veïnes com Canals o la Llosa de Ranes que cediran les seues instal·lacions als clubs de Xàtiva. A més a més, segons ha informat el regidor Pedro Aldavero, també s’habilitarà el matí del proper divendres 19 de març (jornada festiva) per a que els clubs puguen realitzar els seus entrenaments.

«Ampliem les activitats esportives a la nostra ciutat dins del que ens permet la resolució de la Conselleria de Sanitat, habilitant els espais esportius tancats com la piscina o el pavelló, mentre que les activitats a l’aire lliure continuaran igual», ha manifestat el regidor d’Esports Pedro Aldavero, qui ha agraït «a l’Ajuntament de la Llosa de Ranes i de Canals el fet de permetre que els nostres clubs puguen entrenar a les seues localitats».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Metrobús cambia sus líneas en Cheste y Chiva desde el 7 de septiembre: nuevos horarios para el Complejo Educativo y Olimar

La Generalitat Valenciana modificará y reforzará, a partir del próximo 7 de septiembre y coincidiendo…

La CHJ reabre el Parque Fluvial del Turia con cuatro pasarelas anti-riadas en Riba-roja y Manises

a Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) ha puesto oficialmente en servicio cuatro nuevas pasarelas peatonales…

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena para el miércoles 2 de septiembre

La previsión meteorológica en Requena para el miércoles 2 de septiembre indica temperaturas máximas de…

Otras noticias

Mapa de la intervenció a l'A-35.
La Costera

El Ministeri destinarà 2,3 milions a reforçar estructures amb més de 40 anys en l’autovia A-35 a l’Alcúdia de Crespins i Cerdà

Por Toni Cuquerella
Brigada de neteja de la Fira de Xàtiva.
La Costera

La Fira de Xàtiva 2026 marca un rècord de reciclatge: la recollida d’envasos i paper es duplica respecte a l’any anterior

Por Toni Cuquerella
xativa
La Costera

Xàtiva repara d’urgència la N-340 al Jardí del Bes per a solucionar les filtracions de la pluja

Por Adrián Lupiáñez
Nous cotxes de la Policia Local de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva renova la seua Policia Local amb dos nous vehicles híbrids

Por Toni Cuquerella
ontinyent
CulturarteLa Costera

Ambaixades Mora i Cristiana d’Ontinyent 2026: horaris i com acaben les festes

Por Adrián Lupiáñez
Acte de cloenda de la Fira de Xàtiva al Gran Teatre.
La Costera

Xàtiva tanca la seua Fira d’Agost al Gran Teatre pel temporal però guarda el concert de La Fúmiga per a dissabte

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?