ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva reformarà de forma integral l’Skatepark de la ciutat amb una inversió de 50.000 euros

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 19, 2021
55 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

La millora de la instal·lació era una demanda dels col·lectius d’esports urbans de la ciutat, i el termini d’execució és de dos mesos

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat i adjudicat el projecte de reforma de l’skatepark de la ciutat després de realitzar un estudi previ i contactar amb empreses especialitzades tant d’àmbit nacional com internacional, responent així a la demanda dels col·lectius usuaris de la instal·lació que sol·licitaven la seua millora.

La parcel·la de l’skate park de Xàtiva, amb una superfície de 1.804 m2, es troba dins d’un solar tancat amb accés des de la carretera de la Llosa de Ranes, front al cementeri municipal, a nivell de terreny i sense elements de delimitació. El projecte pretén millorar les condicions d’ús de l’actual instal·lació així com satisfer les demandes dels col·lectius d’esports urbans, per al que s’han dissenyat unes instal·lacions acordes amb les dimensions i formes adequades per a la pràctica d’aquests esports.

S’ha contemplat una reforma integral amb la instal·lació de nous mòduls de formigó que substituiran als existents, de fusta, que es trobaven deteriorats, i s’instal·laran mòduls sobre la plataforma de patinatge per tal de poder practicar esports urbans com ara ‘Skate’, ‘Roller’ i ‘BMX’, a més de proposar la instal·lació de diversos mòduls entre els que es troben una ‘Mini ramp’, ‘Quarter’ i altres.

L’equipament està destinat exclusivament a la pràctica d’esports sobre rodes, i el projecte de reforma no modifica la superfície ni l’ús de l’equipament existent. El termini estimat de les obres és de dos mesos i l’Ajuntament invertirà en aquest projecte al voltant de 50.000 euros.

«Estem parlant d’un projecte en el que han participat activament els joves de la nostra ciutat que utilitzen aquestes instal·lacions, tenint en compte les seues peticions, per tal de millorar l’activitat esportiva de la ciutat» ha manifestat el regidor d’Esports Pedro Aldavero, qui ha explicat que «per part de la regidoria d’Esports volem continuar en aquesta línia de col·laboració, i per tal de fer possible els projectes d’ampliació amb nous elements d’esport urbà anem a convocar als col·lectius implicats per rebre les seues aportacions».

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?