ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva millora la il·luminació als vials d’accés a la ciutat i a l’hospital Lluís Alcanyís

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 18, 2021
108 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

En total se substituiran 123 lluminàries en dues intervencions amb una inversió de vora 45.000 euros

L’Ajuntament de Xàtiva ha invertit 44.236 euros en la millora de la il·luminació a través de dues intervencions, una a la carretera CV-41 Xàtiva-Alzira i l’accés a l’hospital Lluís Alcanyís; i l’altra al carrer 25 d’abril i el pont de Beata Inés.

La primera de les actuacions correspon al subministrament i instal·lació per tal de substituir de 88 lluminàries LED (80 de 120 W i altres 8 de 200 W) a la carretera CV-41 Xàtiva-Alzira i l’accés a l’hospital Lluís Alcanyís, per un import de 32.256 euros. En concret s’estan col·locant 12 projectors a la rotonda del pavelló de voleibol, 7 a l’Avinguda Lluís Despuig, 9 entre les rotondes de la carretera d’Alzira, 6 a la rotonda CV-645 i 57 a la carretera CV-41 i als accessos a l’hospital Lluís Alcanyís.

L’altra de les actuacions pel que fa a la millora de l’enllumenat públic, per tal de millorar els nivells d’il·luminació amb la finalitat d’augmentar la seguretat vial, correspon al carrer 25 d’abril -carrer de vianants que travessa tota la urbanització del Palasiet fins a l’institut Lluís Simarro- i la zona del pont de Beata Inés, un dels principals vials d’accés a la ciutat i amb un tràfec de vianants que es desplacen al polígon o a la Ciutat de l’Esport. En concret es substituiran 20 punts de llum al carrer 25 d’abril i 15 al pont Beata Inés, amb un pressupost total de 11.980 euros.

«Aquesta setmana ha començat la instal·lació a la zona de la carretera a l’hospital Lluís Alcanyís, mentre que al carrer 25 d’abril i al pont Beata Inés ja s’ha finalitzat la tasca, sent aquests últims punts amb nombroses reclamacions veïnals degut a la ingent circulació de la zona tant de vianants com de tràfic rodat», ha manifestat el regidor de Serveis Públics Ricardo Martínez.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?