ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva defensarà el manteniment de totes les línies educatives dels centres escolars a la ciutat

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 16, 2021
41 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’arranjament del proper curs 2021-2022 preveu supressió de dos línies d’infantil i una de primària, decisió a la qual es presentaran al·legacions

L’Ajuntament de Xàtiva ha manifestat el seu suport als centres educatius de la ciutat davant el plantejament de l’arranjament escolar de cara al proper curs que preveu la supressió de tres línies.

El consistori ha mantingut converses amb tots els equips directius dels centres implicats per mostrar el seu recolzament absolut, al temps que també s’han iniciat converses amb la Conselleria d’Educació per tal de buscar solucions, davant la voluntat de que no s’elimine cap línia educativa a la ciutat.

L’arranjament de cara al proper curs 2021-2022 preveu la supressió de tres línies: dos d’infantil (als col·legis Jacinto Castañeda i Martínez Bellver), i una de primària que correspondria al col·legi Gozalbes Vera. D’altra banda, el centre d’educació infantil Teresa Coloma guanyarà una línia d’infantil.

«Des que es va conèixer la informació de la proposta d’arranjament per al curs vinent amb la reducció d’una línia d’educació Primària i dues d’educació Infantil ens hem posat mans en l’obra per a defensar l’educació a la nostra ciutat», ha manifestat la regidora d’Educació Lena Baraza, qui ha explicat la posició municipal a la comissió sociocultural que s’ha celebrat aquest dijous, i a la qual la resta de grups s’han adherit. «És una satisfacció veure la unitat de tots els grups polítics municipals en aquest tema, ja que tots han mostrat el seu suport a aquesta defensa de l’educació de Xàtiva i de totes les seues línies».

Des dels diferents centres ja s’està treballant en les al·legacions, que es poden presentar fins al 22 d’abril, i que han de ser aprovades pel claustre i pel Consell Escolar de cada centre per a passar al Consell Escolar Municipal que se celebrarà el proper dilluns 19 d’abril per tal de ser ratificades.

La planificació d’aquest arranjament educatiu encara no és definitiva, pel que des del consistori apel·len al manteniment de totes les línies educatives de Xàtiva.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Manises denuncia que la ampliación del aeropuerto antepone el interés económico del turismo a la salud de sus vecinos

El Ayuntamiento de Manises ha expresado su profundo malestar por la implicación que supone el…

El CEE Pla d’Hortolans de Burriana se traslada a su ubicación provisional para obras de renovación

El Centro de Educación Especial Pla d'Hortolans ha iniciado esta semana el traslado a su…

La calle Canalejas de Villajoyosa se hará peatonal el 5 de julio

La calle Canalejas, situada en el corazón de Villajoyosa, se convertirá en peatonal de manera…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?