9 d'Octubre - Generalitat Valenciana

ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
ComarcalCV > Valencia > La Costera
La Costera

L’Ajuntament de Xàtiva augmenta un 16,9% les subvencions a clubs, entitats esportives i centres escolars

La Junta de Govern ha aprovat aquest dilluns les bases reguladores que es portaran a publicar al BOP, amb un import total de 277.000 euros
Redacción ComarcalCV
Last updated: abril 5, 2025 9:25 pm
Por
Redacción ComarcalCV
PorRedacción ComarcalCV
Seguir
Publicado febrero 26, 2024
704 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7838 xativa nou basquet xativa

La Junta de Govern Local de Xàtiva ha aprovat aquest dilluns les bases reguladores de les subvencions a clubs, entitats esportives i centres escolars per a l’exercici 2024, les quals augmenten aquest any un 16,9% fins arribar als 277.000 euros.

Hi haurà quatre línies d’ajudes: una per a clubs, entitats esportives i centres escolars inscrits, participants i organitzadors en la fase municipal dels XLII Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana (A); altra per a la participació de clubs i entitats en categories nacionals (B); una tercera per a activitat esportiva i social dels clubs i entitats esportives (C) i una última per participació oficial en Copa d’Espanya, campionats d’Espanya i/o en campionats internacionals oficials (D). Es destinaran 16.000 euros per a la línia A, 82.000 euros per a la línia B, 162.000 euros per a la línia C i 17.000 euros per a la línia D.

Tots els beneficiaris hauran d’estar inscrits en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament i tindre la seu social a Xàtiva, a excepció dels centres escolars que hauran de ser de Xàtiva i constar en la guia de centres docents de la Comunitat Valenciana. Per a les línies B, C i D s’haurà de pertànyer, a més, a la Coordinadora d’Associacions Esportives de Xàtiva durant un mínim de 2 anys i integrar en la seua organització a esportistes amb llicència expedida per la federació corresponent. També s’hauran de comunicar les subvencions i ajudes concedies per altres entitats del Sector Públic.

El següent pas, després de l’aprovació de les bases per part de la Junta de Govern, serà la seua publicació en la Base de Dades Nacional de Subvencions i en el Butlletí Oficial de la Província, moment en el qual els clubs disposaran de 10 dies per a presentar la documentació. Una vegada presentada tindrà lloc la baremació i posteriorment l’aprovació del pagament anticipat del 50% a totes aquelles subvencions ja concedides. A mesura que es vagen justificant, s’anirà abonant la resta de l’ajuda pertinent.

Entre la documentació a presentar per les entitats es troba la sol·licitud indicant les dades de l’entitat; la còpia del CIF, domicili fiscal i compte corrent; i les autoritzacions i declaracions corresponents. Aquestes sol·licituds s’hauran de presentar a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Xàtiva.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Gandia premia el talent i la trajectòria de Ximo Rovira, la Federació de Falles i entitats locals en el VI Acte Cívic

El Saló de Plenaris de l'Ajuntament de Gandia acollirà aquest pròxim diumenge, 4 d'octubre, a…

Ontinyent activa un Pla d’Habitatge de 2,5 milions d’euros amb ajudes de fins a 45.000 euros per vivenda

L’Ajuntament d’Ontinyent ha presentat oficialment el seu nou Pla d’Habitatge 2026-2030, un programa d'actuació municipal…

Tavernes de la Valldigna inverteix 159.000 euros en les obres de millora del mercat municipal

L’Ajuntament de Tavernes de la Valldigna ha iniciat les obres de reforma i millora del…

Otras noticias

L'alcalde de Xàtiva ha presentat les mesures que vol aplicar la ciutat en matèria d'habitatge.
La Costera

Xàtiva demana ser declarada ciutat tensionada pel preu de l’habitatge i impulsa un pla local d’actuació

Por Toni Cuquerella
Espai on es construirà el futur Centre de Salut de Xàtiva.
La Costera

Triomfalisme del PP de Xàtiva per la licitació del futur centre de salut en 2026 i indignació de l’alcalde: «no han mogut una rajola en 4 anys»

Por Toni Cuquerella
Casa del Cigroner de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva traurà a licitació la concessió de l’alberg Casa del Cigroner per deu anys

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

La paradoxa del deute pel Centre Raimon de Xàtiva: el PP critica l’augment del crèdit que provoquen les retallades de la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Una de les visites realitzades a Xàtiva (foto: Nastassia Tarusava).
La Costera

L’Open House València tanca el cap de setmana a Xàtiva amb més de 5.400 visites al seu patrimoni

Por Toni Cuquerella
Simulacre d'emergències realtizat a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva actualitza els seus plans d’emergència davant riscos d’incendis, inundacions i sismes

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Política de IA
Welcome Back!

Sign in to your account

Usuario o correo electrónico
Password

Lost your password?