ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Els municipis de la Costera i la Vall d’Albaida es connecten amb Xàtiva amb set nous trajectes en bus

Les noves línies de Transport Públic de la Generalitat Valenciana arribaran fins l’hospital Lluís Alcanyís i el centre d’Especialitats
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 19, 2024
619 vistas
7 Min lectura
Compartir en:
2949 bus interior

Aquesta setmana han començat a operar les noves línies de Transport Públic de la Generalitat, les quals compten amb set línies que uneixen la capital de la Costera amb localitats de la Costera, de la Vall d’Albaida i també amb la Safor, facilitant així el desplaçament en transport públic dels veïns i veïnes d’aquestes comarques. Cal destacar que sis de les set línies faran paradaa l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva i també al centre d’Especialitats de l’Espanyoleto.

Dues d’aquestes línies faran el trajecte Ontinyent-Xàtiva. La línia 480A ho farà per Albaida, passant per Benissoda, Albaida, Atzeneta d’Albaida, El Palomar, Montaverner, Alfarrasí, Benissuera, Sempere, Guadassèquies i Bellús, amb parades a Bufali i Carrícola a demanda (sol·licitant-la un dia abans al telèfon 96 238 03 62). Aquesta línia prestarà servei de dilluns a divendres laborables, amb dues eixides diàries, 7:45 i 16:10h des de l’Hospital de Xàtiva i 8 i 15h des d’Ontinyent. L’altra línia Ontinyent-Xàtiva, la 480B, passarà per Olleria fent també parada a Aielo de Malferit. Aquesta sí prestarà servei de dilluns a diumenge amb tres eixides diàries entre setmana i una el cap de setmana (eixides des de l’Hospital de Xàtiva a les 6:50h, 15h i 17:10 entre setmana i a les 14h els dissabtes, diumenges i festius; i eixides des d’Ontinyent a les 8:02h, 9:15h i 16h entre setmana i 10:15h els dissabtes, diumenges i festius).

Altra línia serà la que unirà la Font de la Figuera amb Xàtiva, passant per Moixent, Vallada i Montesa. Comptarà amb tres viatges de dilluns a divendres, un el dissabte i un els diumenges i festius. L’eixida des de la Font de la Figuera serà a les 6.45, 9:30 i 14h entre setmana, 7:45 els dissabtes i 18:45 els diumenges i festius; mentre que l’eixida des de l’Hospital de Xàtiva es produirà a les 8h, 12h i 16h entre setmana, a les 16:15h els dissabtes i a les 17.30h els diumenges i festius.

La línia 486 unirà les capitals de la Costera i de la Safor. A més de Xàtiva i Gandia, aquesta també passarà per el Genovés, Benigànim, Quatretonda, Llutxent i Benicolet. A Xàtiva sols pararà a l’estació de RENFE, i l’eixida tindrà lloc a les 8 i a les 11:30h els dies laborables entre setmana i a les 9h els dissabtes, diumenges i festius; mentre que de Gandia (C/ Marqués del Campo Estació Intermodal) les tornades es produiran a les 9:15h i 16h de dilluns a divendres i a les 15h els dissabtes, diumenges i festius. Durant l’estiu (del 15 de juny al 9 de setembre, l’horari i el nombre de viatges sofriran canvis).

La línia que unirà Canals amb Xàtiva (487) passarà també per gran part dels municipis de la comarca de la Costera: l’Alcúdia de Crespins, Cerdà, Torrella, Llanera de Ranes, Rotglà i Corberà, la Llosa de Ranes i la Granja de la Costera. Aquest servei es prestarà durant tot l’any, de dilluns a divendres laborables, amb quatre eixides des de Canals: 7h, 9h, 11:50h i 16h; amb tornada des de l’Hospital de Xàtiva a les 8h, 11h, 15h i 17h.

Pel que fa a la línia Llutxent-Xàtiva, aquesta es prestarà durant tot l’any de dilluns a divendres i passarà també Quatretonda, el Genovés, Pinet i Benicolet. L’eixida des de Benicolet serà a les 7:15h, des de Pinet a les 14:15 (en tots dos casos passen per la resta de municipis); i la tornada des del Lluís Alcanyís serà a les 13:30h (destinació Benicolet) i a les 17:30h (amb arribada a Pinet).

Per últim, hi haurà servei entre la Pobla del Duc i Xàtiva de dilluns a divendres laborables (durant tot l’any), amb dues eixides: 7 i 14:45h, i tornada des de l’hospital a les 14h i a les 16:35h. Aquesta ruta passarà també per Benigànim i el Genovés.

Amb aquest servei es dóna resposta a la demanda del veïnat d’aquestes comarques, especialment dels municipis més menuts, que podran acudir a la capital de la Costera en transport públic per tal d’atendre les qüestions sanitàries, administratives i educatives.

Parades en Xàtiva

Aquestes noves línies també suposaran una major freqüència d’autobusos a Xàtiva per als veïns i veïnes de la ciutat, que podran beneficiar-se del servei per acudir a l’Hospital Lluís Alcanyís i desplaçar-se per altres punts de la ciutat.

Les parades que hi haurà a la ciutat seran Albereda Jaume I 62 -front a l’Ajuntament-, el centre d’Especialitats de l’Espanyoleto i l’hospital Lluís Alcanyís. En la línia Ontinyent-Xàtiva per Olleria i en les que provenen de Llutxent i la Pobla del Duc pararà, a més, en l’estació d’autobusos; mentre que en la línia La Font de la Figuera-Xàtiva ho farà en l’estació de RENFE. També tindrà parada en l’estació de RENFE la línia de Canals, la qual arribarà a més al Centre Comercial Plaza Mayor. En el cas de la línia Xàtiva-Gandia, l’única parada a la ciutat serà a l’Estació de RENFE.

En total hi haurà 18 noves freqüències al dia de busos per la ciutat durant la setmana, i quatre els caps de setmana que en tots casos cobriran el trajecte a l’hospital Lluís Alcanyís i al centre d’Especialitats de l’Espanyoleto, fent parada també a l’Albereda Jaume I.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Ontinyent comptarà amb Ismael Serrano, Pepe Viyuela, Antonio Molero i Capella de Ministrers en la programació cultural de tardor

L'Ajuntament d'Ontinyent ha presentat la seua nova programació cultural municipal per a la tardor, una…

La caída del precio del aceite amenaza la rentabilidad del olivar valenciano antes de la recolección

La Unió Llauradora ha mostrado su profunda preocupación por la tendencia a la baja en…

Gandia impulsa su presupuesto para 2027 y ratifica su compromiso con la Vía Verde de la Safor

El Ayuntamiento de Gandia ha aprobado las líneas fundamentales de su Presupuesto Municipal para el…

Otras noticias

Acte al Museu de l'Almodí durant la Fira dels Borja de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva llança el I Concurs Nacional de Música Antiga «Fira dels Borja»: dates, requisits i inscripció

Por Toni Cuquerella
la costera
La Costera

6 de cada 10 persones sense faena superen els 44 anys a La Costera

Por Adrián Lupiáñez
Mapa de la intervenció a l'A-35.
La Costera

El Ministeri destinarà 2,3 milions a reforçar estructures amb més de 40 anys en l’autovia A-35 a l’Alcúdia de Crespins i Cerdà

Por Toni Cuquerella
Brigada de neteja de la Fira de Xàtiva.
La Costera

La Fira de Xàtiva 2026 marca un rècord de reciclatge: la recollida d’envasos i paper es duplica respecte a l’any anterior

Por Toni Cuquerella
xativa
La Costera

Xàtiva repara d’urgència la N-340 al Jardí del Bes per a solucionar les filtracions de la pluja

Por Adrián Lupiáñez
Nous cotxes de la Policia Local de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva renova la seua Policia Local amb dos nous vehicles híbrids

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?