ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El PP de Xàtiva exigeix posar càmeres de seguretat als camins de Bixquert i el Carraixet per evitar robatoris

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 2, 2022
195 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Marcos Sanchis : “Els veïns necessiten mesures concretes davant l’onada de robatoris que pateixen en bixquert i Carraixet”

El PP ha exigit la instal·lació de càmeres de seguretat en els camins de Bixquert i el Carraixet per a evitar els robatoris que afirmen s’estan produint en «multitud de xalets». Des del PP s’ha aprofitat la recent junta de seguretat celebrada a Xàtiva per a demanar mesures concretes per a augmentar la seguretat en els disseminats.

Segons el portaveu municipal, Marcos Sanchis, “aprofitant que ha tingut lloc la reunió de la junta de seguretat a Xàtiva, ens sembla important que es parle del problema de la inseguretat i els robatoris que estan succeint en la zona de bixquert i el Carraixet, els veïns tenen por que els entren a robar a les seues cases i cada vegada més gent es veu obligada a instal·lar-se sistemes d’alarma, alguna cosa que no fa molt temps era impensable, però ara és imprescindible. Per això des del PP portàvem al nostre programa electoral la mesura d’instal·lar càmeres de seguretat en els accessos dels camins més importants per a previndre els robatoris, crec que seria una bona mesura, juntament amb la necessitat de més presència policial. Com ens diuen els veïns de Bixquert la presència policial és merament testimonial. Personalment des del nostre grup agraïm la participació de guàrdia civil i policia local en la vigilància de Bixquert, però reclamem més presència policial, més controls en la zona”.

Així mateixdes del PP s’apunta que amb la instal·lació de càmeres de vigilància en la zona dels contenidors de fem, es produiria també un efecte dissuasiu en el mal ús dels punts de recollida de fem. En aquests moments veiem com totes les setmanes es produeixen abocaments prohibits en la zona de recollida de fem, que amb la instal·lació de càmeres de seguretat d’evitarien.

A més des del PP s’ha insistit en l’abandó general que pateix Bixquert per part de l’equip de govern, segons Marcos Sanchis “el senyor Cerdà està incomplint les seues promeses, va dir que hi hauria alcalde pedani en Bixquert i han passat 3 anys i res, igual que el problema de l’antena de televisió, o els problemes de neteja i manteniment de camins i voreres, o la senyalització vertical i horitzontal. Els veïns de Bixquert se senten abandonats i enganyats per aquest govern, perquè paguen els seus impostos però després no reben els serveis que els toquen”.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

El PP es queda sol a Xàtiva donant suport a la carpetada de la Generalitat al Palau de Justícia al centre de la ciutat després de 8 anys d’espera

El futur judicial de Xàtiva ha provocat una fractura en el consistori després de l'anunci…

Pedralba acoge una charla práctica para aprender a usar WhatsApp de forma segura

Pedralba ha celebrado una charla formativa centrada en el uso seguro y avanzado de WhatsApp,…

Xàtiva ho torna a intentar: nou impuls per a reobrir l’Hotel Murta després de successives licitacions desertes

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas estratègic per a trencar el bloqueig que pateix…

Otras noticias

L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

L’arribada d’un cinqué jutjat redobla la pressió a Xàtiva per a recuperar el Palau de Justícia tombat per la Conselleria

Por Toni Cuquerella
Protesta a Xàtiva contra la retirada de competències del jutjat de violència de gènere.
La Costera

Xàtiva recupera el jutjat de violència de gènere i exigeix a la Generalitat mantindre el projecte del nou Palau de Justícia

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial y juzgados de Valencia
La Costera

Tres acusados se enfrentan a penas de hasta 12 años por una pelea en un pub de Canals

Por Javier
Tren de Rodalia de València.
ComarcalL' Horta SudLa CosteraLa Ribera Alta

Tot el que has de saber del tall de 24 hores de la línia C-2 de Renfe entre Xàtiva i Silla que deixa sense trens a la Ribera i la Costera

Por Toni Cuquerella
L'alcalde i la regidora de Turisme de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva es projecta a FITUR com a referent de turisme intel·ligent i patrimoni cultural

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà, junt a la consellera de Justícia, Nuria Martínez.
La Costera

Gir de 180 graus de la Generalitat: tomba el Palau de Justícia en el centre de Xàtiva després de 8 anys de tramitació

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?