ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El PP afirma que l’esport base de Xàtiva ha començat el curs «sense instal·lacions adequades» als espais municipals

Marcos Sanchis indica que “s'han trobat els camps de futbol sense gespa, obres sense acabar, pistes de bàsquet plenes de brutícia i orins”
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 14, 2023
152 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

El portaveu del Partit Popular de Xàtiva, Marcos Sanchis, ha ressaltat que l’alcalde, el socialista Roger Cerdà, “suspén res més començar el nou curs” i ho fa després de deixar l’esport base del municipi “en una situació de complet abandó”.

“Com els pitjors estudiants, en lloc d’aprofitar l’estiu per a recarregar les piles i tindre’l tot preparat per a setembre, l’alcalde de Xàtiva ha tornat de vacances deixant a centenars de xiquets tirats sense instal·lacions adequades per a practicar esport en els espais municipals”, ha continuat Sanchis.

El líder popular ha posat com a exemple que “centeneres de xiquets s’han trobat que no podran jugar en els camps de futbol dels Pereres perquè no hi ha gespa directament, o que les pistes de bàsquet es troben repletes de brutícia, grava i restes d’orines”.

Sanchis ha assenyalat així mateix que “en iniciar els entrenaments en el Ballester existia una gran quantitat de brutícia i pols, o ens hem trobat que no han finalitzat a temps el pavelló nou tan promés i els xiquets no han pogut practicar esport en condicions, havent de fer-ho amuntegats”.

“Sembla que l’alcalde Roger Cerdà és l’únic que no s’ha assabentat que al setembre tornaven els xiquets al col·legi i a les seues activitats esportives. Serà que la seua anhelada plaça en la Diputació de València li lleva el temps i si ja trepitjava poc les instal·lacions esportives de Xàtiva, o només ho feia per a la foto quan algun equip guanya, ara directament ni els fa el menor cas”, ha continuat Marcos Sanchis.

Finalment, el portaveu del PP de Xàtiva ha ressaltat que “estem davant un nou govern de Roger Cerdà (PSOE) amb els seus socis d’esquerra, però amb els mateixos o fins i tot pitjors defectes: tindre Xàtiva abandonada, amb els deures sense fer en una cosa tan bàsica com tindre les nostres instal·lacions esportives municipals en òptimes condicions per a la pràctica esportiva de centenars de xiquets i joves. Des del PP denunciarem amb més força que mai perquè som l’alternativa clara de govern com van demostrar les urnes”.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Llíria reparte premios a la mejor decoración navideña en balcones, comercios y belenes

El Ayuntamiento de Llíria ha entregado los reconocimientos correspondientes a los concursos navideños de 2025.…

La Guardia Civil investiga venta ilegal de cogollos de marihuana en un estanco de Xirivella

La Guardia Civil ha investigado a dos personas por vender cogollos de marihuana en un…

Los XXVI Premios de Prevención de CSIF se retoman tras la DANA y distinguen a Sara Milán por su investigación sobre la calidad del sueño en residentes

La Central Sindical Independiente y de Funcionarios (CSIF) celebró en el SH Valencia Palace la…

Otras noticias

Dibuix del projecte per a la reorganitzaciío de l'entorn de la Font dels 25 Dolls.
La Costera

Xàtiva aposta per un nou espai públic més verd i per a vianants en l’entorn de la Font dels 25 Dolls

Por Toni Cuquerella
Casa de les Dones de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva crea un servei municipal d’atenció psicològica per a malalts de càncer després de suprimir-lo la Generalitat

Por Toni Cuquerella
Vistas del Belen Fundacion Bancaja 3 2
L' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa SaforNavidadValencia ciudad

Navidad 2025: València, Gandia, Meliana, Xàtiva y Torrent inauguran sus belenes

Por Javier
Visitants al Betlem monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

Xàtiva brilla en Nadal: inaugura el Betlem monumental i la megamostra de Playmobil

Por Toni Cuquerella
Inauguració del Betlem Monumental de Xàtiva.
La CosteraNavidad

El Nadal de Xàtiva arrenca amb rècord: més de 41.500 visites al Betlem Monumental i a la mostra de Playmobil durant el pont

Por Toni Cuquerella
Obres a l'antiga estació de tren de Xàtiva.
La Costera

Rescat patrimonial: l’Ajuntament de Xàtiva inicia la consolidació de la seua històrica estació inaugurada en 1854

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?