ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Jardí de la Pau de Xàtiva serà l’escenari un any més del Al Ras Festival

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 11, 2023
52 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8373 al ras xativa
650x80_2_ola_CAS

Es podrà gaudir de tres nits de Dj, dos nits de grups musicals i un dia amb l’espectacle Space Elephants

El Jardí de la Pau serà el punt de referència de la gent jove de la ciutat de Xàtiva durant la Fira d’Agost, amb la celebració un any més del festival Al Ras.

L’espai comptarà amb tres nit de Djs, en les quals els artistes locals delectaran als assistents amb música electrònica, reggaeton i hits del moment. El dia 14 d’agost actuaran Dj Ernest, Dj Kike Samit i Dj Pablo G; mentre que el dia 15 serà el torn de Dj Jesús Ciges, Dj Fran Cabrerizo, Dj Bruno Mateu, Dj Carlos Llácer, Dj Mireia Herrero, Dj Carlos Vidal i Dj César Herrero. El dia 19 actuaran en Al Ras Dj Robles, Dj Mark, Dj Ciber i Dj Patri.

[Img #5760]

El dia 16 d’agost hi haurà una nit de grups, amb la participació de Tito Pontet i Pedrà. Tito Pontet és un grup de música jamaicana i llatina nascut a l’Alcoià i el Comtat, amb 10 integrants i amb tints de brass band, encapçalat per l’energètica Alba Terol, i amb ritmes de cúmbia, reggae, calypso ska, mambo, salsa i altres estils musicals principalment herència del continent africà i d’Amèrica Llatina. Pedrà, d’altra banda, es creà en 2009 de la mà de músics experimentats de Plasencia (Càceres), amb la intenció de fer un tribut digne a Extremoduro des del respecte i l’admiració cap a la banda.

El dia 17 tindrà lloc l’espectacle Space Elephants, grup d’animació referent en tots els festivals. El seu xou està format per un Dj i tres animadors que es caracteritzen no sols per posar música sinó per fer que la gent siga partícip de la festa, amb el seu espectacle i totes les seues animacions.

El dia 18 tornaran a ser protagonistes els grups de música. Participarà d’una banda Blackout, un enèrgic i talentós grup de rock que ha captivat audiències de totes les edats amb el seu estil únic i la seua passió per les versions en espanyol de clàssics del rock dels anys 80, 90 i 2000. D’altra banda, Sin Complejos és una banda de pop-rock que versiona els temes més escoltats del gènere, des dels actuals fins als millors clàssics.

L’obertura de portes en aquest espai tindrà lloc a les 23:30 hores, i es podrà gaudir de les actuacions des de les 00:00 fins les 3 de la matinada.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Gandia restaurará la fachada histórica del IES Ausiàs March

La primera teniente de Alcaldía, Alícia Izquierdo, y el tercer teniente de Alcaldía, Jesús Naveiro,…

El festival Les Nits del Castell se consolida en Alaquàs como cita cultural del verano

El Festival Les Nits del Castell ha cerrado su segunda edición convirtiéndose en un evento…

La Diputación invierte 300.000 euros en Aielo de Malferit para reconstruir el Pont d’Allà Baix

La Diputación de Valencia destinará 300.000 euros al proyecto de reconstrucción del Pont d’Allà Baix…

Otras noticias

Dineres intervinguts en la operació realitzada a la Costera.
La Costera

Desarticulada una xarxa a Xàtiva que cobrava 350 euros per empadronaments falsos a immigrants

Por Toni Cuquerella
Imatge del projecte de la futura estació de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

Adif invertirà 17 milions en la remodelació integral de l’estació de l’Alcúdia de Crespins amb un nou edifici de viatgers

Por Toni Cuquerella
El quadre de Felip V torna a estar pentat cap per avall a Xàtiva.
La Costera

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

Por Toni Cuquerella
Presentació de la jorna de l'orgull LGTBIQ+ a Xàtiva.
La Costera

Una manifestació i una gran festa al Jardí de la Pau centraran les activitats de l’Orgull LGTBIQA+ 2025 a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Plaça de Sant Joan de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva continua amb la pacificació del nucli antic amb l’adequació del tram de la plaça de Sant Joan

Por Toni Cuquerella
L'alcalde de Xàtiva va cridar per telèfon a les falleres escollides.
CollaLa Costera

Marta Díaz Martínez i Ada Domínguez Diego, Falleres Majors de Xàtiva 2026

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?