ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El futur centre de salut de Xàtiva s’amplia fins els 2.800 metres quadrats

El nou pla funcional aprovat contempla l’increment de la dotació de serveis prevista inicialment
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 28, 2025
235 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
1298 xativa reunio centre salut

L’alcalde de Xàtiva, Roger Cerdà i la diputada i regidora de Sanitat, Xelo Angulo, s’han reunit amb el director general de Gestió Econòmica, Contractació i Infraestructures de la Conselleria de Sanitat, Pedro Manuel López. L’objectiu de la reunió era actualitzar la situació del projecte del nou centre de salut de Xàtiva.

En el transcurs de la reunió, l’alcalde ha informat de que la parcel·la on es bastirà el nou centre de salut ja està degudament acotada, tancada i posada a disposició de la conselleria. Així mateix, també està a punt el projecte d’instal·lació d’una línia de baixa tensió necessari per a l’abastiment d’energia al nou edifici sanitari, que està previst executar en paral·lel a l’inici de les obres.

La novetat és que el nou pla funcional del centre de salut ha fet necessari ampliar la superfície d’aquest nou edifici, que passarà a ser pròxima als 2.800 m². Això suposarà que hi haurà més consultes mèdiques i d’infermeria i un gimnàs de rehabilitació. Les previsions és que, si tot el procés avança sense interrupcions, les obres es puguen licitar al proper mes de setembre.

El passat 28 de novembre, l’ajuntament va iniciar les obres del nou tancat perimetral del col·legi Teresa Coloma que permeten alliberar el terreny per a la construcció del nou ambulatori. Cal recordar que l’Ajuntament va cedir els terrenys a la Conselleria de Sanitat el març del 2019 i el ple del març del 2021 va aprovar el canvi d’ús educatiu a assistencial-sanitari. La Conselleria va treure a licitació la redacció del projecte del centre el 15 de desembre de 2023 i el treball va ser adjudicat a la UTE conformada per Tomás Llavador Arquitectos e Ingenieros SL y Sanna Arquitectura SL-Global Gestión Técnica per 109.157,27 euros.

El futur centre de salut ocuparà una parcel·la de 1.252 m² ubicat a l’encreuament dels carrers Àngel Lacalle i Passeig del Ferrocarril, en la zona est de la ciutat, i permetrà donar servei a més de 11.000 persones.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

Gandia reivindica el seu paper com a capital de les lletres valencianes en el lliurament dels Premis Literaris 2025

El Saló de Corones del Palau Ducal va ser l'escenari anit del lliurament dels Premis…

Inversión de 21,5 millones para la depuradora de Cheste-Chiva: Mejora ambiental, triple de capacidad y fin a vertidos industriales

La Generalitat Valenciana ha puesto en marcha la revitalización del proyecto de la futura Estación…

El Social Talks de Hidraqua y el CE/R+S incide en la necesidad de activar e incentivar proyectos de voluntariado en las empresas

Hidraqua, en colaboración con el CE/R+S, ha organizado la tercera edición del foro Social Talks…

Otras noticias

Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Xelo Angulo, regidora de Seguretat Ciutadana.
La Costera

Antifrau arxiva la denúncia contra l’Ajuntament de Xàtiva: avala l’actuació de l’edil de Policia Local i no hi va haver conflicte d’interessos

Por Toni Cuquerella
Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Amor Amorós, Roger Cerdà i Ignacio Reig, en la presentació dels pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva consolida una dècada de «pressupostos de progrés»: 39,63 milions per 2026 centrats en inversions i lluita contra les retallades socials

Por Toni Cuquerella
Audiencia Provincial de Valencia
La Costera

La Fiscalia demana 10 anys de presó per abús sexual a una dona vulnerable a Xàtiva

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?