ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Fundador d’Al Tall Manolo Miralles tindrà un homenatge pòstum al Gran Teatre de Xàtiva

L'homenatge, organitzant en col·laboració amb el Col·lectiu Ovidi Montollor tindrà lloc el divendres 22 de març
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 14, 2024
345 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8623 xativa cartell homenatge manolo miralles

El Gran Teatre de Xàtiva albergarà la propera setmana tres importants cites amb les quals es podrà gaudir de música i també de teatre clàssic.

El divendres 22 de març a les 19:30 està previst l’homenatge a Manolo Miralles, organitzat per l’Ajuntament de Xàtiva amb la col·laboració del Col·lectiu Ovidi Montollor, i amb el qual es recordarà al músic xativí fundador dels grups Al Tall i Musicants, qui ens va deixar el passat mes de juliol. En aquesta cita musical participaran artistes i grups com ara Pau Blanco, Bertomeu, Carraixet, Pau Alabajos, Owix, Tomàs de los Santos, Rafa Xambó i La Fusteria, Feliu Ventura, Miquel Gil, Va de Dones, Pep Botifarra, el Cor de Bonrepòs i Mirambell, i per descomptat, Al Tall i Musicants. L’acte estarà presentat per Amàlia Garrigós i Josep V. Frechina, i les entrades (gratuïtes) estan exhaurides des de fa dies.

El dissabte 23 de març (20:30h) serà el torn de «La Celestina», la coneguda obra clàssica de Fernando de Rojas, produïda per Secuencia 3 Pentación Saga Producciones Teatre Romea i adaptada per Eduardo Galán. L’elenc està conformat per reconeguts actors i actrius com ara José Sáiz, Anabel Alonso, Víctor Sainz, Claudia Taboada, Beatriz Grimaldos i David Huertas. Les entrades tenen un preu de 15 euros, 12 amb descomptes.

I per últim, el diumenge 24 de març serà el torn del ‘Requiem’ de Mozart, interpretat en aquest cas per l’Orfeó Valencià i l’Orquestra de Cambra de València dirigits per Pere Molina-González. Es comptarà amb 4 solistes (soprano, mezzosoprano, tenor i baríton) i les entrades tenen un preu de 10 euros, 8 amb descomptes.

«En el Gran Teatre de Xàtiva tenim un cap de setmana molt complet amb tres espectacles molt diferents i molt diversos que estem segurs que tindran una gran acollida entre el públic de Xàtiva», ha manifestat el regidor de Cultura Alfred Boluda. I ha afegit: «Esperem un ple total, no sols de xativins, també de pobles propers i associacions, partits polítics i plataformes vinculades a la defensa de la nostra cultura».

Les entrades es poden adquirir a través de la pàgina web del Gran Teatre, d’Instanticket o des de dues hores abans de la funció a les taquilles del Gran Teatre.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

El servicio de agua en Riba-roja alcanza un 93% de valoraciones positivas entre la ciudadanía

El servicio de agua en Riba-roja se sitúa entre los mejor valorados por la ciudadanía,…

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

La ràpida intervenció dels serveis d'emergència i les forces de seguretat va evitar una tragèdia…

Morante de la Puebla torna a La Maestranza i es podrà seguir en À Punt

La Fira d’Abril de Sevilla es podrà seguir en directe a À Punt amb l’emissió…

Otras noticias

Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?