BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

El Departament de Salut Xàtiva-Ontinyent constitueix el seu Comité d’Ètica i Investigació

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado octubre 6, 2021
20 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

Aquest òrgan servix per a autoritzar els projectes d’investigació del departament excepte les que tenen a veure amb medicaments o productes sanitaris

El departament de salut Xàtiva-Ontinyent ha constituït el seu Comité d’Ètica d’Investigació (CEI) després d’haver sigut acreditat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

El CEI és un òrgan independent i imparcial respecte de qui promou un projecte d’investigació biomèdica, i inclús autònom dins de l’organigrama de l’hospital. El seu objectiu principal és garantir l’adequació dels aspectes metodològics, ètics i jurídics de les investigacions en què queden implicades persones exceptuant aquelles investigacions amb medicaments ni productes sanitaris, que ho autoritzen organismes superiors.

La constitució d’aquest Comité, afavorix l’agilitat per a autoritzar la posada en marxa de projectes d’investigació, així com una major accessibilitat dels membres del Comité per a conéixer millor els equips investigadors del departament i cooperar en el seu bon desenrotllament.

Fins al moment es disposava en el departament d’una Comissió d’Investigació que realitzava una avaluació inicial d’estos projectes però sense potestat per a autoritzar els mateixos, havent de ser remesos a centres externs. Des de l’acreditació d’este nou CEI, per part de la Direcció General d’Investigació, l’autorització es realitza directament des d’este Comité amb seu en l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva.

El CEI està compost per catorze membres i té previst realitzar com a mínim una reunió mensual. Entre els seus membres es troba personal facultatiu, farmacèutic i d’infermeria a què se suma també un professional alié a la institució sanitària o membre llec, un professional sanitari fisioterapeuta, un professional especialista en protecció de dades i un equip de professionals sanitaris més entre facultatiu, infermeria i professionals farmacèutics de l’àrea de l’atenció primària.

La presidenta del CEI del departament de salut Xàtiva-Ontinyent és la farmacèutica María Angeles López-Montenegro i ha defés que amb esta acreditació “ara el personal investigació a més de tindre una major accessibilitat al Comité aconseguix molt més ràpid l’inici del seu projecte”.

S’estima que anualment un poc més de 25 projectes d’investigació siguen tractats per este Comité científic. Actualment la Comissió està tractant entre un i tres projectes mensualment. Amb això es contribuïx a la generació de valor científic a les institucions sanitàries i s’amplia el caràcter de promoció de la investigació que té també la institució hospitalària.

Tags: Xàtiva
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Utiel reúne a la comunidad educativa para coordinar la reubicación del alumnado del IES Alameda

El Ayuntamiento de Utiel ha acogido una reunión de trabajo con representantes de la comunidad…

Otras noticias

Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
FiestasLa Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
7466 ontinyent coca fira
La Vall d'Albaida

Ontinyent ja té guanyadors del primer concurs de la Coca de Fira

Por admin
2322 ferran gandia gimnas
La Vall d'Albaida

Ontinyent inverteix més de 60.000 euros en millores a diferents espais del Poliesportiu Municipal

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?