ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

El Betlem municipal de Xàtiva supera els 90.000 visitants durant les festes de Nadal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 9, 2023
349 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

El regidor de Festes mostra la seua satisfacció per l’afluència a la ciutat i agraeix el treball de totes les associacions, col·lectius i organitzacions

El Betlem municipal de Xàtiva ha tancat el Nadal amb un total de 90.373 visitants, el que suposa una mitjana de 3.765 visites diàries des que obrira les portes el divendres 16 de desembre, confirmant-se com el principal reclam de la ciutat durant aquestes festes i com una eina clau de dinamització turística i econòmica.

«Estem molt satisfets per la gran afluència de gent que ha tingut Xàtiva durant aquestes festes. Sabem que el principal motor és el nostre Betlem monumental, que ja és tot un referent a nivell nacional i per això ens esforcem any rere any en mantindre la seua qualitat», ha manifestat el regidor de Festes Pedro Aldavero, qui també ha agraït el treball de totes les associacions, col·lectius i organitzacions de la ciutat que han col·laborat en la programació de Nadal, «perquè sense la seua participació no haguera estat possible fer unes festes d’aquestes característiques».

En total s’han realitzat vora 70 activitats en els diferents instal·lacions i espais habilitats, com ara l’escenari junt al Betlem, el Gran Teatre, la Casa de Cultura o el JOC, entre d’altres.

També cal destacar la participació en la carrera de Sant Silvestre, que va comptar amb més de 600 corredors i corredores i una recaptació de més de 2.000 euros, que es destinaran a l’Associació Espanyola Contra el Càncer. Exitós ha estat també el tradicional Mercat Medieval celebrat a la plaça del Mercat i els carrers adjacents, celebrat entre el 2 i el 6 de gener, i que va comptar també amb una gran afluència de gent.

El regidor Pedro Aldavero ha volgut també ressaltar l’avanç de l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient a la plaça de la Seu a les 12 del migdia, ja que això va permetre avançar de vesprada l’hora de l’inici de la cavalcada, la qual va mantenir l’increment del recorregut estipulat en la darrera edició a causa de la pandèmia, que sumava a l’itinerari el carrer República Argentina. «Això ha permès que els xiquets i xiquetes hagen pogut veure a Melcior, Gaspar i Baltasar sense tantes aglomeracions», ha indicat el regidor.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Nou xoc institucional pel futur Palau de Justícia de Xàtiva: la Generalitat tria solar per a un polígon industrial sense el consens municipal

La construcció de la històrica reivindicació del nou Palau de Justícia de Xàtiva ha derivat…

Consulta la programació especial d’À Punt per a les Fogueres de 2026

À Punt reafirma el seu compromís amb les grans festes de la Comunitat Valenciana amb…

Sanidad refuerza el personal de los centros de salud de Ayora, Caudete de las Fuentes, Cofrentes, Cortes de Pallás, Sinarcas y Siete Aguas durante los meses de verano

La Conselleria de Sanidad ha anunciado un incremento de personal y recursos sanitarios para este…

Otras noticias

Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
Museu de Belles Arts de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva busca director per al seu Museu: es publica la convocatòria per a modernitzar el patrimoni de la ciutat

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?