ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Cinc empreses opten a construir el nou Centre d’Educació Especial Pla de la Mesquita de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 29, 2021
256 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

S’estima que les obres estaran adjudicades en el termini d’un mes

Dilluns passat concloïa el termini de presentació d’ofertes per a la concessió de les obres del nou col·legi d’Educació Especial del Pla de la Mesquita. A la finalització d’aquest termini, un total de cinc empreses constructores han presentat la seua oferta per a quedar-se amb aquest contracte d’obres que compta amb un important pressupost xifrat en 6 milions d’euros. No debades, el nou col·legi Pla de la Mesquita serà la principal inversió en la ciutat de Xàtiva de les contemplades al Pla Edificant de la Generalitat Valenciana.

L’alcalde Roger Cerdà no ha ocultat la seua satisfacció per aquest nou avanç en el procés. Segons Cerdà, «tots tenim moltes ganes de vore construït el nou col·legi Pla de la Mesquita, però sobre tot la comunitat educativa del centre, que porta més de 20 anys lluitant per a que aquestes obres siguen una realitat». L’alcalde ha qualificat l’actuació com a «la més important de la legislatura» i també ha destacat que «amb aquestes obres s’acabaran els problemes d’accessibilitat que pateixen les persones usuàries l’actual centre».

Hui, la mesa de contractació de l’Ajuntament de Xàtiva ha comprovat que les pliques de les cinc empreses concursants contenen la documentació exigida al plec. Aquesta documentació consisteix en una sèrie de tràmits administratius, així com altres documents a valorar pels tècnics municipals. A saber: un informe sobre aspectes tècnics i constructius de l’obra, com ara qüestions relatives a la programació i organització del treball, controls de qualitat, anàlisi i coneixement del projecte definitori de les obres i informes de seguretat i salut, a més d’un reportatge fotogràfic sobre les condicions físiques del solar del col·legi i el pla de vigilància i gestió mediambiental de l’obra.

A partir d’ara, els tècnics municipals hauran d’elaborar un informe de valoració amb criteris subjectius sobre aquesta documentació presentada per les cinc empreses. Una vegada elevat aquest informe, la mesa de contractació procedirà a l’apertura dels sobres amb les ofertes econòmiques, les quals també es puntuaran. El resultat de la suma d’ambdues puntuacions obtingudes per les empreses serà allò que decidirà quina constructora resulta adjudicatària de les obres del Pla de la Mesquita, amb un pressupost base de licitació de 5.914.519,97 euros.

S’estima que tot aquest procés tindrà una durada d’entre un i dos mesos, sempre que no es produïsquen retards o reclamacions per part dels concursants. A partir d’eixe marge temporal, l’obra serà finalment adjudicada. D’altra banda en el plec figura que l’actuació té un termini d’execució de 18 mesos, a comptar des de la data de la signatura de l’acta de replanteig.

Quatre de les cinc empreses concursants per a la concessió de les obres del Pla de la Mesquita són valencianes; una d’elles, xativina. L’altra mercantil presentada té la seu a Múrcia.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Llíria celebra la rogativa principal de las fiestas de Sant Vicent 2026

Miles de personas han asistido en Llíria a la tradicional rogativa organizada por el Ayuntamiento…

La presidenta del Colegio de Médicos de Valencia, Mercedes Hurtado, participa en un foro europeo con eurodiputados sobre el futuro del empleo

Valencia se ha posicionado esta semana como uno de los principales espacios del debate político…

Rescate a contrarreloj en Catarroja: hallan con vida a un hombre semienterrado en una acequia

Un hombre ha salvado la vida tras ser localizado semienterrado en una acequia en Catarroja,…

Otras noticias

La Guàrdia Civil va interceptar al conductor 'kamikaze'.
La Costera

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

Por Toni Cuquerella
Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?