ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Chambao arriba aquest dissabte al Festival Nits al Castell de Xàtiva

La Mari i la seua banda presenten el seu últim disc «En la cresta del ahora» i repassen els seus més de vint anys de trajectòria
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado julio 12, 2024
349 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1935 chambao

Chambao arriba aquest dissabte al Festival Nits al Castell de Xàtiva (23h), amb les entrades exhaurides, i amb un concerts únic que farà dels delícies dels i les assistents.

Chambao va començar la seua història fa més de dues dècades, quan el fenomen ‘Flamenco chill’ va revolucionar el so i el món de la música, i durant aquest temps La Mari s’ha reivindicat com un referent i una icona de la música espanyola. El passat any va tornar als escenaris després d’una aturada de cinc anys.

Chambao és una paraula andalusa que es refereix a un espai realitzat amb senzillesa, com un sostre de fulles de palmera o canyes i pals de fusta que s’alcen com un refugi o aixopluc. En Màlaga (lloc originari de la banda) és típic que els espeters l’usen per a refugiar-se del Sol i el vent mentre rosteixen les sardines i la resta de peixos.

En aquest últim treball, ‘La cresta del ahora’, del qual podran gaudir els i les assistents a la fortalesa xativina aquest dissabte, es repassen alguns dels moments més emocionants dels seus últims anys i la gira -que va començar la passada tardor- està tenint lloc per Espanya, Amèrica Latina i la resta d’Europa.

Serà el primer concert del XXV aniversari del Festival, degut a la suspensió del concert de Sole Giménez el passat dissabte a causa de les inclemències meteorològiques. Les persones que van adquirir entrada a través d’internet rebran la devolució als seus comptes corrents, mentre les que les compraren a l’Oficina de Turisme hauran de personar-se amb l’entrada per tal d’efectuar-los la devolució. Entre els assistents als concerts s’està repartint el llibre amb motiu del XXV aniversari del Festival Internacional Nits al Castell. Si alguna persona que havia d’acudir al concert de Sole Giménez està interessada, pot arreplegar un exemplar a l’Oficina de Turisme presentant l’entrada acreditativa del concert.

Després d’aquest concert, restaran dos cites més: el concert del grup Marala & Queralt Lahoz (dissabte 20 de juliol, amb entrades encara disponibles a https://entradas360.com) i Pasión Vega serà l’encarregada de tancar la present edició el dissabte 27 de juliol (amb entrades ja exhaurides).

Pujada al Festival

Cal recordar que per als espectacles de Nits al Castell no està permès l’accés fins al Castell amb vehicle privat, oferint des del propi Festival un servei d’autobús inclòs amb l’entrada, així com també el pàrquing gratuït del Centre d’Especialitats. Els autobusos eixiran des de les 20:30 fins les 22:30 hores des de la plaça de l’Espanyoleto cap al Castell, realitzant el mateix camí de tornada en finalitzar el concert i durant les dues hores posteriors.

Tags: admin Xàtiva

Lo + leído

El servicio de agua en Riba-roja alcanza un 93% de valoraciones positivas entre la ciudadanía

El servicio de agua en Riba-roja se sitúa entre los mejor valorados por la ciudadanía,…

Interceptat un conductor ‘kamikaze’ a Moixent: amb una caravana 27 km en sentit contrari per l’autovia i sota l’efecte de les drogues

La ràpida intervenció dels serveis d'emergència i les forces de seguretat va evitar una tragèdia…

Morante de la Puebla torna a La Maestranza i es podrà seguir en À Punt

La Fira d’Abril de Sevilla es podrà seguir en directe a À Punt amb l’emissió…

Otras noticias

Raimon, davant una de les obres de Miró de la seua col·lecció.
La Costera

El PP dona l’esquena al Centre Raimon de Xàtiva: la Generalitat trenca el conveni i reclama a l’Ajuntament els diners ja invertits

Por Toni Cuquerella
Benicolet 1
La Canal de NavarrésLa CosteraLa Vall d'Albaida

El Pla Obert activa actuacions en municipis de la Vall i la Costera centrades en accessibilitat, aigua i espais públics

Por Javier Ruiz
Foto gelades 1
AgronewsLa CosteraLa Ribera AltaLa Vall d'Albaida

Las heladas en la Vall d’Albaida, la Costera y la Ribera Alta provocan pérdidas de 4 millones en cultivos

Por Pau Gómez
Facundo Ventura de Valencia
El ComtatEl Vinalopó MitjàLa Costera

De Xàtiva a Elda: protagonistes valencians recorren Hollywood i Malibú en ‘Valencians al món’

Por Javier Ruiz
almendro con avispilla
AgronewsEl Camp de TúriaEl ComtatEl Vinalopó MitjàL'AlcoiàLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera Alta

Alerta por la avispilla del almendro en Camp de Túria, Hoya de Buñol, Ribera Alta, la Costera, Vinalopó Mitjà, l’Alcoià y el Comtat

Por Javier Ruiz
Torrent Semana Santa 6
El Camp de MorvedreL' Horta SudL'Horta NordLa CosteraLa Ribera AltaLa Ribera BaixaLa Safor

Guia de la Semana Santa 2026 en la provincia de Valencia: los pueblos y actos imprescindibles

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?