jueves, 19 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes – Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Baixa
    • Requena – Utiel
    • La Serranía
    • Valencia ciudad
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

Carlos Mazón (PP) afirma que les retallades a l’Hospital d’Ontinyent afecten a tot el Departament de Salut i obvia l’Hospital de Xàtiva

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 8, 2022
33 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

NULL

El líder del PPCV extén als 63 municipis del Departament de Salut la retallada de l’Hospital d’Ontinyent, quan d’aquest centre depenen 12 localitats

El president del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Carlos Mazón, ha visitat l’Hospital d’Ontinyent, on el tancament de la planta de Medicina Interna ha provocat les queixes i manifestacions dels veïns. Per criticar la mesura Mazón ha afirmat aquest dijous que “les retallades” de la Conselleria a l’Hospital d’Ontinyent “condemnen a l’oblit i a la desatenció a la població de 63 municipis”, una afirmació que obvia que al departament de salut l’hospital de referència és el de Xàtiva.

Així el president del PPCV assenyala que el departament de Xàtiva-Ontinyent atén 63 municipis de les comarques de la Vall d’Albaida (24), la Costera (19), la Ribera Alta (13) i la Canal de Navarrés (7). Però aquesta extensió de 63 municipis no està adscrita tota a l’Hospital d’Ontinyent, sino que son 12 els municipis els que hi depenen.

Però Mazón, centrant-se en la comarca ha manifestat que «no sols Ontinyent està patint retallades. També s’ha tancat el servei de diàlisi a la Vall d’Albaida i s’ha eliminat dermatologia, a més del desmantellament continuat de l’Atenció Primària”, ha indicat.

El líder popular afegia que «aquest tancament és una demostració més del desinterés de Puig per la sanitat valenciana. Falten professionals, presenten el pla d’estiu amb retard i malament i es tanquen consultoris i serveis als hospitals”, ha assenyalat.

Mazón ha assenyalat que aquests tancaments “a més de provocar una desatenció, suposen que la població haja de desplaçar-se per a ser atesa a l’hospital de Xàtiva o fins i tot a València. És un inconvenient especialment per als majors que tenen més dificultats per a desplaçar-se, a més de la constatació de l’abandó a les comarques com la Vall d’Albaida, la Costera o la Canal de Navarrés que lluiten contra la despoblació”.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Gandia comptarà amb màsters oficials de la Universitat de València a partir del pròxim curs acadèmic

La Universitat de València (UV) i l'Ajuntament de Gandia han acordat aquest dijous iniciar els…

El quadre de Felip V torna a Xàtiva restaurat i cap per avall el dia que es commemora la crema de la ciutat del 1707

El 19 de juny de 1707 Xàtiva era incendiada per les tropes borbòniques de Felip…

Elda instala las señales informativas de la Zona de Bajas Emisiones en los accesos al casco antiguo

El Ayuntamiento de Elda da un paso más en la implantación progresiva de la Zona…

Otras noticias

Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Fiestas de 'La Barraca' de El Ràfol de Salem
La Vall d'Albaida

El Ràfol de Salem celebra la particular fiesta de “La Barraca” con el fuego, el almuerzo y el arroz al horno como protagonistas

Por Javier
1320 natalia enguix vicente mompo
La Vall d'Albaida

Ens Uneix exigeix al Govern que condone deute als ajuntaments com a Catalunya i la resta d’autonomies

Por admin
Auditor
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quienes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?