ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Ampliació del parc de llits a l’hospital de Xàtiva habilitant el gimnàs i al d’Ontinyent ocupant un espai municipal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 28, 2021
456 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Estes iniciatives s’emmarquen i estan previstes en els plans de contingència elaborats pels centres i que s’estan desplegant estos dies per a afrontar l’increment en la pressió assistencial

El gimnàs de rehabilitació de l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva s’ha habilitat per a albergar fins a 15 llits per a pacients amb patologia no-Covid. Per la seua banda, l’Hospital d’Ontinyent ha incrementat en 8 el parc de llits d’hospitalització aprofitant l’espai fins ara destinat a tractaments rehabilitadors. Estes iniciatives s’emmarquen i estan previstes en els plans de contingència elaborats pels centres i que s’estan desplegant estos dies per a afrontar l’increment en la pressió assistencial en el departament.

L’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva ha guanyat espai en el gimnàs per a hospitalitzacions no-COVID i ha traslladat tot l’equipament de rehabilitació a la sala de juntes, ubicada en l’edifici annex de docència i reconvertida en gimnàs. En este espai ja es presta servei a tots els pacients amb necessitats no demorables de fisioteràpia.

Per la seua banda, l’Hospital d’Ontinyent ha aprofitat l’oferiment de l’ajuntament de la ciutat per a traslladar tot l’equipament del seu gimnàs a la Sala Gomis, un espai municipal multiusos, ampli, a peu de carrer (és una planta baixa) i on també s’estan realitzant ja tractaments urgents i no demorables de rehabilitació.

Per a l’habilitació d’estos espais com a plantes hospitalàries ha sigut necessari instal·lar preses de gasos medicinals, ventilació i climatització així com controls d’infermeria. Els treballs han anat a càrrec d’equips de manteniment, electricitat i Personal sanitari.

Cal recordar que en els primers dies d’abril, l’Hospital Lluís Alcanyís ja va equipar i va habilitar el seu gimnàs d’esta manera, sense que llavors arribara a ser utilitzat com a sala d’hospital.

En esta tercera onada de la pandèmia, les noves àrees d’hospitalització sí que han entrat ja en funcionament i han arribat a acollir alguns dies fins a 15 persones ingressades, totes elles pacients no-Covid.

Amb aquestes actuacions, així com amb l’habilitació d’altres espais assistencials dins dels centres hospitalaris, s’ha aconseguit ampliar el nombre de llits disponibles. En l’Hospital Lluís Alcanyís, s’ha passat de 248 llits funcionantes a 270, totes elles amb atenció hospitalària a càrrec de les diferents especialitats i professionals sanitaris.

ontinyent hospital llits sala gomis Llits a la Sala Gomis d’Ontinyent.

En l’Hospital d’Ontinyent s’ha passat de disposar de 36 llits funcionantes a 50. D’esta manera, els hospitals del Departament han incrementat en 36 el seu nombre de llits funcionants.

El desplegament dels plans de contingència per a incrementar el número disponible de llits d’hospitalització ha sigut possible gràcies a la implicació de tots els serveis clínics del Departament així com del personal de manteniment. A més, els professionals sanitaris s’han redistribuït per a poder atendre les necessitats de personal dels nous espais.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

IKEA renueva la Casa de la Música de Cheste tras la DANA

El Ayuntamiento de Cheste y IKEA han cerrado un acuerdo para mejorar el equipamiento de…

Dónde aparcar gratis en Torrent: el mapa de las 800 nuevas plazas creadas en la ciudad

El Ayuntamiento de Torrent ha dado un impulso definitivo a su plan de movilidad urbana…

Utiel reabre el paseo del río Magro tras duplicar la capacidad del cauce contra las inundaciones de futuras DANA

El Ayuntamiento de Utiel ha anunciado de forma oficial la reapertura al tránsito ciudadano del…

Otras noticias

Imatge del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a l'antic Monestir de Santa Clara.
La Costera

Nou xoc institucional pel futur Palau de Justícia de Xàtiva: la Generalitat tria solar per a un polígon industrial sense el consens municipal

Por Toni Cuquerella
Presentació dels cartells de la Fira de Xàtiva.
La Costera

Un meló d’alger, una botija i dotze imatges: així és la sorprenent proposta per al cartell de la Fira a Xàtiva

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
La Costera

Xàtiva respon a la Conselleria: els terrenys alternatius que proposa per al Palau de Justícia són inviables

Por Toni Cuquerella
Els ciclistes de Xàtiva tindran nous espais per circular.
La Costera

Revolució sostenible a Xàtiva: així seran els nous carrils bici que connectaran la ciutat, la Via Verda i la Cova Negra

Por Toni Cuquerella
Xàtiva ja ha presentat les celebracions del mes de juny.
La Costera

Xàtiva reviu el Corpus Christi: del pregó de Pep Botifarra a les noves visites inclusives de la Crema de Felip V

Por Toni Cuquerella
Les noves falleres majors de Xàtiva per 2027.
La Costera

Cristina Vidal Real i Carlota Vercher Mallol, elegides Falleres Majors de Xàtiva per a l’any 2027

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?