ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

Ampliació del parc de llits a l’hospital de Xàtiva habilitant el gimnàs i al d’Ontinyent ocupant un espai municipal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado enero 28, 2021
223 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Central nuclear de Cofrentes.
Central nuclear de Cofrentes.

NULL

Estes iniciatives s’emmarquen i estan previstes en els plans de contingència elaborats pels centres i que s’estan desplegant estos dies per a afrontar l’increment en la pressió assistencial

El gimnàs de rehabilitació de l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva s’ha habilitat per a albergar fins a 15 llits per a pacients amb patologia no-Covid. Per la seua banda, l’Hospital d’Ontinyent ha incrementat en 8 el parc de llits d’hospitalització aprofitant l’espai fins ara destinat a tractaments rehabilitadors. Estes iniciatives s’emmarquen i estan previstes en els plans de contingència elaborats pels centres i que s’estan desplegant estos dies per a afrontar l’increment en la pressió assistencial en el departament.

L’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva ha guanyat espai en el gimnàs per a hospitalitzacions no-COVID i ha traslladat tot l’equipament de rehabilitació a la sala de juntes, ubicada en l’edifici annex de docència i reconvertida en gimnàs. En este espai ja es presta servei a tots els pacients amb necessitats no demorables de fisioteràpia.

Per la seua banda, l’Hospital d’Ontinyent ha aprofitat l’oferiment de l’ajuntament de la ciutat per a traslladar tot l’equipament del seu gimnàs a la Sala Gomis, un espai municipal multiusos, ampli, a peu de carrer (és una planta baixa) i on també s’estan realitzant ja tractaments urgents i no demorables de rehabilitació.

Per a l’habilitació d’estos espais com a plantes hospitalàries ha sigut necessari instal·lar preses de gasos medicinals, ventilació i climatització així com controls d’infermeria. Els treballs han anat a càrrec d’equips de manteniment, electricitat i Personal sanitari.

Cal recordar que en els primers dies d’abril, l’Hospital Lluís Alcanyís ja va equipar i va habilitar el seu gimnàs d’esta manera, sense que llavors arribara a ser utilitzat com a sala d’hospital.

En esta tercera onada de la pandèmia, les noves àrees d’hospitalització sí que han entrat ja en funcionament i han arribat a acollir alguns dies fins a 15 persones ingressades, totes elles pacients no-Covid.

Amb aquestes actuacions, així com amb l’habilitació d’altres espais assistencials dins dels centres hospitalaris, s’ha aconseguit ampliar el nombre de llits disponibles. En l’Hospital Lluís Alcanyís, s’ha passat de 248 llits funcionantes a 270, totes elles amb atenció hospitalària a càrrec de les diferents especialitats i professionals sanitaris.

ontinyent hospital llits sala gomis Llits a la Sala Gomis d’Ontinyent.

En l’Hospital d’Ontinyent s’ha passat de disposar de 36 llits funcionantes a 50. D’esta manera, els hospitals del Departament han incrementat en 36 el seu nombre de llits funcionants.

El desplegament dels plans de contingència per a incrementar el número disponible de llits d’hospitalització ha sigut possible gràcies a la implicació de tots els serveis clínics del Departament així com del personal de manteniment. A més, els professionals sanitaris s’han redistribuït per a poder atendre les necessitats de personal dels nous espais.

Tags: Xàtiva

Lo + leído

Torrent inaugura la Navidad 2025 con un espectáculo familiar en la Plaça Bisbe Benlloch

Torrent ha dado oficialmente la bienvenida a la Navidad 2025 con un evento multitudinario organizado…

Detienen en Paiporta y Catarroja a dos personas por estafar 6.500 euros con el método “hijo en apuros”

La Guardia Civil ha puesto a disposición judicial a dos hombres de 20 y 26…

Torrent celebra la XII edición de los Premios Carta de Poblament

Torrent celebró el pasado fin de semana la XII edición de los Premios Carta de…

Otras noticias

Bob Pop.
La Costera

Bob Pop inaugurarà a Xàtiva el primer Festival Literari LGTBIQ+ de la Comunitat Valenciana, ‘Lletres Dissidents’

Por Toni Cuquerella
Una de les càmeres instal·lades als accessos del Carraixet a Xàtiva.
La Costera

Xàtiva reforça la seguretat: Càmeres LPR intel·ligents blindaran Bixquert i els accessos del Carraixet

Por Toni Cuquerella
Visita del conseller de Sanitat a l'Hospital d'Ontinyent.
La CosteraLa Vall d'Albaida

Reforç sanitari: Xàtiva-Ontinyent activa incentius per a captar talent i cobrir el dèficit de professionals

Por Toni Cuquerella
Xelo Angulo, regidora de Seguretat Ciutadana.
La Costera

Antifrau arxiva la denúncia contra l’Ajuntament de Xàtiva: avala l’actuació de l’edil de Policia Local i no hi va haver conflicte d’interessos

Por Toni Cuquerella
Ple de Pressupostos de Xàtiva.
La Costera

Llum verda al pressupost rècord de Xàtiva 2026: 39,6 milions i 5,5 en inversions

Por Toni Cuquerella
Porcs Senglars capturats a Xàtiva.
La Costera

No només caça: El pla “ètic” de Xàtiva per frenar la plaga de senglars aconsegueix 36 captures en una jornada

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?