ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

Vilamarxant trasllada a la Conselleria la necessitat de la creació d’una residència de persones majors en el municipi

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 14, 2021
270 vistas
2 Min lectura
Compartir en:

NULL

L’ajuntament de Vilamarxant ha traslladat a la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives la necessitat de la posada en marxa d’un projecte que permeta disposar d’una residència de persones majors en el municipi de Camp de Túria.

L’alcalde, Héctor Troyano; i la regidora de Benestar Social, Elena Cortell; s’han reunit amb Enric Juan, director general d’Infraestructures de Serveis Socials; per a explicar-li els motius pels quals és necessari comptar amb esta nova infraestructura, segons indiquen fonts municipals.

Tal i com indiquen les mateixes fonts, Vilamarxant ha experimentat un augment significatiu de població el que fa que els veïns d’avançada edat que es troben en residències d’altres municipis i els seus familiars necessiten un centre en la mateixa població que puga oferir-los els serveis que, en l’actualitat, es troben en altres termes municipals.

El director general d’Infraestructures de Serveis Socials, assegura, s’ha mostrat receptiu als arguments oferits per Troyano i Cortell i ha expressat la seua voluntat de començar a treballar en este projecte, que ha proposat l’ajuntament de Vilamarxant a la Conselleria.

De fet, el Consistori, a través del seu equip de Serveis Socials, ja està treballant per a plantejar alternatives que puguen desembocar en la construcció d’una residència per a persones majors en el terme municipal, apunten des del consistori.

Héctor Troyano, alcalde de Vilamarxant, ha explicat la importància d’esta iniciativa. “Creiem que és el moment de començar a perfilar el que serà una residència per a persones majors al nostre poble. Els nostres veïns més ancians es troben en centres de fora del nostre municipi i estimem que és moment de començar a treballar per a reunir a casa a totes eixes persones”.

“Treballarem per a fer realitat esta iniciativa que completaria el servei de centre de dia i el d’habitatges tutelats amb els quals ja comptem a Vilamarxant”, ha agregat el primer edil.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Vilamarxant

Lo + leído

Vandalizan la exposición de bocetos de las fallas de Gandia

La Federación de Fallas y el Ayuntamiento de Gandia han lamentado los actos vandálicos contra…

La Confederación Hidrográfica del Júcar triplicará la capacidad del barranco del Poyo en el casco urbano de Chiva

La Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ) está ejecutando un ambicioso plan de obras de emergencia…

Un gos frustra un segrest a Polinyà de Xúquer: la mossegada que va delatar el criminal mesos després

La Guàrdia Civil ha donat per finalitzada l'operació "Nidorino" amb la detenció de quatre hòmens…

Otras noticias

Regidors del PSPV i Som Ibi després de signar el Pacte del Molí en 2023.
ComarcalL'Alcoià

L’alcalde socialista d’Ibi trenca el pacte amb Som i s’enfronta a una oposició amb el doble de regidors que el govern

Por Toni Cuquerella
Concejales del gobierno de Crevillent de PP y Vox que acaba de romperse.
Baix VinalopóComarcal

El Gobierno de PP y Vox Crevillent salta por los aires: la retirada de competencias a una concejala de extrema dercha rompe el pacto

Por Toni Cuquerella
Imatge virtual del projecte del Palau de Justícia de Xàtiva a Santa Clara.
ComarcalLa Costera

Xàtiva planta cara al Consell i proposa un grup de treball per salvar el Palau de Justícia a Santa Clara

Por Toni Cuquerella
nuevo parking Lliria
ComarcalEl Camp de Túria

Llíria inaugura un nuevo aparcamiento disuasorio para 200 vehículos en la salida hacia Pedralba

Por Pau Gómez
El tiempo en Requena hoy
Comarcal

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Requena, hoy miércoles 25 de febrero

Por Javier Ruiz
El tiempo en Gandia hoy
Comarcal

Pronóstico de AEMET: el tiempo en Gandia, hoy miércoles 25 de febrero

Por Javier Ruiz
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?