ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Marina Baixa

Vila-real presenta la imatge del 750é aniversari de la fundació com a avantsala de la programació anual d’actes

La commemoració del 750é aniversari es prolongarà durant tot un any, fins a febrer de 2025
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado febrero 6, 2024
382 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1295 vila real presentacio logotip 750 aniversari fundacio

L’Ajuntament de Vila-real ha presentat el logotip commemoratiu dissenyat especialment amb motiu del 750é aniversari de la fundació de Vila-real i que durant tot un any acompanyarà a la programació d’actes que està ultimant el consistori.

El regidor de Territori i Patrimoni, Emilio M. Obiol, ha presentat la imatge oficial acompanyat per la regidora de Cultura i Tradicions, Noelia Samblás, i el regidor de Turisme, Javier López, com a integrants de la comissió organitzadora dels actes del 750é aniversari. Així mateix, en la presentació, també ha participat el dissenyador local Joan Callergues, autor de la imatge triada finalment per a representar l’aniversari fundacional.

Obiol ha donat les gràcies al dissenyador, «pel seu treball i dedicació» per a fer realitat aquest disseny. A més, l’edil ha detallat que el logotip triat per a aquesta commemoració busca «un equilibri entre cultura, identitat i avantguarda, que és el que guia també el projecte polític d’aquest equip de govern a Vila-real, sense renunciar al passat però sempre mirant avant». Així les coses, la imatge de l’aniversari, «directa, moderna i de lectura senzilla» apunta a «eixe equilibri entre passat i futur, a partir de la coherència de l’ús dels colors de la ciutat, amb el groc corporatiu i el roig, i una tipografia que intenta acoblar el tradicional amb el modern».

L’edil, qui també ha agraït el treball dels regidors que conformen la comissió per al 750é aniversari, ha avançat a més que s’ha elaborat un disseny vertical que s’utilitzarà en les lones de 2×8 metres que penjaran de la façana de l’Ajuntament i que s’instal·laran en els pròxims dies. En aquestes lones, a més de la imatge corporativa, es representarà el passat i el present de la ciutat amb les fotografies de l’escultura de Jaume I obra del Fill Predilecte Vicente Llorens Poy -com a símbol de l’origen fundacional- i de l’escultura María, de Jaume Plensa, -com a símbol de la Vila-real del segle XXI.

Finalment, Obiol ha avançat que la commemoració del 750é aniversari es prolongarà durant tot un any, fins a febrer de 2025, i arrancarà aquest mes amb els actes institucionals tradicionals com són l’homenatge a Jaume I i la lectura de la Carta Pobla, el lliurament dels premis 20 de Febrer i l’homenatge a la reina i dames de 2023. Aquests actes tindran lloc el diumenge 18 de febrer, mentre que el dia 20 de febrer, coincidint amb la data de la fundació de Vila-real, es durà a terme la presentació de la programació anual.

Aquesta programació es dividirà en tres quadrimestres, i en el primer d’ells tindran especial protagonisme, a més dels actes institucionals habituals, la programació especial que ha preparat la parròquia Arxiprestal Sant Jaume, que també commemora els 750 anys de la seua creació.

Tags: admin Vila-real

Lo + leído

Sagunt impulsa la construcció de 10.000 habitatges davant el ‘boom’ de la gigafactoria i el seu creixement demogràfic

L'Ajuntament de Sagunt ha activat una estratègia integral per a donar resposta a la creixent…

El taller sobre asistentes en WhatsApp profundiza en Alzira en el uso seguro y estratégico de este canal para empresas

El Ayuntamiento de Alzira ha acogido una nueva sesión formativa centrada en el uso profesional de…

WhatsApp más allá del uso básico: formación práctica y segura en Caudete de las Fuentes

Caudete de las Fuentes acogerá el próximo 22 de enero, de 11:00 a 13:00 horas,…

Otras noticias

Culturaexposicionfranciscorubio
CulturarteLa Marina Baixa

La Casa de Cultura de l’Alfàs del Pi inaugura la exposición ‘Alamar’ de Francisco Rubio

Por Redacción ComarcalCV
Bust de Julio Iglesias que té Benidorm al seu auditori que porta el seu nom.
La Marina Baixa

La vinculació de Benidorm amb Julio Iglesias a debat: demanen retirar el seu nom de l’auditori després de les acusacions d’agressions sexuals

Por Toni Cuquerella
Rascacielos de Benidorm ante la Serra Gelada.
La Marina Baixa

Benidorm cerca de la quiebra: el Constitucional confirma la indemnización urbanística de 333 millones y se asoma la intervención del Estado

Por Toni Cuquerella
Playas de la Vila Joiosa.
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa controlará el aforo de sus playas con cámaras dotadas de Inteligencia Artificial

Por Toni Cuquerella
03765E1
L' Horta SudLa Marina AltaLa Marina BaixaNavidad

El 25508 reparte un cuarto premio en Moraira, Benidorm, Pedreguer y Manises

Por Javier
TEULADA6
La Marina BaixaLa Plana AltaLa Serranía

Terra de Festes visita Teulada, Aras de los Olmos y Cabanes en su penúltimo programa

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?