ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Costera

La Diputació de València estudia amb Vallada la millora de la via per als vianants que connecta amb l’estació de ten

La diputada de Carreteres, Reme Mazzolari, afirma que “l'objectiu és millorar la seguretat de la carretera per al seu ús per part de vianants i ciclistes, que són els usuaris amb major vulnerabilitat” 
admin
Last updated: abril 5, 2025 9:23 pm
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado marzo 21, 2024
717 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
8982 vallada reme mazzolari

L’àrea de Carreteres de la Diputació de València que dirigix Reme Mazzolari treballa ja per a donar continuïtat a la via per als vianants que unix el nucli urbà de Vallada amb l’estació de ferrocarril.

Així, el personal tècnic de la institució provincial ha elaborat un estudi d’alternatives que permeten millorar la seguretat en la carretera CV-649 i la que discorre per l’avinguda de l’Antiga Estació.

L’informe va ser presentat per la diputada i vicepresidenta segona Reme Mazzolari a l’alcaldessa de Vallada, María José Tortosa, qui va estar acompanyada en la reunió de treball per membres de la corporació municipal.

Mazzolari va posar l’accent en “la seguretat dels usuaris vulnerables, com són ciclistes i vianants, cosa que serà un dels eixos d’actuació de la Diputació de València durant esta legislatura”.

Per la seua banda, l’alcaldessa Maria José Tortosa va qualificar la reunió com “molt productiva i necessària per a continuar el projecte ja iniciat en la passada legislatura: donar continuïtat al carril ciclopeatonal i fer més accessible el pont del riu”. Així mateix, la primera edil va voler “agrair a la diputada de Carreteres, Reme Mazzolari, la seua sensibilitat i disposició a resoldre i executar el projecte”.

Descripció de l’alternativa tècnica acordada

L’estudi d’alternatives analitza les opcions per a donar continuïtat als trams d’itinerari ciclopeatonals i voreres existents al costat de la carretera CV-649, de manera que quede connectat el nucli urbà de Vallada amb l’estació de ferrocarril.

L’àmbit més complicat que haurà d’escometre l’actuació és el tram confrontant amb el pont sobre el riu Canyoles en el seu costat nord, on la carretera presenta un ample insuficient que haurà d’ampliar-se mitjançant l’execució d’una nova estructura per a poder donar continuïtat a l’itinerari ciclopeatonal amb un ample mínim de 3,0 m.

Tags: admin Vallada

Lo + leído

El MIM Sueca 2026 arranca la seua 36a edició amb 20 companyies i l’estrena absoluta de Merce Tienda

La ciutat de Sueca ja ho té tot a punt per a transformar-se, des d'aquest…

El Teatre Romà de Sagunt brilla al Museu Arqueològic Nacional pel 130é aniversari com a Monument Nacional

El Teatre Romà de Sagunt ha esdevingut el gran protagonista cultural al Museu Arqueològic Nacional…

La Diputació de València invierte más de 100.000 euros para mejorar la seguridad peatonal en la travesía de San Antonio de Benagéber

La Diputació de València, a través del área de Carreteras que dirige la vicepresidenta segunda…

Otras noticias

IES Isabel-Clara Simó de l'Alcúdia de Crespins.
La Costera

L’Alcúdia de Crespins culmina el procés per a esborrar el nom d’Isabel-Clara Simó del seu institut amb el vot de menys del 10% del poble

Por Toni Cuquerella
Centre històric de Xàtiva.
La Costera

Xàtiva obri les portes del seu patrimoni amb una nova edició d’Open House València

Por Toni Cuquerella
Inundació de la carretera entre Montesa i Canals.
La Costera

La Diputació licita per 4,8 milions la millora de la carretera de Canals a Montesa: obres i via ciclopedestre

Por Toni Cuquerella
Xàtiva.
La Costera

Xàtiva dona llum verda al Pla Especial del Nucli Antic i frena els apartaments turístics en planta baixa

Por Toni Cuquerella
Artur Heras.
CulturarteLa Costera

Mor Artur Heras, el xativí clau de l’art contemporani i icona del Pop Art valencià

Por Toni Cuquerella
El viñedo reclama ayudas ante la vendimia.
La CosteraLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

Alarma en el campo valenciano: piden ayudas de hasta 6.000 euros para evitar el abandono masivo de viñedos

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?