ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt finalitza les obres de desenvolupament de la nova xarxa ciclopedestre

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado diciembre 30, 2024
202 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
1563 m2 img 9425

L’Ajuntament de Sagunt ha finalitzat les últimes intervencions en la nova xarxa ciclopedestre de la ciutat. Amb l’execució dels últims carrils, a l’entorn del carrer Rodamilans, es conclou una obra que dona lloc a una xarxa emmallada de 18 quilòmetres.

Les obres, amb un cost superior als 1,9 milions d’euros, han sigut finançades per la Unió Europea a través dels Fons Next Generation, del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència. Concretament, a través de la convocatòria del Programa d’ajudes a municipis per a la implantació de zones de baixes emissions i la transformació digital i sostenible del transport urbà.
“És un canvi molt important per a la nostra ciutat. Estem satisfets de completar està actuació, que és una aposta per la mobilitat sostenible i també ha permés actualitzar alguns eixos urbans del nostre municipi”, ha valorat el regidor de Mobilitat Sostenible, Javier Raro. “Sabem que costa entendre alguns canvis en esta matèria, però la resposta de la ciutadania està sent satisfactòria”, ha afegit.
Amb el conjunt d’actuacions, executades per l’empresa Pavasal, es materialitza una xarxa de carrils bici, carrils d’ús mixt i ciclocarrers que connecten els diferents nuclis urbans del municipi. Amb això, a més de fomentar mitjans de transport sostenibles, com ara la bicicleta o el patinet elèctric, l’Ajuntament ha pretés “millorar la seguretat de les vies i reduir la contaminació ambiental i acústica”.
“Estes obres donen lloc a un nou plantejament de la ciutat, més amable per a vianants i més segura per al trànsit”, ha explicat el regidor de Mobilitat Sostenible. Segons Raro, “s’aconseguix alliberar la calçada i les voreres de patinets i bicicletes i, d’altra banda, es pacifica el trànsit motoritzat”. En conclusió, “es guanya en seguretat i en qualitat de vida, afavorint entorns amb menor contaminació ambiental i acústica”.
A més, dins de les obres, s’ha aconseguit la reurbanització de vies tan importants com l’avinguda Hispanitat, el carrer Sant Vicent o el carrer Rodamilans que han inclòs, així mateix, millores en l’ordenació del trànsit i l’accessibilitat dels carrers.
Amb la fi de les actuacions, el següent pas serà l’adequació de la xarxa ja existent, amb millores en el paviment, homogeneïtzació de la senyalització i connexions entre els diferents trams. “Ara toca centrar-se en l’actualització de la històrica xarxa de carrils bici i la millora del transport públic, tant l’urbà, per part de l’Ajuntament, com l’interurbà, competència de la Generalitat, a qui continuarem exigint l’entrada en vigor del nou contracte”, ha conclòs l’edil de Mobilitat Sostenible.

Tags: admin València

Lo + leído

Un cotxe es precipita a l’aigua al Port de Gandia i es salda amb una dona morta i la conductora detinguda

Una jove de 20 anys va morir anit al port de Gandia, després que el…

Johnny Depp dona 65.000 dólares a Asociación Musical de Massanassa afectada por la dana

El reconocido actor estadounidense Johnny Depp ha tenido un gesto de gran generosidad al donar…

El ple de Xàtiva aprova el principi d’acord amb l’església per recuperar els 8.000 metres de sòl públic que s’havia immatriculat

L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat per unanimitat en el ple municipal la proposta d’acord transaccional…

Otras noticias

Foto d'arxiu dels antics Alts Forns del Mediterrani de Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt acollirà el I Congrés d’Arxius Històrics Industrials amb experts de tota Espanya

Por Toni Cuquerella
Participantes en la jornada celebrada en Sagunt.
El Camp de Morvedre

Sagunt reivindica el Corredor Cantábrico-Mediterráneo como eje estratégico para la competitividad y la vertebración del territorio

Por Toni Cuquerella
IMG0811m
El Camp de Morvedre

La Autoritat Portuaria avança en la restauració del pantalà marítim a Sagunt

Por Redacción ComarcalCV
Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
1 15
El Camp de Morvedre

Detenidas tres personas en Sagunt por emplear irregularmente a extranjeros

Por Redacción ComarcalCV
MReunionATMV20250925
El Camp de Morvedre

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?