ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt dona llum verda per a la construcció d’un centre de formació per a l’ocupació

Este projecte, el percentatge de cofinançament del qual de la Unió Europea és del 50%, se situarà en una part de l'antic escorxador municipal
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 18, 2023
29 vistas
5 Min lectura
Compartir en:
2308 sagunt escola taller municipal
650x80_2_ola_CAS

La Junta de Govern Local de l’Ajuntament de Sagunt ha aprovat l’adjudicació del contracte d’obres amb un import de 431.534,13 euros amb IVA inclòs per a crear un centre de formació per a l’ocupació en una part de l’edifici de l’antic escorxador municipal, concretament en l’antiga escola-taller, que són les ales este i centre d’este edifici, el qual està situat en l’avinguda Fausto Caruana, 29.

La infraestructura que comporta esta rehabilitació d’estes zones de l’escorxador, que antany va ser una escola-taller, per a convertir-la en un centre de formació per a l’ocupació serà multifuncional i albergarà aules homologades per a poder oferir i atorgar certificats de professionalitat, formació i innovació, amb la finalitat d’impulsar el talent i el desenvolupament social.

Les actuacions en les quatre aules, projecte impulsat pel departament de Promoció Econòmica i Industrial, comprenen les obres necessàries per a la seua construcció (tabiquería, sòls, sostres, acabats, fusteria i espai de magatzematge), així com l’equipament necessari per a obtindre l’homologació per a impartir els certificats de professionalitat (mitjans audiovisuals, projectes, ordinadors i específics per a cada branca). La primera aula oferirà formació en la branca d’administració i gestió, que comptarà amb operacions auxiliars de serveis administratius i generals, operacions d’enregistrament i tractament de dades i documents, i activitats administratives de recepció i relació amb el client. La segona aula estarà destinada a formació en la branca d’hostaleria i turisme, amb una formació específica en promoció turística local i informació al visitant. Una altra de les aules estarà dedicada a la branca de comerç i màrqueting, i comptarà amb formacions en gestió comercial de vendes, activitats auxiliars de comerç, activitats de gestió del xicotet comerç i activitats de vendes. Finalment, hi haurà una aula per a formació en la branca d’informàtica i comunicacions, en la qual estaran els cursos de confecció i publicació de pàgines web, i desenvolupament d’aplicacions amb tecnologies web.

El regidor de Contractació, Javier Raro, ha indicat sobre esta nova actuació a la ciutat que es tracta d’implantar a la ciutat “noves aules formatives homologades perquè l’Ajuntament i el Labora puguen oferir tots els cursos que la ciutadania està demandant”, ja que, segons ha apuntat el regidor, degut tant al creixement del municipi com de la indústria, seran cada vegada més necessaris.

En este sentit, el regidor de Promoció Econòmica i Industrial, Raúl Palmero, ha expressat: “Des del departament de Promoció Econòmica celebrem l’adjudicació del contracte d’obres”. Així mateix, ha afegit que amb esta rehabilitació de l’Antic Escorxador “es posaran habilitar aules homologades tan necessitades per a la formació a la ciutat i demandades pel departament de Promoció Econòmica”. Així mateix, ha puntualitzat: “Aules on es podrà donar una formació adequada i reglada perquè la nostra ciutadania millore la seua qualitat de vida”.

La regidora delegada de la EDUSI, Natalia Antonino, ha indicat: “En esta ocasió, l’ajuda que el Fons FEDER ens ofereix a través de la EDUSI servirà per a obrir noves oportunitats a la nostra ciutat de millorar les capacitats i aptituds de moltes persones que necessiten millorar la seua formació sense necessitat d’haver de desplaçar-se a altres municipis”.

Este projecte, el percentatge de cofinançament del qual de la Unió Europea és del 50% de la part total subvencionable (153.811 euros), es justifica en què seguint el compliment de l’Estratègia Municipal i la voluntat de la ciutadania, es pretén construir noves instal·lacions que cobrisquen les necessitats de generació d’ocupació, dinamització del teixit productiu i impacte social.

Esta acció s’emmarca en el Programa Operatiu pluriregional d’España FEDER 2014-2020 PO, en l’eix urbà i sota l’estratègia DUSI que porta per nom Join Sagunt. Així mateix, l’objectiu específic és la regeneració física, econòmica i social de l’entorn urbà en àrees urbanes desfavorides a través d’estratègies urbanes integrades.

Tags: València

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
IMG 2220 m
AgronewsEl Camp de Morvedre

Sagunt celebra en juny les IV Jornades Tècniques Agràries

Por Agronews
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?