BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
lunes, 12 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt demana al Govern i a la Generalitat a instal·lar passarel·les ciclopedestres sobre la V-23 i l’AP-7

Concretament, es pretén solucionar l'accés nord de la ciutat, en el nuc de comunicació entre l'A-7, la CV-342 i la N-340, pròxim a l'AP-7
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 11, 2024
20 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
9382 sagunt ap 7

El ple de Sagunt ha acordat per unanimitat instar el Ministeri de Transports i Mobilitat Sostenible i la Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori a habilitar passarel·les sobre les vies AP-7 i V-23 pensades per a vianants i vehicles sense motor que ajuden a vertebrar el territori, facilitant una vertadera mobilitat sostenible.

La moció va ser presentada per la regidora de Compromís, Maria Josep Picó, i va comptar amb una esmena d’IP. La proposta va ser votada a favor tots els grups polítics que conformen el ple de l’Ajuntament de Sagunt.

Així mateix, es va aprovar instar el citat Ministeri i l’esmentada Conselleria a donar solució en l’accés nord de la ciutat, concretament en el nuc de comunicació entre l’A-7, la CV-342 i la N-340, pròxim a l’AP-7, perquè els i les vianants i les persones que viatgen en vehicles sense motor puguen desplaçar-se de manera segura en direcció a la Vall de Segó.

El text de la moció presentada per Compromís assegura que «és deure de les administracions públiques promocionar una mobilitat sostenible que ajude en la lluita enfront del canvi climàtic». Per això, «ara que el govern sembla estar a punt de realitzar actuacions en el nostre terme», s’ha pres la decisió de «demanar que es contemple la vertebració del nostre territori habilitant infraestructures complementàries als projectes ja anunciats de connexió entre carreteres i millora d’accessos a la ciutat, que vagen en la línia d’afavorir altres tipus de desplaçaments per a dins del terme i la comarca».

En el cas de l’AP-7, ja ha sigut anunciat pel Govern estatal que es millorarà la connexió nord de la ciutat amb esta autopista. Per això, s’ha considerat que és el moment de «reivindicar una infraestructura que connecte amb la Vall de Segó, pensant en altres maneres de desplaçar-se, com la bicicleta, el patinet o a peu». Concretament, en el text de la moció es parla de la zona coneguda com ‘El Pontazgo’, on connecta la N-340 amb l’A-7 i la CV-324. «A més, és una bona oportunitat per a demanar l’ampliació del pont actual que connecta l’avinguda de Montíber amb la CV-324, que contemple la circulació segura de persones a peu o vehicles sense motor». En el text es planteja, a més, una altra possible solució, que podrà ser «la construcció d’una passarel·la, tal com ja han fet les administracions autonòmica i estatal en carreteres com la CV-10 o la V-21».

Pel que respecta a la V-23, «pràcticament és impossible travessar-la si el desplaçament es fa amb vehicle sense motor o caminant», s’assegura en el text presentat per Compromís. «L’habilitació de passarel·les, tant en el tram que transcorre per la part industrial del municipi com la que creua la part agrícola de Gausa, ajudaria en la vertebració del nostre territori afavorint el pas lliure de vianants i vehicles no contaminants», contempla el text de la moció.

A l’exposat anteriorment, se suma l’esmena proposada per Iniciativa Porteña, amb la finalitat de «construir una passarel·la en el gual de la carretera que va del Port a Canet, concretament en el costat oest, que no té vorals».

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
Pere
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer da un paso más en la regeneración de su playa con una boya inteligente mejorada

Por Javier
7990 sagunt policia local platja
El Camp de Morvedre

La secció de platges de la Policia Local de Sagunt realitza quasi 3.400 serveis al llarg de l’estiu

Por admin
N13
CulturarteEl Camp de Morvedre

La herencia romana y la música sacra protagonizan la agenda cultural primaveral de Sagunto

Por Javier
5163 sagunt premis splash
El Camp de Morvedre

El Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana ‘Splash’ tanca amb el lliurament dels guardons

Por admin
9602 sagunt gigafactoria cartell
El Camp de Morvedre

Volkswagen inicia les obres en la seua gigafactoria a Sagunt amb treballs previs

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?