ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Sagunt construeix la cafeteria de l’Estadi Municipal el Fornàs amb una impressora 3D

L'Ajuntament de Sagunt invertix 48.082 euros en esta intervenció que s'espera que estiga finalitzada per al mes de novembre
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 13, 2024
67 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
7058 sagunt impressora 3d cafeteria fornas

Han començat les obres de la nova cafeteria de l’Estadi Municipal El Fornàs que es preveu que estiguen finalitzades per al mes de novembre, aproximadament. L’Ajuntament de Sagunt ha adjudicat per un import de 48.082,12 euros (IVA inclòs) les obres a l’empresa Aper Ambient SL, que ha encarregat a l’empresa del Port de Sagunt COSMOS la construcció dels mòduls de fins a 3 metres d’altura en impressió 3D.

L’obra s’està duent a terme amb una màquina 3D, que injecta el formigó i fa els mòduls segons el disseny del projecte. Una vegada creats, es traslladen al Fornás per a instal·lar-los.

L’activitat de cafeteria es desenvoluparà en una única construcció prefabricada de nova construcció. L’edifici no comptarà amb cuina ni amb música i els aliments que se servisquen en el local seran freds o elaborats fora del recinte. Així mateix, en l’interior entrarà solament el personal per a servir begudes i aliments, ja que el públic farà les consumicions en l’exterior de l’edifici.

L’ús de l’edifici serà comercial i és compatible amb l’activitat esportiva que es desenvolupa en la resta de les instal·lacions. A més, cal destacar que durant la construcció de l’edifici no s’interromp ni modifica el funcionament habitual  esportiu.

Este matí, l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno; el regidor d’Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón; el regidor d’Universitat, Ciència i Innovació, Toni Iborra; el president del CD Acero, José Luis Pradas; i el CEO de l’empresa COSMOS, Rubén García; han visitat les obres junt amb els arquitectes de l’empresa Aper Ambient SL que han dissenyat el projecte.

Darío Moreno ha declarat: «Hem localitzat una empresa del Port de Sagunt que treballa amb impressió 3D aplicada al món de la construcció, una cosa totalment disruptiva i hem establit una col·laboració per a donar resposta al que és una reivindicació històrica del CD Acero, com és tindre una cafeteria en les instal·lacions». En eixa mateixa línia, el primer edil ha assegurat que d’esta manera s’aposta «per la innovació i per generar noves tecnologies» que permeten continuar atraient inversió i llocs de treball.

D’altra banda, Javier Timón, ha expressat: «Amb això aconseguim, en primer lloc, prestar un servici essencial en una instal·lació esportiva com esta, però a més en este cas hem apostat per la innovació amb mòduls d’impressió en 3D que esperem serà satisfactori i durador». A més, Timón ha avançat que ara comencen una sèrie d’actuacions per a «anar regularitzant els espais destinats a cafeteria» en la resta de les instal·lacions esportives.
 

Tags: València
comarcalCV_300x600

Lo + leído

La Diputación de Valencia aprueba 45 nuevos proyectos del Pla Obert en 34 municipios

La Diputación de Valencia ha dado luz verde a una nueva resolución del Pla Obert…

La Guardia Civil interviene 127 piezas de marfil en Valencia

La Guardia Civil ha intervenido 127 piezas de marfil, procedentes de elefantes asiáticos y africanos,…

Elda recibe 54.778 euros del Ministerio de Igualdad para la prevención de la violencia de género

El Ayuntamiento de Elda ha obtenido una subvención de 54.778 euros del Ministerio de Igualdad,…

Otras noticias

IMG2340m
CollaEl Camp de Morvedre

Comienzan las fiestas patronales de Sagunto con el tradicional tro d’avís y la Xopà

Por Redacción ComarcalCV
20250715ReunionDGCostasFoto
El Camp de Morvedre

La Asociación Vecinal de Almardà, Corinto y Malvarrosa se reúne con Costas en Sagunto

Por Redacción ComarcalCV
7536 policia nacional 02
El Camp de MorvedreL'Horta Nord

La Policía Nacional detiene a ocho personas en Sagunt por tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
IMG 5446 m
El Camp de Morvedre

Un simulacro de salvamento en la playa de Puerto de Sagunto mejora la respuesta ante emergencias

Por Redacción ComarcalCV
Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?