ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Reunió per desbloquejar el Centre de Dia a l’antic Economat dels Alts Forns de Sagunt, però la Generalitat evita posar dates

L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora de Serveis Socials i Majors, Nuria Carbó, han abordat la situació  amb la directora general d'Infraestructures Sanitàries M. Àngels Ramón-Llin
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado febrero 9, 2024
132 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

L’Ajuntament de Sagunt ha mantingut una reunió amb la Generalitat Valenciana per a continuar insistint en la necessitat d’executar el Centre de Dia i Centre Especialitzat d’Atenció a Majors (CEAM) del Port de Sagunt, que comportarà la rehabilitació de l’antic Economat d’Altos Hornos del Mediterráneo.

L’alcalde del municipi, Darío Moreno, i la regidora de Serveis Socials i Majors, Nuria Carbó, han assistit a una trobada de treball amb la directora general d’Infraestructures Sanitàries de la Generalitat Valenciana, M. Àngels Ramón-Llin, així com part de l’equip tècnic de la seua direcció, que ha servit per a aclarir aspectes tècnics que donen eixida a la licitació del projecte. Una reunió de la qual, en paraules dels edils, es desprén «bona voluntat per part de la Generalitat Valenciana per a desbloquejar el projecte».

«Eixim amb bones sensacions d’esta trobada. El fet d’iniciar esta via de treball conjunt és un bon senyal i una prova que el projecte va cap avant», ha declarat Moreno. «L’objectiu ha sigut anar concretant quins són els passos a seguir i conéixer de primera mà la situació administrativa i financera en la qual es troba el projecte», ha explicat, per la seua banda, la regidora Nuria Carbó. A més, la Generalitat ha sol·licitat revisar alguns aspectes tècnics i abordar detalls sobre l’expedient que, a causa del canvi d’equips, requerien de confirmació per part de l’Ajuntament. Una situació que, amb la trobada mantinguda, queda resolta i permetrà continuar avançant en el procés.

Encara que la Generalitat ha mostrat «cautela» a l’hora de parlar de dates, sí que ha deixat entreveure que estos treballs de depuració administrativa de l’expedient són pròxims a la seua conclusió. «Agraïm especialment a la vicepresidenta segona del Consell, Susana Camarero, que està complint la seua paraula, constatem que existix un interés real per donar prioritat al CEAM del Port», ha assegurat Moreno. «L’espera es fa molt llarga quan estem parlant de més de 7.700 persones majors que requerixen una atenció de qualitat per part de la xarxa de servicis públics, però per primera vegada en mesos creiem que estem prop de la solució», ha incidit l’edil de Serveis Socials i Majors.

«Ha sigut una trobada de caràcter tècnic, però, lògicament, des de l’Ajuntament insistirem, en qualsevol espai en el qual se’ns done veu, en la necessitat d’executar una obra fonamental per a les nostres veïnes i veïns», ha afirmat l’alcalde de Sagunt. «Veiem avanços i, encara que estem atents a l’evolució, tenim l’esperança de rebre notícies positives en les pròximes setmanes», ha anunciat Moreno.

Tags: València

Lo + leído

La DANA Alice provoca que Gandia registre en tres hores quasi un 20% de tota la pluja d’un any

Gandia ha començat aquest dimarts el dia recuperant a poc a poc la normalitat després…

3 detenidos en Silla por sustraer 5 toneladas de cobre

Las pesquisas se iniciaron tras la sustracción del catalizador de un vehículo mientras estaba estacionado…

Aemet eleva a aviso rojo la alerta por lluvias torrenciales de hasta 100 litros en una hora en el litoral sur de València

La Agencia Estatal de Meteorología (Aemet) ha elevado este mediodía a nivel rojo la alerta…

Otras noticias

Planta de Egevasa.
ComarcalEl Camp de Morvedre

El Ayuntamiento de Canet d’en Berenguer recurre ante el Supremo la sentencia sobre el contrato de agua con Egevasa

Por Toni Cuquerella
1 15
El Camp de Morvedre

Detenidas tres personas en Sagunt por emplear irregularmente a extranjeros

Por Redacción ComarcalCV
MReunionATMV20250925
El Camp de Morvedre

Sagunto exige soluciones urgentes para el servicio de autobús a Valencia

Por Redacción ComarcalCV
mIMG8543
El Camp de Morvedre

El Mercado Municipal de Sagunt inaugura taquillas refrigeradas para modernizar el comercio local

Por Redacción ComarcalCV
Mapa elaborado por el estudio de la UPV.
El Camp de MorvedreEl Camp de TúriaL' Horta SudL'Horta NordLa Hoya de Buñol - Chiva

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Por Toni Cuquerella
IMG1928m
El Camp de Morvedre

Sagunto pide a la Autoridad Portuaria que incluya la adecuación del Pantalán en su plan 2025-2029

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?