ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

L’incendi de Montitxelvo arrasa 2.500 hectàrees i manté a 850 persones evacuades i 6.000 confinades

La previsió per al cap de setmana és que continuen les ratxes de vent que arriben als 60 km/h, i augmentarà la temperatura
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado noviembre 4, 2023
171 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
2522 montitxelvo incendi forestal 06

L’incendi originat a Montitxelvo que des de dijous crema la serra entre la Vall d’Albaida i la Safor ja ha afectat 2.580 hectàrees i té un perímetre de 38 quilòmetres. Els termes afectats són Montitxelvo, Aielo de Rugat i Terrateig a la Vall d’Albaida, i Llocnou de Sant Jeroni, Ador, Castellonet de la Conquesta i Vilallonga. Segons s’informa des del servei d’emergències de la Generalitat, la part inferior de l’incendi continua continguda i no ha traspassat el Serpis cap província Alacant.

El foc i el fum ha obligat a evacuar aproximadament 850 persones, amb pobles sencers com Terrateig i Castellonet de la Conquesta, i també veïns d’urbanitzacions com la Muntanya Corona d’Ador, la Llacuna de Vilallonga o l’Ermita d’Ador. A més també s’han confinat dins les seues cases a unes 6.000 persones de Potries, la Font d’en Carrós i Ador.

Actualment els efectius en l’incendi son uns 300 recursos dels diferents serveis i cossos intervinents. Els efectius de l’extinció s’han posicionat de manera segura en els fronts oberts per a contindre l’avanç aprofitant l’increment de la humitat relativa durant la nit i el gir del vent. Si la meteorologia és benigna, està prevista la incorporació de 5 mitjans aeris a les 07.30 hores. S’han sol·licitat al Ministeri la incorporació també de 2 avions FOCA i les Brigades de Labors Preventives, que eixiran a les 08.00 hores.

Els avisos vigents són de nivell groc per vent a l’interior de València i Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h de component oest. El vent ha amainat aquesta nit en la zona de l’incendi passant dels 60 km/h registrats durant el divendres a ratxes de 20 km/h, però s’han intensificat novament aquesta matinada tornant als 60 km/h. Tot el cap de setmana bufarà ponent, amb més intensitat en les hores centrals del dia i amainant alguna cosa a la nit. Les temperatures aniran en ascens, més accentuat de les màximes. Vent moderat a fort oest i sud-oest, amb ratxes molt fortes a l’interior a la vesprada.

La Guàrdia Civil informa que la carretera CV-680 ha quedat oberta i el camí a la Llancuna està tallat.

 

Tags: admin València

Lo + leído

Once galerías valencianas llevan el arte contemporáneo de la Comunitat a la Semana del Arte de Madrid

Un total de once galerías valencianas participarán el próximo mes de marzo en la Semana…

Benidorm consolida su liderazgo en eficiencia hídrica tras invertir más de 45 millones en dos décadas junto a Veolia

El Ayuntamiento de Benidorm y la empresa Veolia han destinado más de 45 millones de…

Torrent celebra l’Arribada del Foc con un homenaje a pirotécnicos y patrocinadores

Torrent tio la bienvenida a marzo con la celebración de l’Arribada del Foc, un evento…

Otras noticias

1796 naranjas en campo de origen nacional
AgronewsLa Plana BaixaLa Ribera AltaLa Vall d'AlbaidaRequena - Utiel

Carlet, Utiel, Bèlgida, Vila-real, Carcaixent, Nules y Llutxent acogen en marzo una nueva programación de cursos agrarios

Por Javier Ruiz
Vicente Mompó i Natàlia Enguix.
ComarcalEl Camp de TúriaLa CosteraLa Hoya de Buñol - ChivaLa Ribera AltaLa SaforLa Vall d'AlbaidaRequena - UtielValencia

La Diputació de València impulsa la descentralització: aquestos municipis acolliran les set noves oficines comarcals

Por Toni Cuquerella
Imatge de la jornada celebrada a Ontinyent.
La Vall d'Albaida

La Generalitat reivindica la potència industrial de la Vall d’Albaida i aposta per la retenció del talent

Por Toni Cuquerella
173996072515887210897 2950444031673924 4988917372606742528 n8236726635150996075
CollaLa Vall d'Albaida

Ontinyent Medieval torna amb més de 100 llocs de venda, música i artesania

Por Pau Gómez
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

La Diputació ix al rescat per mantenir el Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit i evitar que se’n vaja a València

Por Toni Cuquerella
Nino Bravo.
La Vall d'Albaida

Nino Bravo s’acomiada d’Aielo de Malferit

Por Toni Cuquerella
ComarcalCV
Auditor
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Quiénes somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?