BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 6 junio de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
L'Alcoià

L’Ajuntament d’Alcoi invertirà 150.000 euros en el camp de futbol del Collao, dins les accions perquè l’Alcoià es quede a la ciutat

S'ha iniciat l'expedient perquè l'estadi tinga la llicència d'obertura i farà una modificació de crèdit per a un conveni específic de realització de projectes de millora que es puguen fer de manera immediata
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado mayo 31, 2024
37 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
8556 alcoi estsadi el collao

Després de la reunió de la setmana passada amb el màxim accionista i el president del CD Alcoyano, l’Ajuntament d’Alcoi està treballant perquè el Camp Municipal del Collao puga tenir millores de la forma més ràpida possible.

En primer lloc, el Departament de Llicències i Obertures ha iniciat l’expedient per a sol·licitar la llicència d’obertura del camp municipal. Encara que la llicència d’activitat de qualsevol espai l’ha de fer qui duu a terme l’activitat segons la normativa municipal, en un gest de bona voluntat cap a l’Alcoià, l’Ajuntament ha posat en marxa aquest expedient.

A més, recordem que una de les peticions que va fer el màxim accionista i propietari del CD Alcoià SAD, Juan Carlos Ramírez, va ser que el consistori invertira per a millorar el Camp Municipal del Collao. Atesa la necessitat d’actuació immediata, l’any 2024 es concretarà un conveni específic per valor de 150.000 euros per a la realització de projectes de millora i que el Club Deportivo Alcoyano SAD els justifique a l’Ajuntament d’Alcoi. Perquè aquesta actuació puga desenvolupar-se de manera immediata l’Ajuntament sol·licitarà una modificació de crèdit en el pròxim ple municipal. Igualment, continuarà el conveni de 200.000 euros anuals per a l’Alcoyano.

“Volem que l’Alcoià es quede a Alcoi i, tal com sempre hem dit, farem tots el que estiga a les nostres mans perquè així siga. Millorarem El Collao, amb un pla d’inversió d’1.000.000 euros en el termini de cinc anys i sol·licitarem les subvencions necessàries en el cas que les administracions superiors les crearen per a continuar invertint en el nostre camp de futbol, el camp que és, ha sigut i ha de ser la seu del CD Alcoià”, ha destacat l’alcalde, Toni Francés.

Respecte al camp número 3, l’Ajuntament ha demanat celeritat a la Federació Espanyola de Futbol perquè signe els documents pertinents i el camp passe a ser municipal per tal de poder cedir-li’l al CD Alcoyano perquè construïsca un camp de gespa natural. A més, se li ofereix la possibilitat d’entrenar en el Camp Manolo Moreno Cabanes, que tal com s’ha compromés la Diputació d’Alacant, prompte farà el canvi perquè passe a ser gespa artificial d’última generació.

“Estem complint tot el que ens han demanat i que podem fer. Estem a l’espera de concretar una nova reunió per poder arribar a un acord amb el màxim accionista del CD Alcoià perquè signem un acord amb el compromís mutu entre totes dues parts per a la continuïtat del Club Deportivo Alcoyano SAD en la Ciutat d’Alcoi i realitzar les millores oportunes per a assegurar-ne la continuïtat i futur”, ha conclòs, Francés.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Manises brilla en los Premios Nacionales de Cerámica 2025 con un galardón y dos candidaturas finalistas

La Asociación Española de Ciudades de la Cerámica (AeCC) entregó el pasado 31 de mayo…

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

El president de Caixa Ontinyent, José Pla, va participar aquest dijous en la jornada 'Reptes…

La Ministra de Joventut i el Consell de Xiquets dialoguen a Xàtiva sobre drets, diversitat i convivència

La ministra de Joventut i Infància, Sira Rego, ha presidit aquest dijous l’últim plenari del…

Otras noticias

Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina BaixaLa Vall d'Albaida

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Instalación de energía solar
El Camp de TúriaEl Valle de Cofrentes-AyoraEls PortsL'AlcalaténL'AlcoiàL'Horta NordLa CosteraLa SerraníaRequena - UtielValència

Foios, Requena, Llíria o Utiel, entre los 15 municipios que recibirán ayudas para energía térmica sostenible

Por Javier
9695 autobusos electrics
L'Alcoià

Alcoi comptarà amb dos nous autobusos elèctrics per al servei de transport públic

Por admin
1396 alcoi la rosaleda obres
L'Alcoià

Alcoi comença les obres per a complir amb la sentència de La Rosaleda i aprofitarà per restaurar l’escultura de Sant Jordi

Por admin
553 alcoi rotonda n 340
L'Alcoià

Entra en servei la rotonda de la N-340 a Alcoi després de les obres de millora

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?