ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Alicante

La Unió Municipalista s’estructura en la província d’Alacant

La confederació de partits locals tria al regidor de Muro Gabriel Tomás com a coordinador de les comarques alacantines
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado mayo 27, 2024
206 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
519 unio municipalista alacant

La confederació de partits independents Unió Municipalista celebrava el passat dissabte a Muro d’Alcoi la seua primera reunió provincial d’Alacant. En aquest esdeveniment van participar al voltant d’un centenar de càrrecs públics de partits i agrupacions d’electors de caràcter municipalista de tota la província. L’objectiu de la reunió va ser acordar la formació del comité provincial i dels comités dels partits judicials de la província, així com establir les línies de treball i estratègies per als pròxims anys, fins a les eleccions locals i autonòmiques de maig de 2027.

Durant la trobada, Gabriel Tomás, regidor a l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, va ser nomenat coordinador provincial d’Unió Municipalista a Alacant, una proposta realitzada per FEPAL, la federació de partits locals de la Comunitat Valenciana. A més, es van incorporar al comité provincial d’Unió Municipalista a Alacant membres de diferents partits com Ángel Mollá (Muro d’Alcoi); Xelo Cascant (Muro d’Alcoi); Javier Pérez (Callosa del Segura); Juan Carlos Pérez (Dénia); Pepa Masiá (Dénia); Paco Toni Palomares (el Campello); Rebeca Merchán (Calp); Juan Manuel del Pi (Calp); José Juan Server (Alacant); Santiago de Munck (Alacant); Israel Vergara (Elda) i Salvador Marcet (la Vila Joiosa); Mari Carmen Sala (els Poblets). Aquesta llista s’ampliarà en els pròxims dies amb la incorporació d’altres membres de grups municipalistes de la província.

La reunió va estar presidida pel president nacional d’Unió Municipalista i alcalde de Nules (Castelló), David García, juntament amb l’alcalde d’Ontinyent (València), Jorge Rodríguez, la vicepresidenta de la Diputació de València, Natalia Enguix, i el secretari general de FEPAL, José Juan Server.

Durant la jornada, es va recordar el passat 24 de febrer, dia en què es van congregar a Madrid els partits municipalistes d’Espanya, en unes jornades que van comptar amb la participació de prop de 500 representants de partits municipalistes.

José Juan Server va destacar que “la unió és el futur del municipalisme”. Natalia Enguix va subratllar la importància de “centrar els nostres esforços en els nostres territoris”. Jorge Rodríguez va assenyalar que “una de les qüestions que ens resulta més interessant és el poder compartir experiències” i va afegir que “si es posa per damunt l’interés general de la ciutadania que representem, tot és possible”. David García va afirmar que “no som conscients de la magnitud d’aquest moviment, és el projecte polític més ambiciós de la democràcia espanyola” i va apostar per “la política d’unir, de col·laborar i d’ajudar”.

El principal objectiu del recentment triat comité provincial serà formar equips en els comités dels diferents partits judicials de la província, amb la finalitat de treballar de manera coordinada per a enfortir la Unió Municipalista a Alacant.

Tags: admin València

Lo + leído

La central nuclear de Cofrentes realiza una parada no programada tras una incidencia eléctrica

La central nuclear de Cofrentes ha notificado al Consejo de Seguridad Nuclear (CSN) una parada…

Memòria històrica i reparació a Benigànim: Miguel Alabort, afusellat pel franquisme, torna 86 anys després

Després de més de vuit dècades de silenci i oblit, les restes de Miguel Alabort…

Piden siete años de prisión por violar a una amiga en Requena – Utiel

La Audiencia Provincial de Valencia juzga mañana, martes, a un hombre acusado de violar a…

Otras noticias

Un buzo trabaja en el tesoro submarino de la Vila Joiosa.
La Marina Baixa

Descubierto un tesoro arqueológico bajo el mar en la Vila Joiosa

Por Toni Cuquerella
Los bomberos trabajan en la extinción del incendio en Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Un incendio en una nave de curtidos de Elda hace colapsar una estructura mientras trabajan 14 dotaciones de 5 parques de bomberos

Por Toni Cuquerella
ae4a7d68 img 3758 1
AgronewsEl Vinalopó Mitjà

Un aceite de oliva virgen extra de Pinoso se sitúa en el TOP100 de los mejores del mundo

Por Agronews
ActuacionsLaVaguada2
L'Alcoià

Alcoi transforma la Vaguada en un nuevo bosque urbano con AlcoiBioUp!

Por Redacción ComarcalCV
VilaJoiosaI
La Marina Baixa

Descubren un nuevo yacimiento subacuático del siglo XIX en Villajoyosa

Por Redacción ComarcalCV
students studying in dormitory 2025 01 29 12 47 17 utc
L'Alacantí

Residencias universitarias en Alicante: comodidad y vida urbana

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?