ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Canal de Navarrés

La Mancomunitat La Costera-Canal aprova un pressupost d’1,7 milions per a 2022

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado enero 13, 2022
61 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

El punt, que va ser aprovat per unanimitat, suposa un increment de més del 25% respecte a l’exercici anterior

La seu de la Mancomunitat de Municipis la Costera-Canal va acollir, en la vesprada del passat 21 de desembre, una sessió en la qual, després de l’aprovació de l’acta del plenari anterior corresponent al 16-09-2021, es va procedir a l’aprovació per unanimitat del pressupost per al 2022 per import d’1.715.016,56 euros. «Aquest pressupost aprovat ens permetrà augmentar els serveis socials que prestem a la ciutadania» indicava la presidenta de l’entitat M. José Tortosa».

A continuació, també es va aprovar el Pla Local de Gestió de Residus domèstics i assimilables dels municipis de Barxeta, Cerdà, el Genovés, l’Alcúdia de Crespins, la Font de la Figuera, la Granja de la Costera, la Llosa de Ranes, Llanera de Ranes, Llocnou d’En Fenollet, Moixent, Montesa, Novetlè, Rotglà i Corberà, Torrella, Vallada i Vallés. Al respecte la presidenta explicava que «hem aprovat també amb unanimitat, el Pla Local de Residus sobre el que elaborarem el nou plec de recollida de fem que ha de complir amb la nova normativa vigent que ens ve imposada tant, des del mateix Pla, com de la mateixa Unió Europea»

Un altre punt que es va aprovar, també unànimement, és el Pla de Joventut de l’entitat 2021-2024. Aquest Pla s’ha redactat fruit de la participació del col·lectiu més jove del territori i dels ajuntaments mancomunats. «Incrementem les polítiques dirigides a la nostra joventut que ara mateix ja es queden consolidades amb l’aprovació d’aquest Pla», explicava Tortosa. Els àmbits on es treballarà aquest trienni seran la igualtat, mitjançant la creació de tallers de sensibilització en qualsevol àrea per a combatre tota classe de desigualtat; la participació juvenil, fent-los partícips de temes que siguen del seu interés; ocupació, assessorant i informant a les persones més joves cap al món laboral; oci educatiu, potenciant accions col·lectives que milloren la vida quotidiana i la cohesió social; consum responsable, agroecologia i ecologia, promovent el consum responsable ecològic i local de productes de quilòmetre 0; i el foment de les TICS, eliminant la bretxa digital, conscienciant-los d’un bon ús, així com sensibilitzant-los dels riscos que comporten la mala utilització d’aquestes.

Per últim, altre dels punts que es van ficar damunt la taula va ser la posada en marxa d’un servei mancomunat d’assistència tècnica, mitjançant el qual, els municipis poden adherir-se per sol·licitar personal d’especialitats professionals diferents tals com arquitectura, enginyeria, geologia o ciències ambientals, entre altres. D’aquesta forma es complementa un servei que no es prestava des de la Mancomunitat i que han sol·licitat els municipis, especialment aquells de menor grandària.

Finalment la presidenta ha qualificat de «positiva» l’aprovació de les polítiques d’igualtat així com l’execució del tercer any del Pla de Dinamització Turística.

Tags: València
00_CARTEL_FIRAXATIVA2025_EDITABLE
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Avanzan las obras en el barranco del Murtal de Godelleta

La reconstrucción de las infraestructuras dañadas por las riadas en Godelleta avanza a buen ritmo.…

La Pobla de Farnals iniciará en 2026 las obras de su nuevo auditorio

La Pobla de Farnals ha aprobado un crédito de 5 millones de euros para financiar…

San Juan Bautista tendrá un nuevo lugar de devoción en Chelva con la bendición de un cuadro del pintor Ben Lustenhouwer

La iglesia arciprestal de Nuestra Señora de los Ángeles de Chelva acogerá el miércoles 20…

Otras noticias

FOTO2
La Canal de Navarrés

Desmantelada una plantación de marihuana en Bicorp con más de 4000 plantas

Por Redacción ComarcalCV
gera
La Canal de NavarrésLa Ribera Alta

Rescates en Sumacàrcer y Anna por parte de los bomberos del Consorcio de Valencia

Por Redacción ComarcalCV
4. Una gran estalagmita seccionada y redepositada para facilitar el tránsito por el interior de la cueva.
HistoriaLa Canal de Navarrés

La Cova Dones revela más de cien estructuras prehistóricas en Millares

Por Javier
Ponents participants en la jornada sobre l'AVE a Xàtiva.
El ComtatL'AlcoiàLa Canal de NavarrésLa CosteraLa Marina AltaLa Marina Baixa

Xàtiva analitza l’impacte de l’arribada de l’Alta Velocitat a la ciutat i a les Comarques Centrals Valencianes

Por Toni Cuquerella
9705 3 ubicacion moneda mod
HistoriaLa Canal de Navarrés

Descubren un santuario romano en Millares, uno de los mayores yacimientos de arte rupestre de la península ibérica

Por admin
8980 canal navarres cv580
La Canal de Navarrés

La Diputació de València acondicionará la carretera CV-580 que recorre la Canal de Navarrés

Por admin
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?