BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
viernes, 9 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

El Consell donarà divendres llum verda a la urbanització de Parc Sagunt II i la connexió amb l’autovia d’accés al port

Les obres suposaran una inversió total de 261 milions d'euros per preparar el terreny per l'arribada de la gigafactoria de bateries de Volkswagen
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 9, 2023
21 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.
El servicio eléctrico se ha recuperado en la Comunitat Valenciana.

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que el Ple del Consell autoritzarà aquest divendres a Espais Econòmics Empresarials a licitar les obres d’urbanització de Parc Sagunt II, per més de 200 milions d’euros, i de la carretera que connectarà el parc empresarial amb l’autovia d’accés al port de Sagunt, per 61 milions d’euros.

El cap del Consell ha assegurat que l’inici de les obres d’urbanització, el termini d’execució de la qual serà de 24 mesos, està previst per a el mes vinent de juny. Aquesta actuació s’anirà posant en servei a mesura que es vaja executant amb la finalitat de facilitar a PowerCo la construcció de la gigafactoría de Volkswagen.

El president també ha valorat la repercussió reputacional i sobre la generació d’ocupació que tindrà la instal·lació de la gigafactoría de bateries elèctriques de Volkswagen en la Comunitat Valenciana. En aquest sentit ha assenyalat que la Comunitat Valenciana és un “territori de solvència, seguretat jurídica, estabilitat i diàleg social”, la qual cosa incideix en la reputació d’aquest territori i contribueix a impulsar projectes i rebre noves inversions, com les de Volkswagen, però també les d’altres multinacionals com BP o Ford.

Sobre la generació d’ocupació, el president ha destacat que la iniciativa de Volkswagen tindrà un “efecte d’arrossegament” sobre altres empreses de sectors diversos com el químic, el logístic o el de les renovables, que repercutirà en la creació de nous llocs de treball, “de major qualitat”, així com en la generació d’un “espai de prosperitat social”, per la qual cosa ha animat a les empreses de Castelló a presentar projectes que puguen resultar d’interés per a Volkswagen.

Campus Battery, centre de referència formativa

D’altra banda, Puig ha avançat que el centre de Formació Professional que se situarà al costat de la gigafactoría, Campus Battery, serà un centre de referència en formació i una gran oportunitat de treball per tota la Comunitat Valenciana.

El cap del Consell ha incidit en la necessitat de comptar amb els “professionals millor preparats”, i ha afegit que no sols es necessiten enginyers, sinó també tècnics en Formació Professional, per la qual cosa ha destacat la capacitat que tindrà Campus Battery per a formar a 2.000 alumnes en cicles de les famílies d’Electricitat i Electrònica, Instal·lació i Manteniment, Química, i Seguretat i Medi Ambient.

Sobre la Formació Professional, el president ha afirmat que “cada vegada té més prestigi social” i que en algunes famílies professionals la Comunitat Valenciana té més demandants que places, per la qual cosa s’ha fet un esforç inversor per a augmentar en un 60% l’oferta formativa en els últims anys.

Tags: València
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Averías más comunes en las barreras automáticas (y cómo evitarlas y prevenirlas)

Las barreras automáticas son fundamentales para controlar el acceso en parkings, comunidades, empresas e instalaciones…

Desmantelan una red de explotación de temporeros agrícolas que alojaban en un hotel abandonado de Sagunt

Agentes de la Policía Nacional han desarticulado en la provincia de Valencia una organización criminal…

Folgado reorganiza el reparto de áreas en el gobierno de Torrent tras la salida del edil de VOX

El Ayuntamiento de Torrent ha llevado a cabo una reestructuración interna en el equipo de…

Otras noticias

03ECBBC0 9FED 4646 896A 00ABA9EF20A7
AgronewsEl Camp de MorvedreLa Plana Baixa

La Marjal d’Almenara ja té un òrgan de gestió hídrica

Por Agronews
Pere
El Camp de Morvedre

Canet d’en Berenguer da un paso más en la regeneración de su playa con una boya inteligente mejorada

Por Javier
7990 sagunt policia local platja
El Camp de Morvedre

La secció de platges de la Policia Local de Sagunt realitza quasi 3.400 serveis al llarg de l’estiu

Por admin
N13
CulturarteEl Camp de Morvedre

La herencia romana y la música sacra protagonizan la agenda cultural primaveral de Sagunto

Por Javier
5163 sagunt premis splash
El Camp de Morvedre

El Festival del Còmic de la Comunitat Valenciana ‘Splash’ tanca amb el lliurament dels guardons

Por admin
9602 sagunt gigafactoria cartell
El Camp de Morvedre

Volkswagen inicia les obres en la seua gigafactoria a Sagunt amb treballs previs

Por admin
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?