ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Vall d'Albaida

«Des de l’operació Alqueria tot ha anat a pitjor en Divalterra»

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 26, 2021
46 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

Les defenses consideren que l’Audiència Provincial ha rebutjat els recursos perquè s’ha limitat a repetir els arguments de l’acusació, sense analitzar la qüestió de fons i tampoc ha tingut en compte cap de les proves aportades a la causa per les defenses

Després de que la secció quarta de l’Audiència Provincial de València haja rebutjat els recursos d’apel·lació de diversos dels investigats dins el cas ‘Alqueria’ i haja confirma l’acte d’incoació de procediment abreujat dictat pel titular del Jutjat d’Instrucció número 9 de València, es defenses de l’ex president de la Diputació de València Jorge Rodríguez i els seus col·laboradors consideren que la resolució és «l’esperat». Així consideren que es dóna després d’una instrucció del cas en la qual ha prevalgut «la indefensió» i un relat «tendenciós i parcial» dels fets, en el qual els acusats no han tingut l’oportunitat de demostrar la seua innocència.

L’Audiència, sostenen, s’ha limitat a repetir els arguments de l’acusació, sense analitzar la qüestió de fons i tampoc ha tingut en compte cap de les proves aportades a la causa per les defenses, donant per bo el relat del fiscal i la UDEF. «Fins a tal punt és així que continua repetint que no existeixen informes favorables o contradictoris, quan dels 11 informes només hi ha dos que s’oposen clarament a les contractacions», al mateix temps que s’omet que el principal informe intern, el del director dels serveis jurídics José Luis Vera, de 14 de juny de 2016, era favorable a mantindre les contractacions fins que es classificara l’empresa, com així es va fer al setembre d’aqueix mateix any.

Al mateix temps recorden que el citat informe es va realitzar a instàncies del President Rodríguez després de ser alertat pel llavors cogerente Víctor Sahuquillo dels dubtes sobre la legalitat d’aquests contractes d’alta direcció. L’informe de Vera va donar llum verda als contractes per «mer principi de prudència», segons consta en l’informe.

Sorprén, així mateix, que en la resolució de l’Audiència s’insistisca que les persones van ser contractades per a llocs «fictícies» quan les proves aportades pels empleats del seu treball efectiu i diari ocupen diversos toms del sumari.

Des de l’entorn de l’ex President de la Diputació recalquen que, com s’ha vist tres anys després, l’alternativa a una estructura directiva per a gestionar l’empresa era la seua «liquidació i la incertesa dels treballadors». Al mateix temps insisteixen que resulta «inaudit» que un fiscal i un jutge es inmiscullan en decisions d’oportunitat política o empresarial i no es limiten a assenyalar la legalitat o no dels contractes, una qüestió merament administrativa, i afigen que, després tant de sofriment, l’interés públic no s’ha vist beneficiat en res perquè «des de l’operació Alqueria tot ha anat a pitjor en Divalterra».

Tags: València

Lo + leído

Torrent recupera la circulación del puente sobre el barranco del Poyo destruido por la DANA, su principal conexión con València

La Generalitat Valenciana ha finalizado la reconstrucción del puente de la CV-33 sobre el barranco…

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

L'Ajuntament de Sagunt ha rebut aquest dijous la visita del ministre d'Indústria i Turisme, Jordi…

El mercado de la «Silver Economy»: Viviendas adaptadas para el retiro dorado

Jubilados europeos y españoles buscan viviendas adaptadas en Alicante, priorizando accesibilidad, seguridad y servicios sobre…

Otras noticias

Plaques solars.
La Vall d'Albaida

Veïns d’Albaida s’organitzen per frenar els projectes de plantes solars que ja afecten el 8% del seu territori

Por Toni Cuquerella
Assemblea General de Caixa Ontinyent.
EconomíaLa Vall d'Albaida

Una Caixa Ontinyent en expansió torna a augmentar els seus beneficis en 2024: 11,3 milions d’euros nets

Por Toni Cuquerella
Obres d'enderroc de construccions junt a la muralla d'Ontinyent.
La Vall d'Albaida

Ontinyent inicia els enderrocs al barri medieval de la Vila per recuperar la Muralla Sud i construir 12 habitatges nous

Por Toni Cuquerella
Lliurament del premi del Ministeri d'Habitatge a ontinyent.
La Vall d'Albaida

El Ministeri premia el projecte del parc inundable d’Ontinyent com exemple d’acció pública en arquitectura

Por Toni Cuquerella
Pedregada Vall Albaida 1
AgronewsLa Vall d'Albaida

El pedrisco del pasado sábado afecta a más de 8.700 hectáreas de cultivo en la Vall d’Albaida con 2 millones de euros de pérdidas

Por Agronews
Ontinyent
La Vall d'Albaida

Ontinyent posa en marxa zones de prioritat residencial per a pacificar el trànsit i prioritzar el veïnat

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?