ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
El Camp de Morvedre

Adjudicades les obres d’urbanització de Parc Sagunt II on s’ubicarà la gigafactoria de Volkswagen

Les UTE Rover-Serranía i Becsa-Pavasal-Bertolín són les empreses que desenvoluparan el projecte per 226,6 milions
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 5, 2023
28 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

Les Unions Temporals d’Empreses (UTE) Rover-Serranía i Becsa-Pavasal-Bertolín són les societats adjudicatàries provisionals de les obres del Projecte d’Urbanització de Parc Sagunt II, on se situarà la futura gigafactoría de bateries de PowerCo (filial de Volkswagen).

El Consell d’Administració d’Espais Econòmics Empresarials (EEE) ha aprovat l’adjudicació provisional de dues dels lots del projecte d’urbanització, el pressupost base de licitació de la qual ascendeix a 226.630.664,83 euros, segons ha informat la Generalitat.

L’UTE Rover-Serranía és l’adjudicatària provisional en el primer lot, que compta amb un termini d’execució de 18 mesos i un pressupost de partida de 47.983.287,71 euros. Aquestes obres corresponen a l’eix estructural que constitueix un sistema general de comunicacions entre la V-23, Parc Sagunt I i el Port de Sagunt, així com la resta de les àrees empresarials de la zona.

Per a aquest lot s’havien presentat huit ofertes, totes elles d’UTE formades per constructores nacionals i valencianes com a Dragados al costat d’FCC i Guerola; Áridos y Hormigones; Vías y Construcciones en UTE amb Lantania y Ocide Construcción; Ferrovial en UTE amb Acsa y Contratas Vilor; Rover junt a Serranía Geominerales; Becsa en aliança amb Pavasal i Grupo Bertolín; Torrescamara i CHM; OHLA en UTE amb Gimecons i Levantina Ingeniería; o Acciona junt amb Innovaciones Técnicas i Geocivil.

D’altra banda, ha sigut Becsa al costat de les valencianes Pavasal i Grup Bertolín els qui han sigut adjudicatàries provisionals en el segon lot, en el qual s’inclouen les obres d’urbanització del terreny comprés en tota l’àrea logística i industrial de Parc Sagunt II, en total una superfície de 544 hectàrees, per a les quals el termini d’execució és de 36 mesos amb un cost inicial de 178.647.377,12 euros.

Per a aquesta actuació, es van presentar set propostes, les mateixes ofertes a excepció de la de Torrescamara i CHM, que només optaven al primer lot.

La resta de les actuacions definides en el projecte d’urbanització estan agrupades en altres lots que es licitaran en els pròxims mesos conforme vaja executant-se el projecte.

El Projecte d’Urbanització s’emmarca en el Projecte d’Actuació Integrada (PAI), gestionat i executat directament per Espais Econòmics Empresarials, empresa pública participada al 50% per la Generalitat Valenciana i el 50% per SEPIDES.

Tags: València

Lo + leído

Burriana incorpora una prospectora para conocer las necesidades empresariales

El Ayuntamiento de Burriana, en colaboración con el Consorcio Gestor del Pacto Territorial para la…

Fomentan la ganadería extensiva en Venta del Moro para recuperar las montañas

La Diputación de Valencia ha dado un paso importante hacia la promoción de la ganadería…

Rafa Roca presenta el libro ‘El Cant de la Carxofa’ en Alaquàs

El pasado martes, la sala Xemeneia del Castell de Alaquàs fue el escenario de la…

Otras noticias

Imatge de la visita institucional a Sagunt.
El Camp de Morvedre

El ministre d’Indústria visita Sagunt per a conéixer l’avanç de la gigafactoria de bateries de Volkswagen

Por Toni Cuquerella
control m
El Camp de Morvedre

Sagunto habilita dispositivos especiales de la Policía Local ante las concentraciones nocturnas en polígonos

Por Redacción ComarcalCV
La playa de Gandia durante la noche de San Juan.
El Camp de MorvedreLa Safor

La noche de San Juan en las playas de València, Gandia y Sagunt se salda con 20 detenidos y 823 identificados

Por Toni Cuquerella
3542 250111 san foto1 ampliacionzonasur hospsagunto
El Camp de Morvedre

La unidad de daño cerebral del Hospital de Sagunto permanece inactiva

Por Redacción ComarcalCV
image 8 e1749638967894
El Camp de Morvedre

Faura mejora la iluminación de la pista del Calle de la Pilota

Por Redacción ComarcalCV
1680 guardia civil
El Camp de MorvedreEl Vinalopó MitjàL'Horta Nord

Detenidos varios mensajeros en Manises, Paterna y Sagunto por sustraer y revender miles de euros en paquetería

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?