ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comunitat Valenciana

À Punt i la Conselleria d’Educació impulsen el valencià amb nous continguts en la plataforma Apunts de Llengua

admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado octubre 17, 2024
284 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
3884 alfred costa director general a punt

La nova etapa de la plataforma Apunts de Llengua ha començat hui a rodar a la Conselleria d’Educació. És una iniciativa finançada per la Generalitat Valenciana que dona una nova utilització als continguts d’À Punt amb la finalitat de potenciar l’aprenentatge del valencià i ajudar l’alumnat a obtindre els certificats oficials.

En l’acte, on han estat presents vora 200 docents, han intervingut el director general d’Ordenació Educativa i Política Lingüística, Ignacio Martínez, i el director general d’À Punt, Alfred Costa. Així mateix, han pres la paraula Maria Sanchis, cap de la Unitat d’Estil i Recursos Lingüístics d’À Punt, i Aina Monferrer, presentadora del pòdcast Beniparlem i molt coneguda en xarxes per les seues Llengüetes. També hi han estat presents Miquel Francés, president de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació, i Vicent Satorres, subdirector de Política Lingüística de la Conselleria d’Educació. 
En la seua intervenció, el director general d’À Punt, Alfred Costa, ha assegurat que “som conscients de la funció que tenim com a mitjà públic de foment del valencià i també del compromís amb tota la ciutadania d’impulsar l’aprenentatge i perfeccionament del valencià i d’altres llengües”. A més, ha reiterat la voluntat d’ajudar els docents en la complicada tasca d’ensenyar i de “ser el camí perquè aprendre valencià siga un punt d’unió entre tots”.
En esta nova etapa de la plataforma s’han incorporat continguts posant el focus en el professorat i l’alumnat dels diferents nivells educatius (infantil, primària, secundària i batxillerat). També es manté el sistema previ orientat al reforç de l’aprenentatge del valencià per a presentar-se als exàmens que certifiquen els nivells de llengües del Marc Europeu Comú de Referència (A1, A2, B1, B2, C1, C2). 
A més, Apunts de Llengua inclou a partir d’ara nous continguts en anglés, i incorpora la ludificació amb una àmplia oferta de passatemps per a reforçar l’aprenentatge des del joc.
Esta plataforma utilitza dos tipus de recursos audiovisuals: les píndoles, creades a partir d’una selecció de continguts de la ràdio i la tele, i nous continguts exclusius creats ad hoc orientats a l’aplicació pedagògica.
En la plataforma, oberta i gratuïta per a tot el públic, es pot triar un nivell de llengua: principiant, intermedi o superior. A més de visualitzar vídeos i escoltar àudios, Apunts de Llengua permet fer activitats digitals autocorrectives, proves diagnòstiques i activitats lúdiques. I ara, a més, s’ofereixen al professorat de tots els nivells pissarres digitals que permeten fer itineraris i planificar per trimestres per a l’alumnat.
És un projecte en què participen la Generalitat, a través de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, i À Punt, la radiotelevisió valenciana, juntament amb empreses del sector privat de diverses competències com són Bitban, encarregada del desenvolupament de programes i consultoria informàtica; l’editorial Bromera; la productora Ambra Projectes Culturals i La Punta de la Llengua, creadors de jocs de llengua i lògica.
 

Tags: admin València

Lo + leído

Calendario escolar y Fallas 2026: estos son los 6 nuevos municipios que no tendrán clase el 16 de marzo

El calendario escolar del curso 2025-2026 sigue sumando excepciones de cara a la semana grande…

Busques aparcament a Sagunt? La retirada de cotxes ‘zombis’ ja ha alliberat centenars de places al municipi

Trobar un lloc per a deixar el cotxe a Sagunt és, des d'ara, una tasca…

Hurtos y estafas informáticas lideran la delincuencia en Llíria, Riba-roja y Bétera

El Ministerio del Interior ha arrojado luz sobre el estado de la seguridad ciudadana en…

Otras noticias

Jabalíes.
Comunitat Valenciana

Así es el sistema pionero de visión artificial que usa la Diputació de València para ‘cazar’ jabalíes en la carretera

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos ante un riesgo de desprendimiento por viento.
Comunitat Valenciana

El 112 emite un aviso especial: la Comunitat Valenciana se prepara para días críticos de viento extremo

Por Toni Cuquerella
Actuación de los bomberos de Castelló por el viento.
ComarcalComunitat Valenciana

De las rachas huracanadas de 151 km/h en Xodos a los 26°C en Miramar: el paso devastador de la borrasca Nils

Por Toni Cuquerella
Los bomberos intervienen en un panel publicitario afectado por los vientos huracanados.
Comunitat Valenciana

La borrasca Nils azota la Comunitat Valenciana con vientos de poniente huracanados y rachas máximas de hasta 111 km/h

Por Toni Cuquerella
WhatsApp Image 2026 02 08 at 21.54.28
Comunitat Valenciana

La Unión Europea activa un proyecto estratégico de reintegración social e innovación educativa

Por Javier
endavant catarroja
Comunitat Valenciana

Mucho más que una obra: La Generalitat se vuelca con la reconstrucción

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?