ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
Comarcal

L’Ivace publica nous plecs de comercialització de sòl industrial de qualitat a Utiel

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado abril 22, 2021
59 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

El conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, ha destacat que l’Ivace ha aprovat i publicat nous plecs de comercialització de sòl industrial de qualitat als Parcs Empresarials de Nuevo Tollo d’Utiel, L’Espartal III de Xixona i El Campaner d’Alcalà de Xivert.

Climent ha subratllat que aquests plecs, que s’han publicat aquest dijous 22 d’abril en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, (DOGV), «contemplen diferents modalitats per a l’adquisició de sòl industrial: compravenda, compravenda amb pagament ajornat i dret de superfície per a les parcel·les dels parcs empresarials d’Utiel, Xixona i Alcalà de Xivert».

De la mateixa manera, el titular d’Economia ha explicat que el Parc Empresarial Nuevo Tollo d’Utiel ofereix a pimes i persones treballadores autònomes una nau industrial en les modalitats d’arrendament, arrendament amb opció a compra, compravenda o compravenda amb pagament ajornat.

«Aquestes atractives condicions de comercialització- ha continuat- són fonamentals per al procés de recuperació de l’economia marcat per la crisi derivada de la COVID-19 perquè amb elles estem ajudant a les empreses en l’adquisició de sòl industrial de qualitat als parcs empresarials de l’Ivace per a la posada en marxa dels seus projectes i per a generar ocupació de qualitat i sostenible».

El conseller ha afirmat que aquests nous plecs són un exemple més de l’aposta decidida i sense precedents de la Conselleria d’Economia Sostenible i de l’Ivace per les àrees empresarials, «situant-les en el centre de la nostra política industrial i del procés de reindustrialització de la Comunitat Valenciana».

D’aquesta manera, ha enumerat altres actuacions en aquesta matèria que està desenvolupant l’Ivace com són les ajudes per a la millora i modernització dels polígons industrials, el Mapa de Sòl Industrial, la categorització de les àrees industrials o l’assessorament, en col·laboració amb Fepeval, per a la constitució de les Entitats de Gestió i Modernització (EGM).

Criteris adjudicació

Les sol·licituds presentades per a l’adquisició de sòl industrial disponible seran objecte de valoració en concurrència competitiva.

Entre els criteris per a avaluar-les es tindrà en compte principalment la creació de nous llocs de treball i el manteniment dels ja existents i la integració de personal treballador amb diversitat funcional, així com la creació d’empreses d’economia solidària.

També es valorarà que l’empresa haja de desplaçar-se del nucli de població del municipi, la inversió del projecte industrial i la prestació de serveis complementaris que faciliten sinergies a les activitats de les indústries ja existents al parc empresarial.

Terminis i presentació sol·licituds

El calendari per a la presentació de les sol·licituds consta d’un total de cinc terminis. El primer d’ells abasta des del 23 al 30 d’abril de 2021; el segon del 3 de maig de 2021 fins al 16 de juliol de 2021, el tercer inclou des del 19 de juliol fins al 15 d’octubre de 2021.

El quart termini per a presentar les sol·licituds abasta des del dia 18 d’octubre de 2021 fins al 10 de gener de 2022 i el cinqué termini del 12 de gener de 2022 fins al 15 de març de 2022.

Les persones interessades poden presentar la seua sol·licitud en el registre general de l’Ivace (Ciutat Administrativa 9 d’Octubre. Torre 2, Carrer de la Democràcia, 77), o als ajuntaments dels municipis d’Utiel, Xixona i Alcalà de Xivert.

Per a vore les notícies més destacades de hui, punxa ací

Tags: Utiel

Lo + leído

Medio Ambiente invierte 20 millones de euros en el servicio de vigilancia preventiva de incendios

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio destina este 2025 de más de 20…

ValgrAI impulsa Digital-IA para formar gratis en competencias digitales e IA en muninicipios de menos de 20.000 habitantes

La revolución tecnológica no debe ser patrimonio exclusivo de las grandes ciudades. Con este objetivo…

Doble nacimiento de blesbok en BIOPARC, el antílope que fue salvado de la extinción

Las buenas noticias parecen la excepción en estos tiempos, lo cual hace todavía más necesario…

Otras noticias

624f8901 038e 482d 92d8 76a8b231b1d0
Comarcal

Córdoba acoge el Seminario Internacional sobre el Pilar Europeo de Derechos Sociales en una Justa Transición Ecológica y Digital

Por Javier
Joanma Miguel (Compromís) y Paco Gorrea (PSPV).
Comarcal

El PSPV accede a la alcaldía de Llíria de la mano de Paco Gorrea relevando a Compromís dentro del pacto de gobierno

Por Toni Cuquerella
Elda.
ComarcalEl Vinalopó Mitjà

Elda instala las señales informativas de la Zona de Bajas Emisiones en los accesos al casco antiguo

Por Toni Cuquerella
image 21
ComarcalLa Marina Baixa

La Vila Joiosa celebra el concurso de pebrereta en su 25 aniversario

Por Redacción ComarcalCV
Ferrocarril entre Moixent i l'Alcúdia de Crespins.
Comarcal

Llum verda del Govern per a la segona via entre Moixent i l’Alcúdia de Crespins per a reforçar Rodalia i el Corredor Mediterrani

Por Toni Cuquerella
José Pla, president de Caixa Ontinyent, durant la jornada al Congrés.
Comarcal

Caixa Ontinyent reivindica en el Congrés el seu model de banca local i compromesa socialment

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?