NULL
Aquests plans tenen per objecte la innovació, modernització, foment i consolidació de productes turístics des de la perspectiva de l’oferta
El Consell ha autoritzat la subscripció dels convenis de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana i les mancomunitats de La Costera-Canal i Camp de Morvedre per al desenvolupament dels plans de Dinamització i Governança Turística en aquests territoris.
Els plans de Dinamització i Governança Turística de la Comunitat Valenciana es configuren com una iniciativa de la Generalitat, instrumentada a través de la formalització de convenis entre Turisme Comunitat Valenciana i altres administracions públiques i ens privats.
Aquesta iniciativa està destinada a la innovació, modernització, foment i consolidació dels productes turístics valencians des de la perspectiva de l’oferta, atenent fonamentalment criteris de millora de la competitivitat, sostenibilitat i reequilibri socioterritorial.
Així, mitjançant aquests convenis es proposen executar actuacions que persegueixen l’augment de la qualitat dels serveis turístics, la millora del mitjà urbà i natural així com l’ampliació i optimització dels espais d’ús públic.
També es pretén aconseguir l’augment, diversificació i millora de l’oferta complementària, la posada en valor dels recursos turístics, la creació de nous productes, així com la sensibilització i implicació de la població i agents locals en una cultura de qualitat.
La Costera-Canal
Pel que respecta al Pla de Dinamització i Governança Turística de la Mancomunitat La Costera-Canal per a 2021, el conveni està subscrit per Turisme Comunitat Valenciana, el Patronat Provincial de Turisme de València i la Mancomunitat La Costera-Canal.
Mitjançant aquest conveni, les tres entitats finançaran l’import total de les actuacions a parts iguals. Així, Turisme Comunitat Valenciana destinarà 100.000 euros.
Camp de Morvedre
Així mateix, el conveni de col·laboració entre Turisme Comunitat Valenciana, el Patronat Provincial de Turisme de València i l’Ajuntament de Sagunt permetrà el desenvolupament del pla de dinamització i governança turística del Camp de Morvedre en 2021.
Turisme Comunitat Valenciana contribuirà econòmicament amb un terç del total, 50.000 euros. Cal assenyalar que les tres entitats finançaran l’import total de les actuacions a parts iguals.