ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca posa en marxa el seu Punt de Trobada Familiar

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado junio 16, 2022
82 vistas
6 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Les instal·lacions es troben temporalment a l’avinguda Riola, en la qual es prestarà el servei de manera temporal fins al trasllat definitiu a un edifici al carrer Vista Alegre

Aquest dijous ha tingut lloc l’obertura oficial del nou Punt de Trobada Familiar (PTF) amb què comptarà Sueca, un servei cada vegada més demandat per la ciutadania que servirà per a descongestionar la massificació que es produeix en altres centres.

La directora general d’Infància i Adolescència, Rosa Josefa Molero; acompanyada per l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez; la regidora d’Igualtat, Gema Navarro; i una gran representació de la corporació municipal i regidors amb delegació, han acudit a les instal·lacions situades en una edificació de propietat municipal, situada en l’avinguda Riola, en la qual es prestarà el servei de manera temporal fins al trasllat definitiu a un edifici al carrer Vista Alegre.

“Hem d’agrair a l’Ajuntament perquè este és un projecte en el qual portem molt de temps fent els passos perquè es poguera aconseguir. L’alcalde, des del primer dia, va tindre claríssim que Sueca havia de ser cap de tot el que s’està treballant en esta zona per la seua vocació de compromís en eixe sentit. Els professionals ja estaven treballant en un espai a Gandia però, en este moment, ja podem dir que tenim a Sueca una ubicació perfecta perquè estes situacions de conflicte relacional entre pares i mares puguen treballar-se des d’un àmbit amable i amb un equip de professionals especialistes en estos temes. Amb la qual cosa, estem d’enhorabona”, ha afirmat la directora general d’Infància i Adolescència, Rosa Josefa Molero. Aquesta a més a més ha explicat que el projecte de Sueca és encara més ampli, perquè s’habilitarà dins d’un temps un espai nou que albergarà definitivament el PTF de Sueca, “però l’esforç de l’Ajuntament ha estat centrat en que com més prompte millor es poguera donar una solució transicional perfecta”.

Finalment, la directora general ha volgut agrair la labor de la Policia Local i Guàrdia Civil, pel treball de coordinació i col·laboració que duen a terme, així com dels jutges “que estan molt agraïts pel fet que en, este moment, no hi haja llista d’espera i es puguen derivar tots els casos tan complexos, que a més són en un percentatge molt alt de violència de gènere, i que es troben amb uns equips professionals d’un nivell altíssim”.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha mostrat la seua satisfacció per esta obertura i poder donar resposta així a la necessitat de la ciutadania de disposar d’este servei en el nostre municipi. “Arran de diverses visites de ciutadans en el meu despatx sol·licitant-lo en trobar-se amb moltes dificultats per a poder veure als seus fills per la saturació que existia a Gandia, em vaig posar a treballar comunicant-me amb conselleria per a veure la possibilitat de fer este projecte possible. Com a cap de partit judicial, era imprescindible que Sueca comptara amb este servei”. La màxima autoritat municipal ha afirmat també que, des de l’Ajuntament, “i des del primer moment, vam voler crear este espai amable perquè els més xicotets puguen acudir, i que es gestione la visita amb els seus pares sota la supervisió de professionals de la Conselleria”.

Per al magistrat del Jutjat de primera instància i instrucció núm. 4 de Sueca i Violència sobre la Dona, José Luis Mendoza, hui ha sigut un dia “molt important” per al partit judicial de Sueca, “portàvem reclamant el PTF des de fa dos anys. Este espai és únic; jo crec que és el millor PTF que he vist, per la ubicació i l’espai amable que es trobaran els menors. I, mirant sempre per la protecció dels xiquets, els especialistes garantiran que es realitze amb professionals que no posen en perill en cap cas la integritat dels menors, i que s’aferme la relació entre els progenitors i els fills”. Les coordinadores del PTF de Sueca, Clara Gomar i Paula Gomar, han expressat el “plaer i orgull” que suposa esta obertura, i han mostrat la seua confiança que siga del grat de les persones usuàries, tant en les visites tutelades amb supervisió com en els lliuraments i recollides.

Segons dades de la Conselleria, a la Comunitat Valenciana hem passat en poc de temps de 17 Punts de Trobada Familiar a 28, i s’han duplicat les plantilles de professionals, incorporant perfils nous com ara treballadors socials, educadors socials i agents d’igualtat.

Tags: Sueca

Lo + leído

Estos son los municipios que suspenden clases mañana martes ante la alerta por lluvia

El arranque del curso escolar en la Comunitat Valenciana se ha visto condicionado por la…

Paiporta, la zona cero de la dana, inicia el curso escolar con todos sus centros a pleno rendimiento

Paiporta ha dado hoy la bienvenida al nuevo curso escolar con la incorporación de cerca…

Un estudio de la UPV reclama mejoras en los Cercanías para reducir la dependencia del coche en la comunidad universitaria

Un estudio elaborado por la Universitat Politècnica de València (UPV) advierte de la necesidad de…

Otras noticias

31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
RohEmirEzwan
La Ribera Baixa

Festival Internacional de Cine de Merda de Sueca: una cita inevitable para los amantes del cine trash

Por Redacción ComarcalCV
Costa
La Ribera Baixa

Cullera destaca con un 96% de ocupación hotelera durante el puente de agosto

Por Redacción ComarcalCV
platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?