ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca estrena bancs fabricats amb material reciclat pels escolars a través d’una campanya de recollida de taps de plàstic

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado noviembre 10, 2021
77 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

L’objectiu és posar en valor l’economia circular en la qual, partint d’un residu, es poden construir coses noves sense haver d’utilitzar més matèries primeres

L’Ajuntament de Sueca, a través de les regidories d’Educació, Serveis Municipals i Medi Ambient, ha procedit esta setmana a la col·locació de deu bancs en els voltants de l’institut Joan Fuster, que han sigut fabricats amb material reciclat i reciclable, gràcies a la campanya que es va iniciar el mes de juny passat en els centres escolars de la ciutat amb motiu de la celebració de la Setmana Verda Europea.

“El mes de juny passat, vam sol·licitar la col·laboració de l’alumnat dels col·legis de Sueca perquè participaren en el Repte dels Taps, recollint taps de plàstic fins fa unes setmanes per a, posteriorment, utilitzar eixe material en la construcció d’estos bancs que s’han instal·lat ara. D’esta manera, els xiquets i xiquetes poden comprovar com, a través de la seua bona acció, consistent a recollir residus que anaven a ser rebutjats, es poden transformar i aconseguir nous objectes d’utilitat per a tots”, ha explicat la regidora de Medi Ambient, Carmen Pérez, qui ha assenyalat també que “l’objectiu és posar en valor l’economia circular en la qual, partint d’un residu, es poden construir coses noves sense haver d’utilitzar més matèries primeres”.

El material reciclable utilitzat en la construcció dels nous bancs, té com a característiques: resistència a les inclemències del temps; facilitat de neteja, al no deixar que penetren substàncies com ara pintura, etc.; fàcil de reposar en el cas de trencament; i beneficiós per al medi ambient, en fabricar-se amb material ja utilitzat i reciclat, per tant, no es necessita més matèria primera.

Respecte a la ubicació d’estos nous bancs, el regidor d’Educació i Serveis, Joan Carles Vázquez, ha explicat que la intenció és que s’instal·laren junt a algun centre escolar perquè l’alumnat comprovara el resultat de la seua acció, “però, a vegades, no resulta tan senzill per diverses causes, com ara les característiques del lloc o les distàncies de separació necessàries per a assegurar el pas de vianants per les voreres. Vam pensar, aleshores, en este lloc junt a l’institut per les aglomeracions de persones que es produeixen a unes certes hores del dia, especialment amb l’arribada i recollida d’alumnes en els autobusos”. El regidor ha volgut agrair el gran acolliment que ha tingut esta campanya per part de l’alumnat i professorat dels centres, i no descarta que es tornen a repetir iniciatives com esta.

Tags: Sueca

Lo + leído

Riba-roja adjudica por 17,3 millones el nuevo contrato de recogida de residuos con más servicios y mejoras ambientales

El pleno del Ayuntamiento de Riba-roja de Túria ha aprobado la adjudicación del servicio de…

Las cámaras de vigilancia de Torrent ayudan a esclarecer 570 delitos e infracciones

El sistema de cámaras de vigilancia instaurado en Torrent ha demostrado ser una de las…

Éxito de participación en las Fiestas Populares de Mislata: lleno en conciertos y aforo completo en la clausura

Tras cinco días de intensa programación, las Fiestas Populares de Mislata llegaron a su fin…

Otras noticias

31 Sir Mark Elder Orquestra de la Comunitat Valenciana ©Miguel Lorenzo Les Arts
CulturarteLa Marina BaixaLa Ribera BaixaRequena - Utiel

La Orquestra de la Comunitat Valenciana retoma la actividad con una gira en Requena, Altea y Cullera

Por Javier
commemoracio4
La Ribera Baixa

Sueca conmemora el 81 aniversario del liberación de París en el cementerio municipal

Por Redacción ComarcalCV
RohEmirEzwan
La Ribera Baixa

Festival Internacional de Cine de Merda de Sueca: una cita inevitable para los amantes del cine trash

Por Redacción ComarcalCV
Costa
La Ribera Baixa

Cullera destaca con un 96% de ocupación hotelera durante el puente de agosto

Por Redacción ComarcalCV
platja1
La Ribera BaixaTurismo

Sueca intensifica los controles de calidad del agua en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
banderainclusiva
La Ribera BaixaTurismo

Cullera implanta un sistema de banderas accesibles en sus playas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?