ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca es prepara per a l’inici de la campanya de la sega de l’arròs

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado septiembre 29, 2022
241 vistas
3 Min lectura
Compartir en:

NULL

Enguany, la campanya de la sega de l’arròs ha patit un retard degut a les pluges de la primavera que van provocar, al seu torn, un retard en la sembra

L’Ajuntament de Sueca, a través de la Regidoria d’Agricultura i el Consell Agrari, ha finalitzat els treballs de reparacions i posada a punt dels camins rurals del municipi davant l’imminent inici de la campanya de la sega de l’arròs, que començarà dilluns que ve. “La finalitat és facilitar el treball dels agricultors. Per a això, s’ampliaran els efectius de guardes i els seus horaris. També s’han dotat de geolocalizadors als seus vehicles, per a augmentar l’operativitat del servei i la seguretat dels guàrdies”, ha explicat el regidor d’Agricultura i president del Consell Agrari, José Luis Ribera.

Els treballs de posada a punt del terme han consistit, entre altres, en l’asfaltat de diferents trams de camins i la retirada de les espigues d’arròs no desitjat per a disposar d’uns marges més nets. Enguany, la campanya de la sega de l’arròs ha patit un retard degut a les pluges de la primavera que van provocar, al seu torn, un retard en la sembra.

“Una vegada finalitzada la sega, iniciarem de nou els treballs de reparació dels possibles desperfectes que s’hagen pogut produir amb l’asfaltat de nombrosos camins rurals, per als quals destinarem 400.000 euros. Així mateix, i després d’haver obtingut ja el permís de la Conselleria, després de la sega es procedirà a la construcció d’un nou pont que connectarà les partides dels Brassals i el Cavall, pròximes a les Palmeres”, ha assenyalat José Luis Ribera.

L’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, ha explicat també que tota la xarxa de camins rurals del nostre terme municipal s’ha vist seriosament danyada en els últims anys degut a l’efecte de diferents danes i altres episodis climatològics de caràcter important, “per això, en esta legislatura, la nostra màxima ha sigut la de treballar per fases per a anar adequant-los i que puguen donar el servei més òptim possible als usuaris, tant agricultors com totes les persones que puguen utilitzar eixes infraestructures. Des de l’Ajuntament, continuarem apostant per la seua millora contínua”. Així mateix, la màxima autoritat municipal ha lamentat la lentitud en els tràmits de la burocràcia administrativa a l’hora de poder desenvolupar totes les accions programades, “la qual ens impedeix actuar quan desitgem i ser més efectius en els tempos”.

Tags: Sueca

Lo + leído

Ana Císcar explora la tensión entre imagen y realidad en Jorge López Galería con “Meditaciones sobre las distancias infinitas”

La artista valenciana Ana Císcar presenta en València su nueva exposición, Meditaciones sobre las distancias…

Galeristas y artistas intensifican su movilización para reclamar un IVA cultural equiparable al europeo

El sector de las galerías de arte contemporáneo ha convocado una nueva protesta para el…

Los vehículos ya circulan por el ‘bypass’ original de la A-7 sobre el barranco del Poyo 15 meses después de la destrucción de la dana

Quince meses después de que la catastrófica DANA del 29 de octubre de 2024 colapsara…

Otras noticias

sueca5
CollaLa Ribera Baixa

Sueca nomena Fill Predilecte a títol pòstum l’artista faller Pasqual Carrasquer Blasco en la Crida

Por Javier
MayoriRocadurantunavisitaauncentreeducatiu
La Ribera Baixa

Cullera solicita a la Conselleria un nuevo colegio ante el aumento de estudiantes

Por Redacción ComarcalCV
Passeig Marítim de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros per blindar el seu Passeig Marítim: així serà la gran reforma contra els temporals

Por Toni Cuquerella
1000126940
La Ribera Baixa

Cullera acogerá la III Bienal Mundial del Arroz del 15 al 18 de octubre

Por Redacción ComarcalCV
IMG3907.JPG
La Ribera BaixaVino y Gastronomía

Cullera presenta en Madrid Fusión el potencial culinario de su gamba blanca

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
ComarcalEl Camp de TúriaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?