ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca dota de pressupost i d’un tècnic especialitzat a la nova Regidoria de Benestar Animal

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
RSS
Publicado abril 8, 2021
259 vistas
4 Min lectura
Compartir en:

NULL

Es posaran en marxa una sèrie de projectes com ara la redacció d’un protocol municipal que afavorisca i contribuïsca al rescat d’animals perduts, abandonats i/o maltractats

L’Ajuntament de Sueca va crear fa uns mesos, per primera vegada en la seua història, una nova regidoria dedicada a la protecció animal amb el propòsit de dur a terme accions que contribuïsquen a la cura i control de les colònies d’animals, especialment la felina, i a la sana convivència amb les persones en un entorn saludable. Ara, després de l’aprovació dels Pressupostos Municipals a l’inici de l’any, i la destinació d’una partida pròpia, des del nou departament es posaran en marxa una sèrie de projectes com ara la redacció d’un protocol municipal que afavorisca i contribuïsca al rescat d’animals perduts, abandonats i/o maltractats. Per a este fi, l’Ajuntament ha incorporat a la seua plantilla, també per primera vegada, la figura del tècnic de Benestar Animal, qui s’encarregarà d’una gran diversitat de funcions.

“Després d’una època tan difícil com la que estem passant, en la qual s’han paralitzat molts projectes per la pandèmia, em sent molt agraïda de poder haver fet possible en esta legislatura la creació per primera vegada de la Regidoria de Benestar Animal. Des de sempre he sigut una persona molt sensibilitzada i conscienciada amb la situació dels animals, i és una satisfacció poder haver creat este departament i disposar d’un tècnic especialitzat en la matèria, perquè tenim molta feina per fer ja que mai abans s’havien dut a terme accions en este sentit a la nostra ciutat”, ha assenyalat la regidora de Medi Ambient i Benestar Animal, Carmen Pérez.

Entre les funcions principals del nou Departament de Benestar Animal es troben: accions coordinades amb les protectores de Sueca; la creació d’un nucli zoològic, del qual les mateixes protectores podrien fer-se càrrec, per a arribar a un sacrifici zero; la redacció de l’ordenança municipal sobre benestar animal; la col·laboració amb la Regidoria de Seguretat Ciutadana i la Policia Local a fi d’elaborar un protocol d’actuació d’este cos policial en casos d’abandó, pèrdua i/o maltracte animal; i el tractament de les colònies felines, a través de la posada en marxa del conveni CER (captura, esterilització i retorn), mitjançant l’acord entre les clíniques veterinàries i les protectores d’animals locals. “Així mateix, s’està preparant un sistema municipal per a la creació d’un cens de colònies de gats, i un altre de persones voluntàries que realitzaran cursos de formació, l’aportació dels quals serà imprescindible per a l’atenció, alimentació, cura i protecció dels felins. En estos cursos es treballarà també el foment de la bona convivència amb el veïnat. A més, estem treballant en la instal·lació d’uns contenidors/menjadores, creats especialment per a les colònies felines, a fi de centralitzar el lloc i la quantitat de menjar que s’ha d’administrar, amb l’objectiu de controlar als animals i evitar els conflictes i les molèsties que puguen causar a la ciutadania”, ha assenyalat Carmen Pérez.

Tags: Sueca

Lo + leído

Paiporta lanza un portal web para seguir en tiempo real la reconstrucción tras la dana

El Ayuntamiento de Paiporta, a través de la Concejalía de Transparencia y Modernización, ha puesto…

‘Una Xàtiva per a tu’: la nova plataforma digital per facilitar la transparència i el control de les inversions públiques

L'Ajuntament de Xàtiva ha fet un pas significatiu cap a la modernització administrativa i la…

El Ministerio de Agricultura invierte 1,6 millones en la reparación de la acequia de Benàger y Faitanar en Paiporta

Paiporta cuenta con una inversión de 1,6 millones de euros del Ministerio de Agricultura, Pesca…

Otras noticias

sueca5
CollaLa Ribera Baixa

Sueca nomena Fill Predilecte a títol pòstum l’artista faller Pasqual Carrasquer Blasco en la Crida

Por Javier
MayoriRocadurantunavisitaauncentreeducatiu
La Ribera Baixa

Cullera solicita a la Conselleria un nuevo colegio ante el aumento de estudiantes

Por Redacción ComarcalCV
Passeig Marítim de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera aconsegueix 9 milions d’euros per blindar el seu Passeig Marítim: així serà la gran reforma contra els temporals

Por Toni Cuquerella
1000126940
La Ribera Baixa

Cullera acogerá la III Bienal Mundial del Arroz del 15 al 18 de octubre

Por Redacción ComarcalCV
IMG3907.JPG
La Ribera BaixaVino y Gastronomía

Cullera presenta en Madrid Fusión el potencial culinario de su gamba blanca

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
ComarcalEl Camp de TúriaLa Ribera AltaLa Ribera Baixa

Seis detenidos en Alzira, Cullera y Nàquera por cultivo y tráfico de drogas

Por Redacción ComarcalCV
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?