ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca aprova el projecte d’ ‘humanització’ de la carretera N-332 per rebre la cessió i convertir-la en avinguda

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado diciembre 20, 2022
49 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.
650x80_2_ola_CAS

NULL

La intervneció comptarà amb un pressupost de 3.409.661 euros, unes obres que executarà al 100% el Ministeri amb ajuda de Fons Europeus

L’Ajuntament de Sueca ha aprovat per unanimitat el projecte d’ ‘humanització’ de la Nacional 332 per a convertir-la en una avinguda integrada a la ciutat i el lliurament a l’Ajuntament de Sueca d’este tram de via urbana.

La consecució d’aquest projecte s’aconsegueix després de diversos anys de negociació i reivindicació amb el Ministeri de Foment. La intenció és que esta ambiciosa actuació «aconseguira unir de nou a tota la població i evitar més accidents». L’alcalde Dimas Vázquez ha manifestat que «em sent molt emocionat perquè mai un projecte de construcció de 1.130 pàgines havia entrat en este Ajuntament per a liquidar eixe tram de carretera, tal com la coneixem ara. Ha sigut un projecte al qual li he dedicat moltes hores de gestió, de negociació, de seguiment exhaustiu…, perquè el Ministeri, junt a Demarcació de Carreteres i el departament d’Urbanisme de l’Ajuntament, hagen fet possible poder votar-lo hui”.

L’alcalde també feia referència al pressupost que s’invertirà a Sueca, “hem passat dels 900.000 euros que es van reclamar en 2008 per a la cessió del tram de carretera, als 3.409.661 euros (quasi quatre vegades més) que s’han plasmat en el projecte, després de totes les gestions insistents. Unes obres que executarà al 100% el Ministeri amb ajuda de Fons Europeus”.

L’alcalde ha conclòs la seua intervenció en el ple remarcant la importància de la votació que s’estava celebrant hui, “es tracta d’una inversió molt important per a la nostra ciutat, no sols per la quantitat que s’invertirà de 3,4 milions d’euros, sinó pel que permetrà, com és millorar la qualitat de vida dels nostres veïns, fent nostre, i més segur, eixe tram de carretera tan reivindicat”.

Amb l’objectiu d’informar millor la ciutadania de tot el projecte, l’Ajuntament ha previst esta setmana exposar els plànols de l’obra a la sala Els Porxets, així com fer-los públics en les xarxes socials municipals.

Tags: Sueca

Lo + leído

Mor un treballador en la solsida d’un habitatge en obres a Ontinyent

Un treballador de 42 anys ha mort aquest divendres després de la solsida parcial d'un…

Catarroja recordarà la tragèdia de la DANA amb taulells que marquen el nivell màxim al que va arribar l’aigua als seus carrers

L’Ajuntament de Catarroja ha iniciat la col·locació d’un centenar de taulells ceràmics als carrers del…

La provincia de Alicante recupera la producción de brevas e higos y alcanza los 6,2 millones de kilos

Un invierno menos caluroso que el anterior, con lluvias que han caído de forma moderada…

Otras noticias

8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
El CEIP Carmen Miquel de Algemesí, antes de la DANA
La Ribera Baixa

Algemesí tendrá aulas prefabricadas tras los daños por la DANA

Por Javier
Nou mirador a la muntanya del Castell de Cullera.
La Ribera Baixa

Cullera té un nou mirador a la mar en el vessant del castell després de derrocar un restaurant en ruïnes abandonat

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?