ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

Sueca acull una Jornada sobre Fuster en la qual participen centres d’educació per a adults de tota la Comunitat Valenciana

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado julio 4, 2022
63 vistas
2 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

En l’activitat proposada, han participat unes 60 persones procedents de centres d’educació per a adults de Castelló, València i Alacant

Sueca ha sigut el lloc triat per a acollir la celebració d’una jornada al voltant de la vida i obra de l’escriptor Joan Fuster, en el centenari del seu naixement, organitzada per CEFIRE (Centres de Formació, Innovació i Recursos Educatius de la Comunitat Valenciana), amb la col·laboració del Centre Públic de Formació Per a Persones Adultes Miquel Rosanes de la nostra localitat. En l’activitat proposada, han participat unes 60 persones procedents de centres d’educació per a adults de Castelló, València i Alacant.

“Per a nosaltres, és molt gratificant que Sueca exercisca d’amfitriona en esta Jornada, i que, a més, es realitze a través del Centre d’Educació Per a Adults demostrant que no importa l’edat a l’hora de continuar formant-se, aprenent i participant en tot tipus d’activitats que ens enriqueixen com a persones. Estem també molt satisfets d’acollir a la nostra ciutat a membres d’altres centres que ens visiten des de diferents llocs de les tres províncies de la Comunitat”, ha assenyalat el regidor d’Educació, Joan Carles Vázquez.

Per la seua part, la directora del Centre Públic de Formació Per a Persones Adultes Miquel Rosanes de Sueca, Carmina Miralles, ha explicat que es tracta d’una jornada en la qual s’ha treballat, a través d’una sèrie de ‘píndoles’, d’una manera diferent, la vida i obra de Joan Fuster per a commemorar el centenari del seu naixement. “En primer lloc, hem anat a visitar la seua casa. Després, hem realitzat una ruta modernista per Sueca i, finalment, s’ha realitzat un intercanvi d’eixes ‘píndoles’ a través de les quals, cada centre participant ha exposat de quina manera ha treballat amb els seus alumnes la vida i obra de l’escriptor”.

Tags: Sueca
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

reparacio camins 1
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura repara i condiciona 35 quilòmetres de camins rurals al terme municipal de Sueca

Por Agronews
250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?