ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

La ‘millor paella del món’ torna a cuinar-se a Sueca 13 anys després

El restaurant Sequial 20, de Sueca, aconsegueix el primer premi del 62é Concurs Internacional de Paella Valenciana, que ha comptat amb la participació de 45 xefs procedents de 16 països
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado septiembre 11, 2023
63 vistas
4 Min lectura
Compartir en:
5832 sueca primer premi concurs paella 2023
650x80_2_ola_CAS

Tretze anys després, el primer premi torna a quedar-se a casa. El restaurant Sequial 20, de Sueca, s’ha proclamat vencedor de la 62 edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca, el que li acredita com a autor de la ‘millor paella del món’. La capital de la Ribera Baixa ha aconseguit reunir de nou, en un únic lloc, als millors cuiners procedents de 16 països.

Els guanyadors, el xef Juan José San Bartolomé Grau, i el seu ajudant, Daniel Jesús Vidal Ortells Ripoll, han mostrat la seua profunda emoció després de conéixer la decisió del jurat, que ha estat format, en esta ocasió, per: Jesús Moya Alberola i Manuel Martí Climent, guanyadors del Concurs de Paelles Amateur de Sueca 2023; Binhui Jiang, del Mesón El Molino VLC, guanyador del 2n Premi de la 61 edició del Concurs Internacional Paella Valenciana de Sueca 2022; Salvador Ortega Pérez, President del Gremi d’Hostaleria de Sueca i Platges; Belén Arias Paredes, presidenta de l’Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana; Antonio Crespo Peinado, director del CdT Alacant; José Maria Gil Arévalo, crític gastronòmic; i Ricardo Císcar García, president del Consell Regulador de la D.O. Arròs de València, qui ha actuat com a president del jurat. Com a notari ha exercit Jaime Cuesta López.

El 62 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca, adscrit a la marca gastroturística L’Exquisit Mediterrani, i amb la col·laboració del Patronat Provincial de Turisme, València Turisme, ha comptat de nou amb una grandíssima assistència de visitants els quals han omplit el Passeig de l’Estació per a contemplar les dotes culinàries, els trucs i secrets dels participants per a alçar-se amb la victòria. Una vegada cuinades totes les paelles, el Concurs s’ha traslladat a una sala de la ciutat en la qual s’han pogut degustar i on ha tingut lloc el lliurament de premis.

El primer premi, entregat per l’alcalde de Sueca, Dimas Vázquez, dotat amb un pergamí commemoratiu i 2.500 euros, ha sigut per al Restaurant Sequial 20, de Sueca. El segon premi, dotat amb 1.500 euros i pergamí, ha sigut per al Restaurant PaellaGuys, de Vancouver (Canadà). El tercer premi, dotat amb 1.000 euros i pergamí, l’ha recollit el Restaurant Bon Aire, del Palmar (València), qui ja va obtindre el primer premi en l’edició de 2018.

Pel que respecta al premi a la millor paella cuinada per un restaurant a nivell nacional, el guardó ha anat a parar al Restaurante Los Reyes, de Màlaga. El premi a la millor paella cuinada per un restaurant de la Comunitat Valenciana ha sigut per al Restaurant Paco Baile, de Santa Pola (Alacant). Quant a la millor paella cuinada per un restaurant de Sueca, el guanyador ha sigut el Restaurant Galiana. Finalment, la millor paella cuinada per un restaurant de fora d’Espanya ha sigut per a Paella loca_personal chef Sofía, de Sacile (Itàlia).

Tags: Sueca
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Un centenar de rorcuales, el segundo animal más grande del planeta, pasa junto a Dénia y es objeto de un estudio científico

Cerca de 120 ejemplares de rorcual común, el segundo animal más grande del planeta, han…

Alertan sobre ataques de buitres al ganado en La Serranía

La Asociación Valenciana de Agricultores (AVA-ASAJA) ha lanzado una advertencia alarmante ante el incremento de…

Mejoras en el servicio de autobús comarcal en Alcoi, Cocentaina y Muro

Alcoi, Cocentaina y Muro se han unido a la Plataforma por el Transporte Público para…

Otras noticias

250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
El CEIP Carmen Miquel de Algemesí, antes de la DANA
La Ribera Baixa

Algemesí tendrá aulas prefabricadas tras los daños por la DANA

Por Javier
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?