ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle
    • L’Horta Nord
    • L’ Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Serranía
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Deportes
  • Opinión
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

La consellera Bravo visita les noves dependències de la seu judicial de Sueca

NULL
admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado marzo 21, 2022
59 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
Aeropuerto de Manises.
Aeropuerto de Manises.

NULL

Les noves dependències, després d’una inversió de 1,2 milions, alberguen dos jutjats, l’Oficina de Víctimes i la Unitat de Valoració Forense

La consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo, ha destacat que la nova seu judicial de Sueca «és un pas més en la dignificació de la Justícia» mitjançant la inversió en la millora de les seues infraestructures.

Així s’ha expressat la consellera durant la seua visita a les noves instal·lacions dels Jutjats de Sueca que ha dut a terme aquest dilluns i que estan a 700 metres de la seu principal. L’adequació d’aquesta subseu, en la Ronda del Cabanyal de la capital de la Ribera Baixa, ha suposat una inversió de 1,2 milions d’euros per a situar el jutjat de Primera Instància i Instrucció 6 i el de Violència de Gènere 4, al costat del qual «s’han integrat tots els serveis per a una millor atenció a les víctimes com l’Oficina d’Assistència a les Víctimes del Delicte, la Unitat de Valoració Forense Integral i la cambra Gesell».

En aquest sentit, la consellera ha insistit en la importància que els serveis d’assistència a les víctimes estiguen en la mateixa ubicació que el jutjat de Violència contra la Dona perquè, tal com ha recordat, en els últims mesos, l’Oficina d’Assistència a les Víctimes del Delicte de Sueca ha atés 170 persones en aquest 2022, de les quals, 160 eren dones i, d’elles, el 90 per cent eren víctimes de violència de gènere.

«Amb aquests nous espais corregim la dispersió judicial a Sueca en passar de tres a dues seus» ha dit la consellera, qui ha afegit que, a més, integren en un mateix lloc «tots els serveis necessaris perquè els jutges, fiscals i operadors jurídics puguen desplegar les actuacions per a atendre i protegir les víctimes, des del primer moment: des que posen la denúncia, els reconeixements psicològics i físics i el judici».

La seu té més de 1.100 metres quadrats i compte, a més, amb una àrea de detinguts amb accés diferenciat als calabossos i al lloc de custòdia i un dispositiu de protecció contra intrusisme i incendis connectat al sistema Cecom central de la Ciutat de la Justícia de València. A més, les noves dependències compleixen «amb tots els estàndards que es reclamen per a una Justícia inclusiva i accessible per a persones amb diversitat funcional».

«Amb l’adequació d’aquestes dependències acabem amb les disfuncions d’espai que ens van traslladar les autoritats judicials, el Col·legi d’Advocats de Sueca i l’Ajuntament de la capital de la Ribera Baixa amb els quals hem estat en permanent comunicació durant aquest últim any», ha assegurat Gabriela Bravo.

Tags: Sueca
DIPU_BANNER_300x300
comarcalCV_300x600

Lo + leído

Torrent solicita a la Confederación Hidrográfica del Júcar la intervención urgente en el barranco de l’Horteta

El Ayuntamiento de Torrent ha enviado un comunicado a la Confederación Hidrográfica del Júcar (CHJ)…

La Diputació de Valencia aprueba una subvención de 300.000 euros para la vía ciclopeatonal del Vernissa

La Diputació de València ha decidido financiar la creación de una ruta ciclopeatonal que unirá…

Un estudio innovador desarrolla en Polinyà de Xúquer cultivo de tabaco libre de nicotina con propiedades farmacológicas

La finca experimental Sinyent, ubicada en Polinyà de Xúquer, acoge el primer ensayo de la…

Otras noticias

reparacio camins 1
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura repara i condiciona 35 quilòmetres de camins rurals al terme municipal de Sueca

Por Agronews
250711 VISITA PILAR BERNABy A LA GOLETA 10 2
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern d’Espanya autoritza un transvasament d’arena per a Tavernes i Cullera

Por Redacción ComarcalCV
8027 dos agentes de la guardia civil durante un servicio 8 865x518
La Ribera Baixa

Detenidos tres hombres en Turís por 35 robos en vehículos

Por Redacción ComarcalCV
image 62
La Ribera Baixa

Cullera solicita al Gobierno la segunda fase de la rehabilitación de la Cueva del Dragut

Por Redacción ComarcalCV
La nova passarel·la ja està activa.
La Ribera Baixa

La passarel·la ciclopedestre que replica l’antic Pont de Ferro connecta Sueca i Fortaleny ja està operativa

Por Toni Cuquerella
Estació del tren de Cullera.
La Ribera BaixaLa Safor

El Govern aprova definitivament el desdoblament ferroviari entre Cullera i Gandia

Por Toni Cuquerella
Auditor
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
  • Somos
  • Publicidad
  • Contacto
  • Aviso Legal
  • Política de privacidad
  • Políticas de cookies
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?