BANNER_CUIDAR_futur_980x90px (1)
miércoles, 28 mayo de 2025
Suscríbete
ComarcalCV
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Buscar
  • Culturarte
  • AgroNews
  • Explora
  • Colla
  • Arrels
  • Activos
Font ResizerAa
ComarcalCVComarcalCV
Search
  • Valencia
    • El Camp de Morvedre
    • El Camp de Túria
    • El Rincón de Ademuz
    • El Valle de Cofrentes-Ayora
    • L’Horta Nord
    • L’Horta Sud
    • La Canal de Navarrés
    • La Costera
    • La Hoya de Buñol – Chiva
    • La Ribera Alta
    • La Ribera Baixa
    • La Safor
    • La Serranía
    • La Vall d’Albaida
    • Requena – Utiel
    • Valencia ciudad
  • Alicante
    • Baix Vinalopó
    • La Vega Baja / Baix Segura
    • El Vinalopó Mitjà
    • El Comtat
    • L’Alacantí
    • L’Alcoià
    • La Marina Alta
    • La Marina Baixa
  • Castellon
    • La Plana Alta
    • L’Alt Maestrat
    • L’Alcalatén
    • Els Ports
    • El Baix Maestrat
    • Alto Palancia
    • El Alto Mijares
    • La Plana Baixa
  • Comunitat Valenciana
  • Opinión
  • Deportes
Tienes una cuenta? Sign In
Siguenos
© 2025 Estratega.es. All Rights Reserved.
La Ribera Baixa

El Festival de Cinema de Merda de Sueca celebra el seu desé aniversari

admin
Por
admin
Poradmin
Follow:
Publicado agosto 8, 2023
40 vistas
3 Min lectura
Compartir en:
9235 fotograma mad heidi 2 swissploitationfilms

El festival celebrarà el seu desé aniversari am la projecció de ‘Mad Heidi’, de Johannes Hartmann i Sandro Klopfstein, una revisió gore de la novel·la Heidi, de l’escriptora suïssa Johanna Spyri, mundialment coneguda per l’estimada sèrie d’animació japonesa dels anys setanta.

El Festival de Cinema Internacional de Merda de Sueca, punt d’encontre per a les pel·lis més casposes i destrellatades del món, ja traspunta la poteta per la llunyania. Ningú esperava que un festival de merda aguantés durant deu anys seguits a Sueca. Però així ha sigut, i el festival, més reivindicatiu i contestatari que mai, celebra enguany el seu desé aniversari sota el segell de ser «L’únic festival de trellat que li queda a Sueca», frase atribuïda pòstumament a l’escriptor i assagista suecà Joan Fuster.

[Img #5716]

El CIM ha volgut avançar la pel·lícula que projectarà per a festejar el seu desé aniversari, es tracta de Mad Heidi, de Johannes Hartmann i Sandro Klopfstein, una revisió gore de la novel·la Heidi, de l’escriptora suïssa Johanna Spyri, mundialment coneguda per l’estimada sèrie d’animació japonesa dels anys setanta. La pel·lícula, també suïssa, amb grans figures de l’alçada de Casper Van Dien, està pegant fortíssim en el circuit de l’explotació internacional i arriba a Sueca després de guanyar premis a Trieste, Vancouver, Brussel·les, Tori i Molins de Rei.

[Img #5714]

El festival també ha aprofitat per a presentar la seua imatge d’enguany, una mixtura de motius que faran les delícies de tots els seus aficionats; gore, espases, fantasmes, superpoders i personatges vestits d’època perquè sí. Tot ben amanit amb els colors roig sang i groc vòmit que tant representen els fluids que més es poden veure a les pantalles del CIM. El cartell d’enguany ha sigut obra de l’artista multidisciplinari i friqui de categoria internacional, Emilio Roselló.

[Img #5715]

Enguany la indefugible cita tindrà lloc entre el 21 i el 24 de setembre i el lloc serà el Centre Municipal Bernat i Baldoví de Sueca, el mític Cine Lido. La programació es desvelarà pròximament, però es pot avançar que estarà composta per gairebé un centenar d’audiovisuals a concurs, seleccionats d’entre 3000 participants. Les produccions són de 25 nacionalitats distintes, cosa que farà d’aquest, un dels CIMs més internacionals de la història. Enguany, cal destacar les esperades produccions hindús a les quals s’han incorporat noves produccions de tota Àsia, i també el nou referent de l’star system del festival, les produccions de Trinidad i Tobago. A les acostumades sessions maratonianes i golfes durant el cap de setmana, s’afegiran enguany moltes més activitats i sorpreses de les que prompte es tindran notícies.

Tags: Sueca
BANNER_CUIDAR_futur_300x600px

Lo + leído

Conselleria instala las vigas del puente de la CV-33 en l’Horta Sud colapsado por la DANA

La Conselleria de Medio Ambiente, Infraestructuras y Territorio continúa avanzando en los trabajos de reconstrucción…

El PSPV porta a la Fiscalia per delictes d’odi els actes vandàlics contra l’exposició de l’Orgull de Gandia

El PSPV-PSOE ha presentat aquest dimarts una denúncia davant la Fiscalia per delictes d'odi els…

Sagunto estrena para la escena ‘Lázaro 3.0’, un clásico renovado e inclusivo

El teatro Mario Monreal de Sagunto acoge el estreno, el próximo día 14 de junio…

Otras noticias

PORTADA DET 26052025seaasollanavalencia5 tcm30 709963
AgronewsLa Ribera Baixa

Sollana recibe 8,2 millones del Ministerio de Agricultura para reparar caminos rurales e infraestructuras de regadío afectadas por la dana

Por Agronews
Semifinal del Concurso de Paella de Sueca celebrada en Guadalajara
La Ribera Baixa

Guadalajara acoge la primera semifinal del Concurso Internacional de Paella Valenciana de Sueca

Por Javier
Trabajos de limpieza de las playas de Sueca
La Ribera Baixa

Operarios del Plan de Empleo DANA se sumarán a la limpieza de las playas de Sueca

Por Javier
1000308101 tcm30 707013
AgronewsLa Ribera Baixa

El Ministeri d’Agricultura invertix 2,9 milions d’euros a Cullera per a reparar camins rurals i infraestructures de reg afectades per la dana

Por Agronews
CEIP Assumpció de la Vall d'Uixó.
L'AlcoiàLa CosteraLa Plana BaixaLa Ribera Baixa

Conselleria revoca las obras delegadas en 46 municipios en el Pla Edificant por valor de 251 millones y los ayuntamientos se revuelven

Por Toni Cuquerella
Suelta de Aguas en Sueca
AgronewsLa Ribera Baixa

Arranca en Sueca la campaña agrícola con el acto simbólico de la ‘Suelta de Aguas’

Por Javier
Facebook Twitter Youtube Rss Medium
Mas contenido de ComarcalCV:
Welcome Back!

Sign in to your account

jruiz_q18990m4
Password

Lost your password?